Dancefreakje

Het geluk is me even kwijt

De laatste dagen voel ik me weer heel slecht.
3jaar geleden was er ook niets goeds meer, ik mocht mijn vriendje toen niet zien, altijd ruzie thuis, op school werd ik erg gepest dus ging ik dagen niet naar school, ik haatte mezelf en heb me enkele keren gesneden toen :(
Nu voel ik me weer zoals toen, in't school heb ik maar één iemand om tegen de praten, ik heb geen vrienden meer, de enige persoon waarik nog dingen tegen kwijt kon ben ik kwijt namelijk men lief en thuis hebben we tegenwoordig ook weer om het minste ruzie.
het minste slecht wat ze tegen mij zeggen, begin ik te wenen ookal bedoelen ze het goed. Ik zie het niet meer zitten op dit moment, ik wou er even over kunnen praten, hopelijk vind ik hier wat raad. :(
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Het geluk is me even kwijt

Hoi Dancefreakje,

Nou, het is in ieder geval goed, dat je erover praat op dit forum. Want als je zoals je zelf zegt (momenteel) eigenlijk niemand hebt om je hart te luchten, is dit wel een goede mogelijkheid.
Zo te lezen heb je behoorlijk wat meegemaakt. En dat heb je op een manier opgelost toen der tijd wat totaal niet fijn was, maar op dat moment waarschijnlijk hoge noodzaak. Om je te bezeren, om zo de pijn waarschijnlijk anders te voelen. (Of om welke andere denkbare reden dan ook). Het is al heftig zat, dat je op het punt was gekomen om daarmee te beginnen.

Dat het nu weer minder gaat, is behoorlijk rot. Kan je vertellen, hoe de verhoudingen zijn thuis? Zijn bijvoorbeeld je ouders nog bij elkaar? Heb je broers of zussen? Wonen ze allemaal nog thuis? Hoe communiceren jullie met elkaar?

Het is totaal niet prettig, om dit door te moeten gaan. Dat is niet goed voor jezelf. (En waarschijnlijk ook niet op langere termijn.) Heb je al eens met iemand gesproken over de situatie? Zijn er misschien mogelijkheden om, als het pratend niet lukt en er al veel geprobeerd is, langzamerhand te gaan denken over op jezelf of iets met begeleidt wonen?

Sterkte!
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

Terug naar “Jongerenforum”