Herdervriend

Re: Berichten editen

Wen schreef:waarom moet je overal een antwoord op weten? accepteer het gewoon, het is al vaak genoeg uitgelegd waarom dit zo is..
maar goed maak je maar druk over, moet je zelf weten ;)
Waarom als men vind dat het geaccepteerd moet worden, WAAROM MAAK MEN ER DAN EEN TOPIC VAN AAN?

(Off topic:Ondertussen is het wel 300 geworden...Nou nog ff 200 te gaan...En dan is 't mooi rond...)
Jive1

Re: Berichten editen

Hey! Herdervriend,

Notepad, dat heb jij zeker en vast, dat zit standaard in Windows ingebouwd....

Men noemt het ook soms Kladboek, of zoiets...

Kijk maar eens. Als je echt géén knop vindt om Notepad of Kladboek te vinden, ga dan eens met Je Verkenner kijken op C:\Windows\notepad.exe, dat is namelijk Notepad, klik daar maar eens op, en maak er desnoods achteraf een snelkoppeling voor, en plaats die op je Desktop, en klaar is Kees!

Greetz
Jive1
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Berichten editen

Herdervriend schreef:Berichten konden en kunnen nog steeds niet, ook al wil je alleen een deel van de tekst aanpassen, 5 seconden later, waar geen mens nog op gepost heb, al wil je het veranderen dan kan het niet. En dit is gewoon de grootste irritatie die je kan hebben op een forum.

Dus ik zeg: JA LEDEN MOGEN HUN "EIGEN" BERICHTEN VERANDEREN! liefst wanneer ze maar willen.

Ik heb trouwens nog nooit in me leven een forum gezien waar je NIET je bericht eventueel nog ff kon veranderen...NOG NOOIT EN BEN AL LID GEWEEST OP ALLE FORUMS DIE STAAN OP ALLE FORUM STARTPAGINA'S STAAN DUS. (dat zijn er rond de 100/1000)
Beste Herdervriend,

Zou je allereerst eens op willen houden telkens met Capslock aan te typen. Het staat zo schreeuwerig.

En als je zoveel kritiek, commentaar en alles op dit forum hebt, ga dan gewoon op die andere 100/1000 forums posten en ga je dan vooral hier niet lopen irriteren over een ontbrekende Editknop.

En als je het niet snapt, waarom er geen Editknop meer is, lees deze topic dan van het begin af aan..dan weet je misschien daarna wel waarom bepaalde besluiten genomen zijn, zoals ze zijn...

... en hou op met klagen er over.
Inzicht als Uitweg..
Gebruikersavatar
Loes
Berichten: 733
Lid geworden op: 13 aug 2005 19:59

Bericht aanpassen hoe?

Mijn vraag is, als ik een schrijffout over het hoofd zie of achteraf nog iets wil toevoegen en dat na posten wil veranderen gaat dat niet meer.
Veranderen houdt dan in wat ik zie dat het bericht er 2 x staat.

Het zal een reden hebben.
Is het niet mogelijk om een instelling te maken zodat je binnen een 10 minuten of zoiets alsnog de kans hebt je bericht aan te passen. :)

Groetjes Loes.
Morgen zal de zon weer schijnen....
Leeuwtjuh

Re: Bericht aanpassen hoe?

Over waarom we het zo doen, zijn al verschillende topics geopend. Daarvoor kun je de search gebruiken rechtsbovenin. Wat betreft na tien minuten wijzigen, vind het een goed idee, maar weet niet of het forum die functie heeft. (technisch dan he?) :-k
Gebruikersavatar
Loes
Berichten: 733
Lid geworden op: 13 aug 2005 19:59

Re: Bericht aanpassen hoe?

Leeuwtjuh schreef:Over waarom we het zo doen, zijn al verschillende topics geopend. Daarvoor kun je de search gebruiken rechtsbovenin. Wat betreft na tien minuten wijzigen, vind het een goed idee, maar weet niet of het forum die functie heeft. (technisch dan he?) :-k
Leeuwtjuh, dank je voor het reageren..
Ik lees niet echt veel meer, maar als er al verschillende topics over zijn geopend, misschien toch een idee, 8) mits het technisch haalbaar is.
Een korte bep. tijd in het regelement om je post te veranderen, ik denk dat er meer zijn die dat wel prettig vinden, ik zou er wel blij mee zijn ;) Loes
Morgen zal de zon weer schijnen....
Megil

veranderen van eigen bericht

misschien heb ik iets gemist

maar ik kan mijn eigen berichten niet meer veranderen als ik m net geplaatst heb
zeer vervelend als je een foutje hebt neergezet oid..

ik weet niet of die mogelijkheid van 'bericht bewerken' terug kan komen?
Megil

Re: Berichten editen

frank:Veranderen kan, dus het weghalen van tikfouten etc., tot het moment dat een andere gebruiker van het forum de vraag heeft beantwoord of een opmerking heeft geplaatst.

dat kan nog steeds niet hoor
of ik lees ergens finaal overheen?
Gebruikersavatar
Frank
Site admin
Berichten: 2106
Lid geworden op: 10 okt 2003 19:28
Contacteer: Website

Re: Berichten editen

Nee, dat klopt, Megil. Alleen een privébericht (PB) kan veranderd worden. Alleen moderators kunnen geplaatste berichten aanpassen.
There are no mistakes in life, only lessons
Megil

Re: Berichten editen

ik baal dr nog steeds van..
Gebruikersavatar
Frank
Site admin
Berichten: 2106
Lid geworden op: 10 okt 2003 19:28
Contacteer: Website

Re: Berichten editen

Ik snap het, Megil.
Zoals je misschien weet, is er een reden voor dat deze mogelijkheid is uitgeschakeld. In het verleden zijn er namelijk problemen door ontstaan, doordat mensen achteraf berichten gingen aanpassen of compleet verwijderen. Moderators zijn altijd bereid om iets aan te passen.
Als je vreest dat je tikfouten maakt, zou je de tekst eerst in een tekstverwerker kunnen tippen. Via Ctlr+C en Ctlr+V (copy paste) is die dan zo in een bericht te plaatsen.
There are no mistakes in life, only lessons
Megil

Re: Berichten editen

ik snap dat er problemen komen als je in een discussie zit en je kunt berichten verwijderen/veranderen als er al op gereageert is.
maar als er nog niet op gereageerd is moet dat volgens mij geen probleem zijn
maargoed ik heb daar verder vrij weinig inbreng over en er is al besloten
[anoniem]

Re: Berichten editen

Voor zo ver ik weet is het zo dat moderators achteraf berichten terug kunnen plaatsen als ze verwijderd zijn.
Aangezien het hoogst zelden voor komt, lijkt het me beter om editten gewoon te enablen en dan dingen terug te plaatsen wanneer iemand zo 'flauw' is om zijn of haar bericht te verwijderen.
Faker

Re: Berichten editen

Je kan ook op voorbeeld klikken en dan goed nalezen en dan verzenden...
[anoniem]

Re: Berichten editen

*Franje schreef:Je kan ook op voorbeeld klikken en dan goed nalezen en dan verzenden...
True, het is natuurlijk een deel ongeduld. Maar veel mensen die op dit forum komen zitten ook op andere fora waar ze gewend zijn gewoon hun bericht te kunnen editten.
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Berichten editen

Voor zover mij bekend kan je verwijderde berichten niet meer terughalen hier. Dus echt verwijderd van het forum, is ook echt weg.

Zoals Franje ook al aangeeft (en ik doe dat ook regelmatig) gewoon eerst even op Voorbeeld drukken. Dan kan je tegelijkertijd je tekst nog aanpassen of verbeteren en daarna op Bevestig.

Mochten er toch nog problemen zijn kan je altijd een berichtje naar ons als mods sturen (kijk even wie er online is) en we regelen het zo snel mogelijk voor je. :nod:
Inzicht als Uitweg..
Royal Canin

Re: Bericht aanpassen hoe?

ik vind het erg lastig als je een bericht niet kunt wijzigen. snap ook wel waarom, maar ik ben iemand die een bericht post, en het dan nog eens naleest, en het dan goed maakt... zo doe ik het op de 99 andere fora waar ik lid ben, en ik vind het erg lastig om de knop hier om te zetten. Meestal is er wel een hele lieve mod op msn die dingen voor me aan wil passen :love3: , maar die ligt nu te koesen, dus ik zit mooi met verprutste berichten. #-o
Leeuwtjuh

Re: Bericht aanpassen hoe?

nou, dan gebruik je even de meldknop, naast je berichtje :love3: Je weet wel, dat rooie uitroeptekentje.

Had je dat gedaan, had Leeuwtjuh het ondertussen wel aangepast voor je cheerqd5

Mja, je slaapt he? 8) :lol:
rose

Re: Bericht aanpassen hoe?

Royal Canin schreef:ik vind het erg lastig als je een bericht niet kunt wijzigen. snap ook wel waarom, maar ik ben iemand die een bericht post, en het dan nog eens naleest, en het dan goed maakt.. zo doe ik het op de 99 andere fora waar ik lid ben, en ik vind het erg lastig om de knop hier om te zetten. Meestal is er wel een hele lieve mod op msn die dingen voor me aan wil passen :love3: , maar die ligt nu te koesen, dus ik zit mooi met verprutste berichten. #-o
Helaas pindakaas snoesje.. :p
Maar idd, wat Leeuw zegt, als je iets gewijzigd wil hebben ofzo dan druk je op de meldknop bij die post en dan komt 1 van ons je wel redden.. 8)

En ja ik slaap meestal om 5.13 uur.. :slaap:

xxx
Rose
Royal Canin

Re: Bericht aanpassen hoe?

Hey, de uitroeptekenknop had ik nog niet gezien! Dank jullie!

En om 7:39 lag ik nog in bed te woelen :eek:
Tess2

Re: Bericht aanpassen hoe?

;) Rode meldknop werkt goed inderdaad...
[anoniem]

Re: Bericht aanpassen hoe?

Natuurlijk werkt het heel goed allemaal maar ik ben liever onafhankelijk ;)
Inderdaad wat Royal ook al zegt, op alle andere fora waar ik kom is het eerst het bericht plaatsen en achteraf editten indien nodig. Dat zat er nou eenmaal ingebakken.
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Bericht aanpassen hoe?

Het liefst zou ik zien dat je berichten nog kon editten zolang er niemand op gereageerd heeft. Echter dit forum kent deze mogelijkheid niet. Het is of editten of niet editten.. zie ook topic in Feedback over editten.
Inzicht als Uitweg..
ctrlaltdel

Re: Bericht aanpassen hoe?

Royal Canin schreef:ik vind het erg lastig als je een bericht niet kunt wijzigen. snap ook wel waarom, maar ik ben iemand die een bericht post, en het dan nog eens naleest, en het dan goed maakt.. zo doe ik het op de 99 andere fora waar ik lid ben, en ik vind het erg lastig om de knop hier om te zetten. Meestal is er wel een hele lieve mod op msn die dingen voor me aan wil passen :love3: , maar die ligt nu te koesen, dus ik zit mooi met verprutste berichten. #-o
ben hier nieuw en 't was het eerste wat me een beetje irriteerde, voor de rest, ziet er ok uit ;)

Terug naar “Feedback en algemene informatie”