ruby

Vraagje...

Kan ik mijn gebruikersnaam niet meer veranderen?
Ik ben beetje bang voor herkenning...

Grts Rox
Megil

Dat kun je helaas niet zelf

dan zou je Frank Ruiters even kunnen pb`en met de rede erbij, ik denk dat dat geen probleem is
ruby

Ik ga er nog even over nadenken,dank je wel voor je reactie ;)
ruby

Heb PB gestuurd,hopelijk snel een andere naam want de nickname die ik nu heb gebruik ik op teveel sites waar ook een foto bij staat...

En ik wil hier zo anoniem mogelijk blijven...

Grts R
Gebruikersavatar
Frank
Site admin
Berichten: 2106
Lid geworden op: 10 okt 2003 19:28
Contacteer: Website

naamswijziging

Hoi allemaal,

Op verzoek is sinds 10 april de virtuele naam *La-rissa* (zonder streepje tussen de a en r) veranderd in Evanescence. Deze naam zie je ook bij haar oude berichten staan. Het is dus dezelfde persoon als die jullie al kennen, maar alleen nu met een nieuwe naam.

Groeten van Frank.
There are no mistakes in life, only lessons
*Larissa*

En toen was ik weer *Larissa* blob

xxx
Isa

Ik dacht al...
Ik herkende je door je avater maar zag dat er iets niet klopte. Het was je naam dus ;)
Gebruikersavatar
Frank
Site admin
Berichten: 2106
Lid geworden op: 10 okt 2003 19:28
Contacteer: Website

Hoi allemaal,

En hier is een andere naamswijziging: Ikke18 is nu *Lynn*. De reden is o.m. dat de 18 niet past en dat Ikke bij nader inzien niet echt een leuke naam is.
Succes Lynn!

Groetjes, Frank R.
There are no mistakes in life, only lessons
*Lynn*

Dank je wel Frank :)
inactieve gebruiker

Hoi Lynn, moet in je onderschrift 'mislukkeling' niet eigenlijk veranderd worden in 'mislukking'? Zelf snap ik die tekst anders niet goed...'mislukkeling' is een 'mislukt mens', en resultaat is (net als mislukking) meer een begrip, verwijzend naar de uitkomst van een handeling.

Is verders helemaal onbelangrijk natuurlijk.

Groetjes Klaas
*Lynn*

Dank je wel voor het melden van een typfout ;)
inactieve gebruiker

you're welcome :D
user241

foto's

Hallo beste moderators

Ik heb in een nogal impulsieve bui mijn foto's geplaatst op t forum, maar dat zit me helemaal niet lekker want ik ben bang dat mensen me herkennen of dat ik er dingen mee verlies

Er staan nogal persoonlijke dingen op dus blijf ik toch liever anoniem

Zouden jullie mijn foto's eraf kunnen halen. Daar zou ik heeeeel erg blij mee zijn en me een stuk geruster voelen

Dat impulsieve is ook mijn kwaal dus:P

Als het kan dan heel er bedankt

Groetjes
rose

Ze zijn weg hoor.. :)

xxx
Rose
user241

Rose schreef:Ze zijn weg hoor.. :)

xxx
Rose
Thnks !verliefd
Mier

Mededeling: Banners in onderschrift

Om 1 lijn te trekken op het forum hebben we de volgende richtlijn toegevoegd op het forum:
Het is mogelijk om onder elk bericht een onderschrift te plaatsen. Daarbij zijn alleen teksten toegestaan, banners en afbeeldingen niet. Voor deze teksten in onderschriften geldt net zoals voor berichten dat reclameteksten niet mogen.
Op deze manier wil ik dat even onder de aandacht brengen bij iedereen.
inactieve gebruiker

een link mag ook? of is dat linke soep?
Mier

Een link is geen probleem natuurlijk, zolang het maar niet extreem of aan iets raars gelinkt is.
Het gaat erom dat banners de leesbaarheid van het forum verstoren.
inactieve gebruiker

oke, thnx Michel
Gameforce

Nieuwe Naam

Mensen, nee ik ga jullie niet verlaten. maar ga geen gebruik meer maken van dit profiel.

Ik ben een nieuw mens. En daarbij hoort een nieuw profiel ik zal het binnenkort maken.

Dit profiel mag van mijn verwijderd worden of zal kijken of ik het zelf kan doen weet ik niet.

Tot binnenkort. :D
Mier

Ja kan ook Frank even een PB sturen metde vraag of hij je profiel wil weghalen. Tot snel dan!
Gameforce

Hey weet ik had al een lief pb gehad van ehh leeuwtje.. :D

Misschien ga ik me naam toch niet veranderen ben er nog over aan het nadenken, aan de éné kant zo creatief ben ik niet.

Maar éérst even een laptop aanschaffen.
lostsoul

haj zou mijn foto ook verwijderd kunnen worden van p 94. Is er een moderator online op het moment???

Heb er al 2 een pb gestuurd maar weet niet wat ze eerder bekijken... :oops: sorry dat ik zo ongeduldig ben.....

thanx alvast
Mier

Probleem is opgelost :)
-Judith-

Re: moderatie meldt topic

Ik ben die 1965 achter mijn naam eigenlijk al een tijdje beu. Op de een of de andere manier stoort het me... maar er is al iemand anders hier die Judith heet... zou er ergens toch iets aan gedaan kunnen worden ? Mijn naam veranderen in -Judith- of zo ? Met streepjes voor en achter ? Of accepteert het systeem dat niet. Frank, zou jij hier even naar willen kijken aub ? Het is natuurlijk geen must dat het verandert, maar het zou beter voelen...

Alvast bedankt,
Judith

Terug naar “Feedback en algemene informatie”