Gebruikersavatar
Crocro
Berichten: 54
Lid geworden op: 25 jan 2016 18:33

afkick verschijnselen

Hey,
Ik baal als een stekker. Afgelopen maandag teruggevallen op snijden en nu heb ik afkick verschijnselen. Baal. Ik voel me verschrikkelijk geagiteerd en onrustig en gespannen. Ook heb ik per ongeluk teveel ritalin geslikt dus dat helpt ook niet. Iemand die tips heeft hoe hiermee om te gaan?
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: afkick verschijnselen

Crocro schreef:Hey,
Ik baal als een stekker. Afgelopen maandag teruggevallen op snijden en nu heb ik afkick verschijnselen. Baal. Ik voel me verschrikkelijk geagiteerd en onrustig en gespannen. Ook heb ik per ongeluk teveel ritalin geslikt dus dat helpt ook niet. Iemand die tips heeft hoe hiermee om te gaan?
Hoe kan je per ongeluk teveel ritalin slikken?
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
Crocro
Berichten: 54
Lid geworden op: 25 jan 2016 18:33

Re: afkick verschijnselen

Wel eerst neem je ritalin in en een uur later nog een omdat je het vergeten bent dat je het al een keer gedaan hebt. Dan heb je een onderbuik gevoel dat het niet klopt en tel je de strip na om er achter te komen dat je vermoedelijk teveel ritalin hebt gehad. Niet veel. Gewoon 1 pilletje
Gebruikersavatar
FlowerPower2020
Berichten: 6775
Lid geworden op: 30 jun 2013 21:54
Locatie: Mentha Aquatica

Re: afkick verschijnselen

Crocro schreef:Wel eerst neem je ritalin in en een uur later nog een omdat je het vergeten bent dat je het al een keer gedaan hebt. Dan heb je een onderbuik gevoel dat het niet klopt en tel je de strip na om er achter te komen dat je vermoedelijk teveel ritalin hebt gehad. Niet veel. Gewoon 1 pilletje
Als het 1 pilletje teveel is dan weet ik niet wat de uitwerking is. Maar om het te vermijden zou je misschien beter kunnen uitkijken. Waarom vergat je het?

Misschien dat je het ook kan opschrijven dan kan je niet vergissen. Of een muntje in je zak als je een pilletje heb genomen.. ik zeg maar wat.
Understand: you been understood
Gebruikersavatar
Crocro
Berichten: 54
Lid geworden op: 25 jan 2016 18:33

Re: afkick verschijnselen

Gewoon. Was wat wazig en verstrooid vandaag. Gebeurd meestal niet. En het effect is niet heel groot maar je merkt iets sterkere bijwerkkingen. En dat gecombineerd met de afkick verschijnselen van de zelf beschadiging...
Gebruikersavatar
FlowerPower2020
Berichten: 6775
Lid geworden op: 30 jun 2013 21:54
Locatie: Mentha Aquatica

Re: afkick verschijnselen

Crocro schreef:Gewoon. Was wat wazig en verstrooid vandaag. Gebeurd meestal niet. En het effect is niet heel groot maar je merkt iets sterkere bijwerkkingen. En dat gecombineerd met de afkick verschijnselen van de zelf beschadiging...
Welke bijwerkingen moet ik aan denken, Croco?
Understand: you been understood
Gebruikersavatar
Crocro
Berichten: 54
Lid geworden op: 25 jan 2016 18:33

Re: afkick verschijnselen

Geen eetlust, licht opgesloten gevoel alsof je energie niet weg kan. Ja dat is het wel zo'n beetje.
Gebruikersavatar
FlowerPower2020
Berichten: 6775
Lid geworden op: 30 jun 2013 21:54
Locatie: Mentha Aquatica

Re: afkick verschijnselen

Crocro schreef:Geen eetlust, licht opgesloten gevoel alsof je energie niet weg kan. Ja dat is het wel zo'n beetje.
Vervelend Croco, dit soort dingen.. [AAI]
Understand: you been understood

Terug naar “Obsessief gedrag/gedachten en verslavingsgedrag”