Gebruikersavatar
Mustang125
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jul 2021 16:15

Geen seks meer zonder fetish

Hallo,

Ik ben een jongen van 23 jaar en nog maagd en ik heb een nogal ongewoon seksueel fetish. Ik heb namelijk een fetish voor vrouwen van min of meer mijn leeftijd gekleed in wedstrijdruiter kleding (zie bijlagen ter illustratie). Een heel belangrijk attribuut hierbij voor mijn zijn strakke zwarte leren handschoenen (waar ik eigenlijk ook een zwak voor heb) en zwarte leren rijlaarzen. Ik fantaseer dikwijls erover om gedomineerd door te worden door iemand gekleed als dit. Ik heb hier nog nooit met iemand over gepraat, maar stilaan begin ik me zorgen te maken omdat het langzaam zo begint te worden dat ik me geen seks meer kan voorstellen zonder mijn fetish. Hierdoor begin ik steeds meer bang te worden dat ik nooit een vriendin ga vinden of seksueel geobsedeerd (wat ik misschien al een beetje ben) of seksueel gefrustreerd zal geraken. Wat moet ik doen?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15116
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Geen seks meer zonder fetish

Het koesteren van een voorkeur voor bepaalde kleding en gedomineerd te worden hoeft het hebben van een gezond seksleven niet in de weg te staan. Je kunt daar met je toekomstige vriendin afspraken over maken. Het probleem is natuurlijk dat niet iedere vrouw er behoefte aan heeft zich in bepaalde kleding te hijsen en zich als dominatrix op te stellen. Wacht eerst maar af tot je een meisje tegekomt die interesse in jou heeft en ook seks met jou wil. Door je nu al zorgen te maken of je seksueel gefrustreerd bent maak je het voor jezelf alleen maar lastiger.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
FlowerPower2020
Berichten: 6775
Lid geworden op: 30 jun 2013 21:54
Locatie: Mentha Aquatica

Re: Geen seks meer zonder fetish

Beste Mustang125.

Knap dat je hier je verhaal wilt doen en dat je zo open bent. Fetish en seks zijn toch wel intieme onderwerpen.
Iedereen heeft wel iets waarover die fantaseren. Ik ook.
k heb hier nog nooit met iemand over gepraat, maar stilaan begin ik me zorgen te maken omdat het langzaam zo begint te worden dat ik me geen seks meer kan voorstellen zonder mijn fetish.
Ik denk dat als je seks hebt in eerste plaats van zult genieten van de persoon waar je liefde mee bedrijft. Ik geloof niet dat je niet van seks kunt genieten zonder je fetish. Het lijkt mij iets extra's Een kers bovenop de taart.. En ik geloof ook niet dat je geen vriendin kunt vinden. Het vinden van een vriendin is iets wat uit jezelf moet komen. Misschien vind je samen iets waar je beiden van kunt genieten wat je als fetish kunt beschouwen.
Understand: you been understood

Terug naar “Obsessief gedrag/gedachten en verslavingsgedrag”