Milad

Geen leven meer

Laatste tijd begin ik alles te verliezen.
Ik heb geen vrienden, aleen virtueele vrienden van spellen zoals ps3, en echte vrienden heb ik ook niet
Ik heb maar 2 klasgenoten die soms met me praten enzo dat ik mezelf niet alleen voel op school maar toch is het niet echt zoals ik wil.
Ik ben vaak verliefd geworden, maar geen 1 meisje kijkt naar me, ik heb veel puisten enzo das misschien normaal in pubertijd.
Ik word vaak geplaagd overal.
Daarom ben ik nu altijd nolife, ik ga vaak niet naar school enzo, slechte punten.
Altijd op pc.
Me moeder praat met me maar ik accepteer niet want niks werkt nog.
Me vader woont in mijn thuisland, mensen doen racistisch tegen mij omdat ik zwart haar heb.
Ik denk nooit aan Zelfmoord want ik geloof in god en god zegt dat zelfmoord het ergste is dat je in je leven kan doen.
Ik rook niet,en drink niet.
Heb vaak hoge bloeddruk me lichaam trilt, misselijkheid, depressief, dokter zegt dat het normaal is en geeft pillen enzo.
Ik kan soms niet slapen door verdrietigheid.
Mijn leven is gewoon de verkeerde kant aan het gaan.
Me droom is gewoon Goeie vrienden hebben, leuk meisje trouwen kinderen mooi huis en geen problemen met familie.
Alle ja, vroeger had ik wel veel vrienden.
Nu is het een puinhoop.
Ik praat met mezelf soms en snij soms in mijn arm, maak mijn spullen kapot.
Wat kan ik doen? :(
Drake

Re: Geen leven meer

Hallo Milad,

ik herken heel erg veel in je verhaal.
In een sociaal isolement zitten is nooit leuk.
Weet dat er altijd een manier is om eruit te komen.
Het is belangrijk om contacten te blijven zoeken en niet nog dieper in een sociaal isolement te zitten door bijvoorbeeld de hele dag dvds te kijken of videogames te spelen.
Spoiler:
In 2005 raakte ik zelf ook in een sociaal isolement omdat ik toendertijd helemaal verslaafd was aan videogames en films.
Zo downloade ik wel 40 films per maand + games + muziek, etc.
Op een gegeven moment besloot ik om ermee te kappen en contacten te zoeken via chatsites en begonnen met andere hobbies met name fotografie en het ;ezen van boeken.
Misschien is het een leuk idee om eens naar de meetings van dit forum te gaan om wat meer vrienden te maken? :)
Zijn er verder geen mensen in je buurt die je interesses delen?
Op het gebied van relaties hoef je je geen zorgen te maken, je zult vast en zeker wel iemand tegen komen, liefde komt vanzelf wel. :)
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
OWL

Re: Geen leven meer

Ik zou als ik jou was beginnen met een dagboek. Dat helpt echt ontzetten goed.
Van mijn psychologen kreeg ik de tip om iedere dag daar in te schrijven en af te sluiten met 2 of meer punten die jij vond GOED gaan.

Good luck ;)
angel12

Re: Geen leven meer

Je kan misschien dingen doen die je graag doet, normaal ontmoet je dan mensen en kan je vrienden maken. Dat kan een begin zijn...
Anoniem

Re: Geen leven meer

Dagboek helpt goed om alles van je af te schrijven, echter, het zorgt niet voor een oplossing. Iedereen weet dat knappe mensen meer kansen hebben om het te halen in de maatschappij. Probeer er op je best uit te zien, je kan misschien iets gaan doen aan je puisten. Zo kom je aantrekkelijker over op mensen. Voor alles is een oplossing. Ik weet hoe het is om eenzaam te zijn en vooral op school. Je wil niet alleen zijn, je wil ook eens in de belangstelling staan. Stop met jezelf te snijden, doe je best om er zo goed mogelijk uit te zien. Probeer wat spontaner te zijn. Het zal heel moeilijk worden in het begin, maar dan zal alles op rolletjes lopen.

Als je die puistjes van je heel erg vervelend vind (wat ik wel kan verstaan). Hier is een oplossing voor je. Zoek even op google: oil pulling. Werkt echt! Krijg je mooie witte tanden van en je huid word gezonder en je puistjes verdwijnen.

Wat ik wil duidelijk maken is de kracht van verandering. Het geeft een enorm effect op mensen die je kennen als je drastisch verandert bent in positieve zin natuurlijk. Een positief effect! Het is belangrijk om de dingen te doen die je wil doen.

-Wees niet wie je bent, maar wees de persoon die je WIL zijn!-
birdy2000

Re: Geen leven meer

hallo

misschien is het goed om met een nieuwe sport te beginnen dan maak je daar nieuwe vrienden en van beweggen wordt je blij messchien de moeite waard om te proberen

suc6
Gebruikersavatar
FlowerPower2020
Berichten: 6775
Lid geworden op: 30 jun 2013 21:54
Locatie: Mentha Aquatica

Re: Geen leven meer

Milad schreef:Laatste tijd begin ik alles te verliezen.
Ik heb geen vrienden, aleen virtueele vrienden van spellen zoals ps3, en echte vrienden heb ik ook niet
Ik heb maar 2 klasgenoten die soms met me praten enzo dat ik mezelf niet alleen voel op school maar toch is het niet echt zoals ik wil.
Ik ben vaak verliefd geworden, maar geen 1 meisje kijkt naar me, ik heb veel puisten enzo das misschien normaal in pubertijd.
Ik word vaak geplaagd overal.
Daarom ben ik nu altijd nolife, ik ga vaak niet naar school enzo, slechte punten.
Altijd op pc.
Me moeder praat met me maar ik accepteer niet want niks werkt nog.
Me vader woont in mijn thuisland, mensen doen racistisch tegen mij omdat ik zwart haar heb.
Ik denk nooit aan Zelfmoord want ik geloof in god en god zegt dat zelfmoord het ergste is dat je in je leven kan doen.
Ik rook niet,en drink niet.
Heb vaak hoge bloeddruk me lichaam trilt, misselijkheid, depressief, dokter zegt dat het normaal is en geeft pillen enzo.
Ik kan soms niet slapen door verdrietigheid.
Mijn leven is gewoon de verkeerde kant aan het gaan.
Me droom is gewoon Goeie vrienden hebben, leuk meisje trouwen kinderen mooi huis en geen problemen met familie.
Alle ja, vroeger had ik wel veel vrienden.
Nu is het een puinhoop.
Ik praat met mezelf soms en snij soms in mijn arm, maak mijn spullen kapot.
Wat kan ik doen? :(
Wat rot voor je dat je wordt gepest! En zelfmoord is zeker niet de oplossing, fijn dat je een houvast hebt aan dit leven. Toch fijn dat je twee vrienden hebt. Je schrijft maar twee vrienden, maar het zijn er twee. Misschien als ze in de buurt wonen kan je iets met ze doen. Bijvoorbeeld naar de bioscoop of uitgaan of samen sporten bij een sportvereniging. Sporten helpt ook tegen de vermoeidheid en/ook verdrietigheid. Je bent met je volle verstand ergens mee bezig. En 's avonds als je hard hebt gesport ben je moe. Dan slaap je wel.

Tjsa dat meisjes-gedoe en verlieftheidsgedoe is moeilijk. Ik ben er ook geen ster in. Ik heb zelf een jaar gekeken naar een meisje, gesmacht om haar uiterlijk/innerlijk. Mijn schriften zaten vol met schetsen over haar terwijl ze aan het werken is op school. In mijn dagboek had ik het heel vaak over haar. Maar puntje bij paaltje kwam vond ze me toch niets. Het beste is dus gewoon proberen. Als je wordt afgewezen, dan doet dat pijn. Het is haar tekortkoming dat ze jou niet wilt leren kennen. Er zal vast wel iemand zijn die jou leuk vind.

Op ieder potje past een dekseltje, zeggen ze wel. 008
Understand: you been understood
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Geen leven meer

Het is heel fijn dat mensen reageren op zo'n oud topic van Milad, maar veel zin heeft dat denk ik niet.
Klik voor de aardigheid eens op het profiel van de topicstarter.
Je krijgt dan de volgende melding te zien:

De opgevraagde gebruiker bestaat niet.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
FlowerPower2020
Berichten: 6775
Lid geworden op: 30 jun 2013 21:54
Locatie: Mentha Aquatica

Re: Geen leven meer

volhoudertje schreef:Het is heel fijn dat mensen reageren op zo'n oud topic van Milad, maar veel zin heeft dat denk ik niet.
Klik voor de aardigheid eens op het profiel van de topicstarter.
Je krijgt dan de volgende melding te zien:

De opgevraagde gebruiker bestaat niet.
Dat zag ik niet. Goed dat je het zegt.
Understand: you been understood

Terug naar “Jongerenforum”