Gebruikersavatar
DnFtjYCCX4
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 feb 2019 20:16

communicatie, omgang, serieuze falen

laat ik me even voorstellen
ik ben DnFtjYCCX4, 18 jaar, student in CVO, doel afstuderen met Masterdiploma CW
een complexe situtatie maar ik geloof dat er een oplossing voor is
sinds mijn 3e tot mijn 9e, de laatste koortsstuip. in deze tijd stuk van zicht verloren door vallen waardoor ik een bril had met een dikte van 5 naar een dikte van 3 uiteindelijk(nu), in het lager werd ik hierdoor gepest waardoor mijn zelfvertrouwen alleen maar daalde, mijn doorzetting, flow en kindertijd altijd sterk geweest. ja hier had ik ook al problemen met relaties te vormen, meisjes die liepen weg omdat ik een brilmonster was, dit kon me eigenlijk niet schelen toen ik zag dat klasgenoten er wel mee kunnen omgaan(ja ik was beter dan dat), ookal voelde ik liefde voor haar ik kon het op geen enkele manier uiten. waarschijnlijk heb ik hierdoor vaardigheden niet kunnen ontwikkelen waardoor het toen en vooral nu moeilijk is om enige vorm van liefde te uitten naar meisjes die ik wil leren kennen, dit is extreem lastig want ik moet het maar verteren en op mijn duim zuign, goed toen ik ik het 2/3 middelbaar zat was het al beter maar nog altijd niet goed om een normaal gesprek te kunnen voeren, ik voelde dat het zou lukken als het dan lukte en ik een goede dag had, eindigde het na 2 zinnen. tot het te ver kwam en agressief werd, een verkeerde diagnose werd gesteld waardoor mijn zelfvertrouwen er ook niet beter op word dmv confrontatie, misverstanden, en miscommunicatie. wat nu belangrijk is voormij is dat ik het zelfvertrouwen heb om te kunnen praten/liefde tonen(serieus) zonder stoned te worden, en niet meer weten wat te zeggen. wat lastig is om aan te pakken want dit gevoel is deels verlecht door slecht afgelopen 'probeerselen' van vroeger tot recent, waardoor ik het mijzelf iedere keer terug moet oprapen, verbeelding is nog moeilijk

praten met hulpverleners zit ook lastig want mijn ouders en psychoshit hebben me moe gemaakt, want die zullen wel iets verzinnen gerelateerd aan één of andere aandoening.

een oplossing?
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: communicatie, omgang, serieuze falen

DnFtjYCCX4 schreef: 19 feb 2019 21:10 Praten met hulpverleners zit ook lastig want mijn ouders en psychoshit hebben me moe gemaakt, want die zullen wel iets verzinnen gerelateerd aan één of andere aandoening.
Toch lijkt het me beter om over die psychische vermoeidheid heen te stappen, het is ook niet erg realistisch om er van uit te gaan dat hulpverleners je een of andere aandoening willen aanpraten.
* Liebe Macht Frei *

Terug naar “Obsessief gedrag/gedachten en verslavingsgedrag”