Gebruikersavatar
112019
Berichten: 290
Lid geworden op: 02 jan 2019 00:11

Concentratie problemen maken mij onzeker

*Ik weet niet of dit topic in de goede categorie thuis hoort...maar goed. :)

Ik ken mijzelf steeds beter en eigenlijk kan ik wel goed denken.
Maaaar….mijn concentratie is zo bagger. Waardoor ik slecht presteer.
Ik weet niet of mijn autisme diagnose daar mee te maken heeft?
Maar het is niet echt lekker voor je zelfvertrouwen en alle latere testen waren alleen nog slechter tot ik ineens een IQ had van serieus 77. En ik kon ineens dit niet en ik kon dat niet. :eek:

Ik heb nu een soort studie van iemand over biologie een gratis. En het klikt echt super goed.
Maar je ziet aan hem dat hij veel vlugger is en snel verbanden legt hij zat op HBO.
Het rare is dat het echt klikt en hij vind het ook gezellig hij heeft twee katten.
Het is jammer als ik een gesprek heb dat ik al vlug een gesprek serieus kwijt ben. Ik baal er zo van. :doubt:

Ik volg nu een hoop vloggers en ben jaloers ik wil die soort levenstsijl…ik begrijp niet hoe het kan? Waarom ze zoveel vrienden hebben en overal naar toe reizen. Weet je, ken je ze? Dat soort mensen?
Ik ben jaloers op deze vele vloggers…hoewel ik denk dat niet alles even realistisch is?
Net zoals de vrolijke zomervakantie reclames grote groepen zitten te barbecueen en hebben veel plezier en zijn allemaal perfect gekleed. Zijn alle mensen blij in de zomer?

Ik sport nu en heb een tijd Ginko tabletten geslikt van de Kruidvat. Speciaal voor concentratie?
Ik kon niet zeggen of het wel, of niet aansloeg.
Maar goed, ook al doe ik mijn best en doe ik mooie kledij aan van deze tijd.
Mijn domheid is iets waardoor ik snel weer in mijn schulp kruip en mezelf niet durf te presenteren en ook geen nieuwe contacten aandurf.
Maar om terug te komen op dit onderwerp. Wat zou mij kunnen helpen?
Ik heb serieus nagedacht over neurofeedback..een alternative wijze voor het verbeteren van autisme.
Ik zie dat er ook een flink aanbod is op het web als het gaat om, concentratiemiddelen..maar zover ik zie zijn de meeste homeopatisch.
Hoe denken jullie hier over?

Bedankt voor luisteren. :)
Hoi ik ben een jongeman tussen 24 en 33 jaar die vaak stress, spanning, frustratie en eenzaamheid ervaart. Ik werk niet. Ik ben in het verleden gediagnosteert met een A.S.S. hoewel ik niet veel herken.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15115
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Concentratie problemen maken mij onzeker

Ik volg nu een hoop vloggers en ben jaloers ik wil die soort levensstsijl…ik begrijp niet hoe het kan? Waarom ze zoveel vrienden hebben en overal naar toe reizen.
Staar je niet blind op wat je ziet, de meest succesvolle vloggers hebben één of meerdere sponsors waardoor ze die levensstijl kunnen handhaven. Vergelijk jezelf vooral niet in negatieve zin met anderen, daar wordt je echt niets wijzer van.

Homeopathische middelen die de concentratie zouden kunnen versterken kunnen geen kwaad, voor die middelen geldt het prinicipe baadt het niet, dan schaadt het ook niet. De enige pijn die je er misschien van zult voelen is in je portemonnee. Als dat geen bezwaar is, ga dan gewoon rustig door met Ginkgo tabletten slikken.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
112019
Berichten: 290
Lid geworden op: 02 jan 2019 00:11

Re: Concentratie problemen maken mij onzeker

@Volhoudertje, ja hahaha wat is idd alles duur he tegenwoordig? Ik weet niet of de homeopatische tabletten echte werken.

IK ben ik nu op zoek naar andere opties omdat ik denk dat er iets dieper zit dat ik zo'n slechte concentratie heb.
Is er een test? Zijn er andere middelen hoe ik mijn concentratie kan verbeteren?

Als andere tips hebben let me know. :)
Hoi ik ben een jongeman tussen 24 en 33 jaar die vaak stress, spanning, frustratie en eenzaamheid ervaart. Ik werk niet. Ik ben in het verleden gediagnosteert met een A.S.S. hoewel ik niet veel herken.

Terug naar “Overige problemen en vragen”