Gebruikersavatar
Booboo77
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 jul 2022 14:37

Groot leeftijdsverschil

Mijn vriend is 14 jaar jonger dan ik. Ik zit in een fase van mijn leven dat ik gesetteld ben, 2 kinderen en gescheiden. En ik heb een hele lieve vriend. Aan de ene kant hebben we de beste relatie denkbaar. Het is warm en liefdevol en ik kan me geen man bedenken die meer van me kan houden dan hij. Hij heeft alles voor me over. De passie is groot en we hebben veel plezier.

Maar het leeftijdsverschil maakt me vaak ook onzeker. Daardoor durf ik me niet 100 procent te geven. Het ging lang heel goed tot hij sinds een paar weken een jonge meid in zijn vriendengroep heeft. In mijn beleving de ultieme 'natte droom' van een man die graag motor rijdt. Ze is slank, mooie borsten en motor rijden is haar lust en haar leven.
En eerlijk gezegd wordt ze een obsessie voor me. Ik zie mezelf daar nooit aan kunnen tippen en ik stoot daardoor mijn vriend van me af.
Ik heb weinig connectie met zijn vrienden omdat de gesprekken tussen hen niet bij mij passen. Ik probeer me er nu bij te betrekken door in de groepsapp te zitten maar voel me dagelijks rot. Ze is een van de mannen in die app. Gewoon vol plezier en ze houdt van motoren. Ik rijd ook motor maar ga niet zo vaak.
Ik meet me aan de lopende band met haar. En het vreet me op. Ik saboteer mijn relatie ermee.
Iemand een tip of ervaring?
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15133
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Groot leeftijdsverschil

Ik meet me aan de lopende band met haar. En het vreet me op. Ik saboteer mijn relatie ermee.
Dat is jammer dat je dit jezelf aan doet, maar het is een angst die begrijpelijk is, Zijn er ook aanwijzingen dat je vriend veel tijd aan die jongere vrouw besteedt? Je zegt dat ze zich als 'een van de mannen' gedraagt, je zou denken dat uiterlijk dan secundair is binnen de groep.

Misschien is het beter om je angst en onzekerheid bespreekbaar te maken, het gaat niet alleen om die jongere meid in de vriendenlkring, je schrijf dat jij je ook niet helemaal durft te geven in deze relatie. Daardoor heb je zelf een tijdbom onder je relatie gelegd.

Ik denk dat je hierover een gesprek met elkaar moet aangaan.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
Booboo77
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 jul 2022 14:37

Re: Groot leeftijdsverschil

Ik bespreek het wel maar het voedt mijn onzekerheid enorm. En dat wordt inmiddels een obsessie. Hij wordt dat zat en dat snap ik. Hij heeft wel wat geflirt met deze dame maar alleen om haar te koppelen aan zijn vriend. Dat is gelukt.
Nu gaan ze alleen vriendschappelijk met elkaar om. Maar ik hoor er niet bij :(.
Ik zag laatst ook dat hij een hele mooie vrouw online bekeek. Ik word dan gek van jaloezie.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15133
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Groot leeftijdsverschil

Hij heeft wel wat geflirt met deze dame maar alleen om haar te koppelen aan zijn vriend. Dat is gelukt.
Ik vind dat nogal merkwaardig gedrag, een vrouw is geen object en geen trofee om in je medaillekast te zetten. DIt getuigt van een weinig respectvolle houding naar vrouwen. Heb jij hier geen bedenkingen bij? DIt past misschien binnen een bepaalde leeftijdsfase waarin mannen nog een beetje napuberen, maar ik vind het afkeurenswaardig.

Denk goed na welke kant je met deze relatie uit wilt en of je achter je keuze staat om bij deze jongeman te blijven.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
Booboo77
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 jul 2022 14:37

Re: Groot leeftijdsverschil

Hij gunt zijn vriend een leuke vriendin. Meer zocht hij er niet achter. Maar toch voelt het ongemakkelijk.
Ik zie ook dat hij hele sexy instagram modellen volgt. Het maakt me onzeker. Ik wil me niet zo voelen.
Volgen alle (jonge) mannen andere vrouwen?
Hij praat met vrienden heel oppervlakkig. Het gaat over vrouwen, auto's en motoren en het delen van grappige teksten.
Ik ben juist enorm van de diepgang en misschien wel een beetje te serieus.
Ik begin me af te vragen of zo een jonge man nou wel handig is.
Al weet ik ook dat hij me eeuwig trouw is, alles voor me over heeft, alles voor me doet en zielsveel van me houdt.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15133
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Groot leeftijdsverschil

Ik zie ook dat hij hele sexy instagram modellen volgt. Het maakt me onzeker. Ik wil me niet zo voelen. Volgen alle (jonge) mannen andere vrouwen?
Dat weet ik niet, want ik ben zelf geen jonge man meer. :-) Ik denk dat je het kunt beschouwen als het internet equivalent van een poster van een mooie meid op je slaapkamer hangen. Hoe dan ook, als je een serieuze relate hebt, dan is het wel zo netjes om die poster van de muur te halen. Je hoeft niet blind te zijn voor de schoonheid van vrouwen, maar het is wat respectloos om nadrukkelijk naar mooie meiden op Instagram te kijken als je 'bezet' bent.

Jullie zitten echt in verschillende fases van het leven, diepgang kan met de jaren komen, maar nu is het echt nog een wereld van verschil. Sommige mannen blijven nog lang jongens, alleen door een vrouw worden ze volwassen. Het is aan jou om te bepalen of je daarop wilt wachten. Dat hij trouw is en zielsveel van je houdt is een belangrijke zekerheid, maar het is niet het enige wat van belang is voor het slagen van een relatie met iemand die veel jonger is dan jijzelf.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
Booboo77
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 jul 2022 14:37

Re: Groot leeftijdsverschil

Dank je! Ik vind het heel moeilijk. Ik slinger van hot naar her met mijn gevoelens en gedachtes.

Terug naar “Eenzaamheid, relaties & seksualiteit”