Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Twijfels over relatie

Hannah2371 schreef: 11 okt 2022 13:29 Ik voel zelf ook inderdaad dat hij iets meer rekening mag houden. Anderzijds kan je dit niet echt vragen van iemand, of wel? Ik ben bang voor het gezucht en de irritatie dat ik er weer opnieuw over begin. Het wordt ook al snel een verwijt, waarin ik hem zaken verbied.
Ik vind best dat je dat mag vragen, het gaat er om dat je de juiste manier kiest, waarbij je de kans op gezucht en irritatie van zijn kant, het kleinste is. Het is niet fijn dat hij je ergens buiten houdt, een keer aanhaken bij zijn vriendengroep als 'vriendin van', is niet eens zo'n gek idee. Als je een serieuze relatie hebt mag je van elkaar gerust weten met welke vrienden je omgaat, je hoeft dat niet verborgen en gescheiden te houden.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
112019
Berichten: 290
Lid geworden op: 02 jan 2019 00:11

Re: Twijfels over relatie

Wat is er met dit topic gebeurd?
Hoi ik ben een jongeman tussen 24 en 33 jaar die vaak stress, spanning, frustratie en eenzaamheid ervaart. Ik werk niet. Ik ben in het verleden gediagnosteert met een A.S.S. hoewel ik niet veel herken.
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Twijfels over relatie

112019 schreef: 15 okt 2022 23:07 Wat is er met dit topic gebeurd?
Ik heb het even gecontroleerd. De gebruiker bestaat niet meer en is dus van het forum. Vreemd, want ik heb geen informatie van Frank of Volhoudertje gekregen. Ik wilde de berichten terugplaatsen, maar de berichten zijn nu verdwenen.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
112019
Berichten: 290
Lid geworden op: 02 jan 2019 00:11

Re: Twijfels over relatie

Memories schreef: 16 okt 2022 10:35
112019 schreef: 15 okt 2022 23:07 Wat is er met dit topic gebeurd?
Ik heb het even gecontroleerd. De gebruiker bestaat niet meer en is dus van het forum. Vreemd, want ik heb geen informatie van Frank of Volhoudertje gekregen. Ik wilde de berichten terugplaatsen, maar de berichten zijn nu verdwenen.
Snap het.
Hoi ik ben een jongeman tussen 24 en 33 jaar die vaak stress, spanning, frustratie en eenzaamheid ervaart. Ik werk niet. Ik ben in het verleden gediagnosteert met een A.S.S. hoewel ik niet veel herken.

Terug naar “Eenzaamheid, relaties & seksualiteit”