TheEmperor85

Ook al wateroverlast?

Even afgesplist. Brand maar los :)



Het valt me op dat we de laatste tijd wel er-rug vaak wateroverlast ondervinden. Vandaag weer in noordelijk Belgie, en Nederlands Limburg en Brabant.
Hier is overigens nog geen druppel gevallen, maar wateroverlast is bijna aan de orde van de dag op het nieuws. Best ernstig, eigenlijk.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Waar denk je aan??

Er wordt beweerd dat niet alleen de gemiddelde temperatuur veder zal toenemen, maar dat er ook steeds meer extreme pieken in het weer zullen voorkomen.
Zoals gigantische hoosbuien van de afgelopen dagen waar het gemiddelde afwateringssysteem niet op berekend is.

Tja, dat zal best ernstig zijn, maar ik ga er heus geen kilometer minder auto door rijden, en als ik zin heb in een lekker stuk ossenhaas pluk bij de AH gewoon een pak vlees mee dat uit Zuid Amerika is ingevlogen.

Wie zou dat wel doen trouwens? Laten we die vraag eens stellen.
* Liebe Macht Frei *
TheEmperor85

Re: Waar denk je aan??

volhoudertje schreef: Tja, dat zal best ernstig zijn, maar ik ga er heus geen kilometer minder auto door rijden, en als ik zin heb in een lekker stuk ossenhaas pluk bij de AH gewoon een pak vlees mee dat uit Zuid Amerika is ingevlogen.
En daar geef ik je ook gelijk in. Ten eerste omdat je auto laten staan (nu nog) bijzonder weinig uit zou halen. Daar zijn we namelijk al 30 jaar telaat mee. En het is eerder aan (o.a) de auto industrie om hier een antwoord op te vinden, dan de gemiddelde autorijdende burger.

Terug naar “Vraag van de week”