Gebruikersavatar
112019
Berichten: 290
Lid geworden op: 02 jan 2019 00:11

Mijn onzekerheid i.vm. met andere die bepalen wat ik kan..en wie ik ben.

Okay, mijn tweede topic over dit onderwerp is onzekerheid i.v.m. dat andere nog steeds bepalen wat ik wel en niet kan.
Ze vullen bij zichzelf in, wie ik ben.
Een iemand zei tegen mijn moeder dat ik een ''eenling'' ben. En ik heb dit nooit gezegd. Het is ook wel zo dat velen weten dat ik een autisme diagnose heb. Het is heel vervelend als mensen dan verbaast over alles zijn.
Zoals...Goh, dat had ik niet verwacht. Kun jij dit wel?
Ik doe zo mijn best en dit voelt heel pijnlijk telkens. En ik ben geen eenling maar het is zo dat ik niet veel contacten heb.
Ik snap dat het niet verkeerd bedoelt is.
Maar hoe kan ik mezelf bewijzen? Of hoe kan ik nou een andere kant laten zien?
Ik ga me er best wel aan irriteren. En anno 20202 is het steeds, bleh. Het moet echt ophouden dit.
Tips anyone?
Hoi ik ben een jongeman tussen 24 en 33 jaar die vaak stress, spanning, frustratie en eenzaamheid ervaart. Ik werk niet. Ik ben in het verleden gediagnosteert met een A.S.S. hoewel ik niet veel herken.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Mijn onzekerheid i.vm. met andere die bepalen wat ik kan..en wie ik ben.

112019 schreef: 05 jan 2020 15:12 Ik snap dat het niet verkeerd bedoelt is. Maar hoe kan ik mezelf bewijzen? Of hoe kan ik nou een andere kant laten zien? Ik ga me er best wel aan irriteren. En anno 2020 is het steeds, bleh. Het moet echt ophouden dit. Tips anyone?
Als je begrijpt dat het niet verkeerd bedoeld is, kun je het ook gewoon naast je neerleggen en er verder geen aandacht aan besteden. Het is helemaal niet nodig om jezelf te bewijzen of een andere kant te laten zien, dat is allemaal verspilde energie. Als je ophoudt je er aan te iriteren wordt 2020 niet bleh, maar joepie.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
112019
Berichten: 290
Lid geworden op: 02 jan 2019 00:11

Re: Mijn onzekerheid i.vm. met andere die bepalen wat ik kan..en wie ik ben.

@Volhoudertje wel goed gesproken. Ik heb er idd geen invloed op.
Hoi ik ben een jongeman tussen 24 en 33 jaar die vaak stress, spanning, frustratie en eenzaamheid ervaart. Ik werk niet. Ik ben in het verleden gediagnosteert met een A.S.S. hoewel ik niet veel herken.

Terug naar “Overige problemen en vragen”