Gebruikersavatar
Frank
Site admin
Berichten: 2106
Lid geworden op: 10 okt 2003 19:28
Contacteer: Website

Uitbreiding subforum over hulpverlening

Subforum 'ervaringen met hulpverlening' is per vandaag uitgebreid. Je mag hierin nu ook reclame maken voor een praktijk voor hulpverlening.

Alleen dit uitgebreide subforum is daarvoor nu bedoeld omwille van de overzichtelijkheid. Dit houdt in dat reclame voor hulpverlening in een onderschrift niet de bedoeling is (zie voorwaarden/regels forum).
There are no mistakes in life, only lessons
Gebruikersavatar
GeenPijn
Berichten: 5314
Lid geworden op: 18 feb 2011 00:51

Re: moderatie meldt topic

Daar ben ik eerlijk gezegd wel blij mee. Ik vond het wel begrijpelijk (ik zou waarschijnlijk hetzelfde doen) maar vond het ook niet gepast want waar leg je dan de grens. De een heeft goede bedoelingen de ander wil alleen snel en makkelijk geld verdienen. Je kan niet de een weigeren en de ander toelaten. Mooie oplossing dus wat mij betreft. [045]
Als je verwacht dat de wereld eerlijk tegen jou is, omdat jij eerlijk bent tegenover de wereld.

Dan hou je jezelf voor gek.

Dat is verwachten dat de leeuw jou niet opeet omdat jij hem niet opeet.
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: moderatie meldt topic

Kijk eens! :) Dat is heel handig en het lijkt mij in het algemeen ook beter.
Super. [045] Zo heb je toch alles bij elkaar.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
GeenPijn
Berichten: 5314
Lid geworden op: 18 feb 2011 00:51

Re: mededeling ivm reclame

Frank zijn er uitzonderingen op je regel? Want ik zie bij bv Minerva nog steeds reclame staan. Even afgezien van dat ik Minerva verder een bijzonder aardig persoon vind. Maar gelijke monnikken, gelijke kappen.
Als je verwacht dat de wereld eerlijk tegen jou is, omdat jij eerlijk bent tegenover de wereld.

Dan hou je jezelf voor gek.

Dat is verwachten dat de leeuw jou niet opeet omdat jij hem niet opeet.
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: mededeling ivm reclame

Er worden geen uitzonderingen gemaakt.

Iedereen heeft tijd om zijn avatar, onderschrift,links ed aan te passen tot 16 maart.
Zo hebben mensen die niet elke dag online de tijd om zelf de aanpassingen te doen.

Daarna word reclame voor commerciele doeleinden die niet in het daarvoor bedoelde subforum staat zonder melding verwijderd.
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: moderatie meldt topic

GeenPijn schreef:Daar ben ik eerlijk gezegd wel blij mee. Ik vond het wel begrijpelijk (ik zou waarschijnlijk hetzelfde doen) maar vond het ook niet gepast want waar leg je dan de grens. De een heeft goede bedoelingen de ander wil alleen snel en makkelijk geld verdienen. Je kan niet de een weigeren en de ander toelaten. Mooie oplossing dus wat mij betreft. [045]
Ik post hier al 8 jaar volgens mij.. en altijd met mijn site in de ondertitel. Echter nu ik deze wat omgebouwd heb vanwege het opstarten van mijn praktijk, worden in een keer de forumregels veranderd. Ik vind het wel weer toevallig..
Inzicht als Uitweg..

Terug naar “Feedback en algemene informatie”