Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

En ik vind de blauwe sowieso fijner. :)
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Isaia

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Heb ook nog steeds de oude blauwe....is fijner vind ik
Mickey~

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Juglen schreef:De server admin heeft het nagekeken en er is niks mis met de server tijd. Ik denk daarom dat het komt doordat we met twee layouts werken die ieder een eigen datumformaat hanteert. Ik denk dat we eens moeten proberen om iedereen op de layout Affinity te zetten en kijken of het probleem zich dan nog voordoet.
Mee eens?
wat ik al dacht dus cheerqd5

ik vind het prima maar ik gebruik die rood met witte al.
in het begin vond ik het erg wennen maar nu weet ik al niet meer beter.
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Toch blijft het vreemd want Leeuw en ik gebruiken allebei de blauwe en ook bij onze postings gebeurt het. Dat zou dan niet moeten kunnen ?
Inzicht als Uitweg..
Leeuwtjuh

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Daar zit meer tijd tussen. Het wijkt secondes af, geen zevenhonderdvijftig uur.
Trout Mask Replica

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

ik ben weer terug gegaan naar blauw vanwege de 'Toon nieuwe berichten' mogelijkheid op elke pagina. Dat scheelt me simpelweg veel geklik. Ik zou het vervelend vinden als ik nu alsnog weer rood moest gaan gebruiken.
Gebruikersavatar
Juglen
Site admin
Berichten: 77
Lid geworden op: 10 okt 2003 17:03
Contacteer: Website

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Mystica schreef:Toch blijft het vreemd want Leeuw en ik gebruiken allebei de blauwe en ook bij onze postings gebeurt het. Dat zou dan niet moeten kunnen ?
Heeft misschien de poster die je beantwoord hebt nog de oude lay out?

Het zou goed kunnen dat het niets met de lay out te maken heeft, maar misschien dat we toch even van de week een dag kunnen prikken om iedereen op Affinity te zetten zodat we het kunnen uitsluiten. Een dagje maar...
Leeuwtjuh

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Juglen schreef:Een dagje maar...
Nee liever niet! Want dan vergeten jullie hem vast per ongeluk terug te zetten :angry:

Mag het dan a.s. woensdag? Dan ben ik toch een dag weg en heb ik er het minst last van.
Mickey~

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

ah leeuwtjuh doe niet zo moeilijk joh! :P
die nieuwe layout ben je zo aan gewend, en trouwens het is maar voor een dagje.
Eens zal toch ooit iedereen over moeten op de nieuwe layout denk ik, daar zal die oorspronkelijk voor bedoeld zijn? Ik ben het zelfs mooier gaan vinden dan de blauwe....
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

ah mickey probeer eens te modereren zonder toon nieuwe berichten

so don't :evil:
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Mickey~

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

je hebt op de nieuwe layout ook toon nieuwe berichten hoor! ik kijk daar steeds bij.
Leeuwtjuh

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Mickey~ schreef:ah leeuwtjuh doe niet zo moeilijk joh! :P
Stop met aan je ex te denken :D
Zie je hoe simpel het is? Je moet niet zo moeilijk doen. \o/
die nieuwe layout ben je zo aan gewend, en trouwens het is maar voor een dagje. Eens zal toch ooit iedereen over moeten op de nieuwe layout denk ik, daar zal die oorspronkelijk voor bedoeld zijn? Ik ben het zelfs mooier gaan vinden dan de blauwe....
1. Ik ben daar niet 'zo aan gewend'.
2. Nee niet iedereen moet ooit over op die nieuwe layout
3. Wat jij vindt, hoeven wij niet te vinden.
4. Modereren met de nieuwe layout is NIET te doen.
Mickey~

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Leeuwtjuh schreef:
Mickey~ schreef:ah leeuwtjuh doe niet zo moeilijk joh! :P
Stop met aan je ex te denken :D
Zie je hoe simpel het is? Je moet niet zo moeilijk doen. \o/
zeg, gaan we gemeen doen?
krengetje! :evil: :evil:

:tongue:
Trout Mask Replica

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Mickey~ schreef:je hebt op de nieuwe layout ook toon nieuwe berichten hoor! ik kijk daar steeds bij.
ja, maar niet op elke pagina, je klikt je het lazerus.
Gebruikersavatar
Juglen
Site admin
Berichten: 77
Lid geworden op: 10 okt 2003 17:03
Contacteer: Website

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Leeuwtjuh schreef:
Mickey~ schreef:ah leeuwtjuh doe niet zo moeilijk joh! :P
4. Modereren met de nieuwe layout is NIET te doen.
Wat is precies het probleem? Dan kunnen we het misschien aanpassen.
Gebruikersavatar
JulianC
Berichten: 2225
Lid geworden op: 24 sep 2009 17:16

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

allereerst moet op iedere pagina 'toon nieuwe berichten' komen, en niet alleen 'toon eigen berichten' occasion14
You'll get over it. One day.

"Je moet het zelf doen, maar je hoeft het niet alleen te doen.."
Leeuwtjuh

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Juglen schreef: Wat is precies het probleem? Dan kunnen we het misschien aanpassen.
A. Het rood, het wekt agressie en frustratie op en het is onoverzichtelijk. De blauwe layout straalt meer rust uit, het is neutraler en prettiger voor mijn ogen voor het lezen van lange stukken tekst. Iets wat als moderator wel nodig is ;)
B. De knop toon nieuwe berichten staat niet op iedere pagina, en dat is iets wat ik noodzakelijk vind, en ik denk dat alle moderators dit met mij eens zijn.
C. Berichten verwijderen uit de inbox was in het begin onmogelijk, ik weet niet of dit inmiddels al is opgelost.
D. Ik mis het oude vertrouwde logo, en het modgereedschap in zijn huidige vorm want dat is enkele centimeters verplaatst, en dat is misschien een kwestie van wennen, maar ik heb daar de grootste moeite mee.

Verder heb ik niet lang genoeg op de nieuwe layout gewerkt omdat ik bovenstaande punten te storend vond, om ermee te werken. Ik ben een groot-gebruiker van het forum en zit er ruimschoots 16 uur per dag op, dus dan merk je de moeilijkheden ook gelijk. Wellicht zijn er dus nog meer verbeterpunten, maar dit zijn voor mij de belangrijkste. Ik weet dat mijn collega-moderators ook beiden op de oude layout draaien, dus wellicht kunnen zij het lijstje nog aanvullen met hun verbeterpunten.

Ik vind het op deze manier prima zo; dat men zelf kan bepalen welke layout hij/zij gebruikt.
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

al het bovenstaande mee eens, en ik mis vooral overzicht die ik bij de oude in één oogopslag heb.

Ik heb in het begin enkele dagen met de nieuwe gewerkt en het is niet enkel wennen, het werkt niet makkelijk als mod, ik deed er driedubbel zo lang over om alles te bekijken.

Geen toon nieuwe berichten op elke pagina en voortdurend moeten terugklikken vind ik de ergste :nod:
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Dat rood is te onrustig aan mijn ogen. Ik vond de contrasten te groot tussen het rood en het wit. Er is geen geleidelijke rustige uitstraling of overgang. Blauw is minder vermoeiend en overzichtelijker lezen. Het is meer herkenbaar wat, wat is. Er zijn duidelijke begin en einde van pagina's en de kleurcontrasten zijn vloeiender, duidelijk zonder overmatig aanwezig te zijn of te ontbreken, het geheel is minder schreeuwerig.

Kortom als je hier vaak zit, is het rood te fel en het forum moeizamer lezen door de hoge kleur contrasten en onduidelijker belijning en gekleurde vakverdelingen.
Inzicht als Uitweg..
Timothy Lee

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

eh.. ik wordt regelmatig automatisch uitgelogt op de site...
Cookies worden niet verwijdert, tijdens een sessie of na een verloop van tijd.

beetje raar, maar waar ;)
Timothy Lee

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

daarmee worden de cookies verwijdert, waardoor ik toch elke keer weer moet inloggen? :P
(btw.. de cookies van deze site zijn "beschermd")
Leeuwtjuh

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Als je 1x een cleansweep doet, en zowel je tijdelijke bestanden als cookies verwijderd, is het probleem waarschijnlijk gelijk (voor altijd) opgelost.
Timothy Lee

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

ehh ik wil juist niet uitgelogt worden... oO

Terug naar “Feedback en algemene informatie”