paranoia68
Berichten: 30
Lid geworden op: 11 feb 2016 17:56
Locatie: my-universe
Contacteer: Website

'Comorbiditeit' label Psychiater+Psycholoog?!

Het 'schimmenschaakspel' met tussenstand 0-1(me vs GGZ) is na 20 jaar stilte weer begonnen. En 'toevallig' word ik volgende maand Abraham. En een wijze vos/leeuw laat zich niet twee maal 'vangen'. Wellicht wordt het 2-1 in mijn 'tweede' helft?! :S
Afbeelding
Twintig jaar later na 8 psychoses en diagnose paranoïde katatone schizofrenie https://www.lentis.nl/probleem/schizofrenie/symptomen/ met ernstige depressie is vandaag, niet door de psychiater, maar door de psycholoog. Mij het label bi-polair https://www.lentis.nl/probleem/bipolair ... symptomen/ opgeplakt!:S Nadat hij via onderzoek zowel ASS & ADD heeft uitgesloten....B)

Inmiddels na zeven stabiele jaren op 10 milligram Abilify met 80% bijwerkingen (hoge bloed druk, hoog cholesterol, hoge hartslag, huiduitslag, hoge bloedwaarden, obees(BMI38) etc, etc. ben ik over twee maanden afgebouwd en zit op 0mg!:cheer
En ik heb absoluut geen symptomen of kenmerken van psychose etc., zowel vanuit mijn omgeving als mezelf.:P

Als vrijwilliger werk ik nu in het 'hol van de leeuw', ik ben 'geïnfiltreerd' en wellicht krijg ik een vaste aanstelling!B)

Ik voel me op&top: kalm, vredig, gelukkig, alert, 'energievol', positief, ambitieus, gedreven, gepassioneerd, 'geil', superlatieven tekort....LOL:rofl en nog maar twee maanden te gaan....

Ben benieuwd hoe dit avontuurlijk nieuwe 'schimmenschaakspel' met GGZ ditmaal gaat aflopen: opnieuw in isoleer of ...?!:S
Wat denken jullie...ben benieuwd naar jullie reacties, alvast bedankt.:S
Wordt vervolgd...
"If words control you, that means everyone else can control you. Breathe and allow things to pass. - Warren Buffett"
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15116
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: 'Comorbiditeit' label Psychiater+Psycholoog?!

paranoia68 schreef: 09 mar 2018 05:04 Als vrijwilliger werk ik nu in het 'hol van de leeuw', ik ben 'geïnfiltreerd' en wellicht krijg ik een vaste aanstelling! )

Ik wens je veel succes met je werkzaamheden als vrijwilliger, het kan in je voordeel werken dat je een ervaringsdeskundige bent. Wie weet, hoe de bal gaat rollen.

Ik vind het opvallend dat je jouw leven ziet als een 'schimmen schaakspel' tegen de GGZ/psychiatrie. Het kan uiteraard een stijlfuguur waarvan jij je bedient om je berciht vorm te geven, maar misschien is het symptomatisch voor de manier waarop je naar je zelf en je problematiek kijkt.
* Liebe Macht Frei *

Terug naar “Persoonlijkheidsstoornissen”