agnost

Re: Waarop wacht jij ?

Klinkt raar, maar ik wacht op het einde van de zomervakantie zodat ik weer kan gaan studeren.
Eleandra

Re: Waarop wacht jij ?

Ik wacht op zon :(

Dit weer is heel erg slecht voor mijn stemming :(
frauke

Re: Waarop wacht jij ?

op een ja van uitgever
of op september
want als het via de uitgever niet lukt
geef ik zelf mijn boek uit
meer weten:

www.veer-krachtig.nl
Cygne

Re: Waarop wacht jij ?

frauke schreef:op een ja van uitgever
of op september
want als het via de uitgever niet lukt
geef ik zelf mijn boek uit
meer weten:

http://www.veer-krachtig.nl
Hopelijk krijg je die ja :thumbright:
(hele mooie site ook trouwens)
[anoniem]

Re: Waarop wacht jij ?

Dooske schreef:
frauke schreef:op een ja van uitgever
of op september
want als het via de uitgever niet lukt
geef ik zelf mijn boek uit
meer weten:

http://www.veer-krachtig.nl
Hopelijk krijg je die ja :thumbright:
(hele mooie site ook trouwens)
Ben ik het mee eens :) mooie website, en zou te gek zijn als je boek uit zou komen. Ik zou 'm sowieso alleen al uit nieuwsgierigheid kopen ;)
-Judith-

Re: Waarop wacht jij ?

Ik wacht op de wasmachine, tot die gedaan heeft met draaien....
Gebruikersavatar
Raven
Berichten: 2144
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:47

Re: Waarop wacht jij ?

Ik wacht op komende vrijdag, die niet snel genoeg komt... :D
Ik heb duizend levens geleefd. Duizend lessen geleerd. Het leven leidt me de spirituele weg. De weg van Druidry. -Sean, de oudste ziel-
Noordzij

Re: Waarop wacht jij ?

Raven schreef:Ik wacht op komende vrijdag, die niet snel genoeg komt... :D
mee eens!
-Judith-

Re: Waarop wacht jij ?

Ik wacht op een telefoontje van een vriend van mij, die me gisteren sms'te dat ie me vanavond zou bellen....maar hij laat wel erg lang op zich wachten....
Isaia

Re: Waarop wacht jij ?

Ik wacht tot het weer overgaat...nou ja wachten.....
Het is meer worstelen.
Manuela

Re: Waarop wacht jij ?

Ik wacht op de dag dat ik weer vrolijk en vol energie zal wakker worden klaar om weer een nieuwe dag te beginnen........
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Waarop wacht jij ?

Ik wachtte op de stoomreiniger..die is er eindelijk. Hehe..kunnen we de vloer weer eens echt schoonmaken.
Inzicht als Uitweg..
Pilar

Re: Waarop wacht jij ?

Ik wacht op de aanmeldingsformulieren voor een nieuwew therapie, dit schiet niet op zo...
Tinkerbell

Re: Waarop wacht jij ?

Ik wacht tot het eindelijk zover is om te gaan camperen \:D/ :zon: 8) \:D/ :sunny: \:D/ :lol:
inactieve gebruiker

Re: Waarop wacht jij ?

kwa forumgebeuren wacht ik op de uitslag van Chronicle's test...Hoe zit het daarmee Chronicle? Het is je meegevallen of niet soms...
Eleandra

Re: Waarop wacht jij ?

Ik wacht alweer op de zon :roll: :(
inactieve gebruiker

Re: Waarop wacht jij ?

die is er morgen weer volop volgens het knmi. Geen slecht teken dat je zo van de zon kunt genieten lijkt me, Eleandra :) . Wat doe je op een zonnige dag, wandel je dan veel, en waar?

Liefs, Klaas
Eleandra

Re: Waarop wacht jij ?

Wandelen, nee, ik heb totaal geen energie de laatste weken/maanden en erg veel last van mijn benen.
Ik zit het liefst rustig buiten met een goed boek.

Gelukkig is de zon vanmiddag nog tevoorschijn gekomen en heb ik met mijn zus op een terrasje kunnen zitten :)
Carolien

Re: Waarop wacht jij ?

Zo vlug mogelijk uit de depressie geraken, en weer rust in mijn hoofd, en gewoon tevreden zijn, met mijn leven.
Tinkerbell

Re: Waarop wacht jij ?

Tinkerbell schreef:Ik wacht tot het eindelijk zover is om te gaan camperen \:D/ :zon: 8) \:D/ :sunny: \:D/ :lol:
En weer wacht ik tot het eindelijk zover is om te gaan camperen en zeker tot het weekend erin met 3 geweldig, leuke, lieve meiden cheerqd5 \o/ cheerqd5
sneeuwtje

Re: Waarop wacht jij ?

Dat de badkamer af is!!! Juweeltje wordt/is het love3
Audrey

Re: Waarop wacht jij ?

Op mijn nieuwe laptop die ik van de week zou kopen, maar wat nu niet doorgaat omdat mijn moeder andere plannen heeft. Beseft ze niet dat het toch geen zin heeft? Het is MIJN geld. Als ik hem nu niet koop, doe ik het wel over vier jaar als ik op mezelf woon. Ik weiger eraan toe te geven. Zij bepaald verdomme niet waar mijn geld naartoe gaat! Als ik hem WIL hebben, dan KRIJG ik hem ook. Ik doe hartstikke mijn best, en wat krijg ik als beloning? Een grote mond! Het is niet haar geld, ze heeft er totaal geen last van, ik begrijp niet waar ze zo'n probleem van maakt.

En hij gaat er lekker toch WEL komen, wat ze ook doet of zegt :nod:
-Judith-

Re: Waarop wacht jij ?

Ik wacht op Godot, al heel m'n leven....
Tinkerbell

Re: Waarop wacht jij ?

Maar.......Godot is toch een onduidelijke personage........

Ik wacht op uitdagingen, doelen, wetenschap what's next, waarheen
-Judith-

Re: Waarop wacht jij ?

Godot is inderdaad een onduidelijk personnage, en ook iemand die nooit komt.

Ik wacht ook al heel m'n leven op iets onduidelijks, want ik kan er geen begrip opplakken....ik wacht op iets en ik weet niet wat.....misschien wacht ik wel op weten-wat-ik-wil, of weten-waar-ik-naar-verlang... Snap je ?

Terug naar “Vraag van de week”