kimdongsoon

Annyounghasejo (Kimdongsoon)

Annyounghasejo,

Ook ik zal dan maar gebruik maken van deze 'voorstellingstopic'. Ik ben Kim en bijna 19 jaar. Ik ben geboren in Zuid-Korea en geadopteerd toen ik een baby was van bijna 3 maanden. Ik studeer Toerisme en zit momenteel in mijn 3e jaar. Hobby's zijn: piano spelen, zingen, fotografie (jaja, ik ben een echte Koreaan), winkelen, reizen en muziek luisteren.

Ik ben trouwens een HSP'er. Voor degenen die niet weten wat dat betekent: ik ben een hoogsensitief persoon; extra gevoelig dus.
Verder hoop ik hier mijn plekje te kunnen vinden.

Groetjes,
Kim
myra

Hallo Kim

Welkom op het forum. Zelf ben ik ook een hsp-er :)
kimdongsoon

Hi Myra,

Toevallig zeg.
Mier

Welkom op het forum!

Veel succes verder.
kimdongsoon

Dank je wel, Michel! Ik ben hier vooral om (h)erkenning te vinden in mijn problemen en mensen die in dezelfde situatie zitten (of hebben gezeten) als ik. Vroeger ben ik heel erg gepest en daaraan heb ik waarschijnlijk een trauma aan overgehouden. Ook heb ik te maken gekregen met seksueel misbruik, automutilatie en depressiviteit. Het feit dat ik als klein kind ben afgestaan door mijn biologische moeder maakt het me de laatste jaren erg moeilijk. Zoals ik net al zei, hoop ik hier mensen te treffen die in een soort zelfde pakketje zitten als ik.
Boet

Welkom op het forum Kim.

Van wat ik weet van Koreaans en Korea (past ergens op de zijkant van een postzegel, vrees ik) is dat men gewoon is de achternaam eerst te noemen. In jouw geval zou dat dus juffrouw Kim zijn ;)

Groet,

Robert
Deautip

Hoi Kim, welkom hier! Succes met het rondsnuffelen hier op het forum en wie weet kunnen we nog een keer zinvol op elkaar reageren :D
an84

Welkom!!!!!! :D
Leeuwtjuh

hoi hoi
kimdongsoon

Deautip schreef:Hoi Kim, welkom hier! Succes met het rondsnuffelen hier op het forum en wie weet kunnen we nog een keer zinvol op elkaar reageren :D
Hi Deautip,

Dank je wel. Ja wellicht kunnen we nog eens zinvol op elkaar reageren.
Nemo

welkom :)

misschien dat ik je nog n keer zie rondlopen op de NHTV ;)
wilmaatje

hallo ,prettig kennis te maken :lol:
kimdongsoon

Nemo schreef:welkom :)

misschien dat ik je nog n keer zie rondlopen op de NHTV ;)
Ik zit op een andere Toerismeschool .. haha!
Boet

Hé Kim, long time no see. Waar ben je gebleven?

Heeft iemand uberhaupt nog iets gehoord van Kim?

Groet,

Robert
Leeuwtjuh

wie? :lol: 8)
Boet

Kim natuurlijk!

Groet,

Robert
Leeuwtjuh

ooo jaaah kim :lol:
kimdongsoon

Ben ik weer. Nee, klopt ben er 'even' tussenuit geweest. Was weggelopen van huis, hehe.
Leeuwtjuh

kimdongsoon schreef:Ben ik weer. Nee, klopt ben er 'even' tussenuit geweest. Was weggelopen van huis, hehe.
hahaha en? is het gelukt?
kimdongsoon

Tuurlijk. Hehe!
Leeuwtjuh

en nu woon je op jezelf? bij vrienden / kennisen of ben je weer thuis?
Leeuwtjuh

en nog belangrijker:

hoe gaat het nu met je?
kimdongsoon

Ik woon nu tijdelijk bij vrienden. Gelukkig gaat het wel beter. Wil na de zomervakantie op mezelf. Maar ga straks eerst lekker 2,5 maand naar Frankrijk om te werken. Hoe gaat het met jou dan??

Terug naar “Voorstellen (periode 2004-2006)”