Gebruikersavatar
Jakstron
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 okt 2021 05:42

Verloren en bedrogen

Beste

Ik kom net uit een relatie van 4,5j met de nodige ups and downs. Wij zijn nu voor de 4de keer uiteen maar het doet nog steeds zoveel zeer. Zij heeft 2x iemand anders gehad maar kwam altijd terug en ik was zo goedgelovig om ze dan ook terug te nemen. Nu zijn we uiteen omdat ik gelogen had over iets en ik het gevoel had dat zijn veel te close werd met mijn beste maat. Ook haar vriendinnen vonden dit. Afgelopen maandag en donderdag kwam ze bij mij schreeuwen en wou ze alles terug zoals ervoor. Dag erna maken we ruzie en sinds dien hebben we geen contact niet meer. Nu spreekt zij constant af met mijn beste vriend en heb ik het vermoeden dat ze met hem samen is. Ik krijg dit niet uit mijn hoofd maar wil ook niet geloven dat alles echt voorbij is. Hierdoor maak ik mezelf zeer triest om vele momenten. Wat moet ik doen? Ik ben nogal een doemdenker
Gebruikersavatar
Jakstron
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 okt 2021 05:42

Re: Verloren en bedrogen

Ik vraag mezelf af waarom ze dan 2x komt schreeuwen om dan vandaag al mijn spullen te komen brengen. Ik zei haar donderdag dan stopt het hier en wou ze niet vertrekken en bleef ze schreeuwen. Wat moet ik doen? Wij hebben geen contact meer
Gebruikersavatar
Lena C.
Berichten: 668
Lid geworden op: 07 jan 2019 15:44

Re: Verloren en bedrogen

Het klinkt alsof je relatie voorbij is, Jakstron. En dat lijkt me ook beter, gezien de ruzies en het geschreeuw en het vreemdgaan en de achterdocht. Zo hoeft een relatie er niet uit te zien. Je kunt ook ene relatie hebben met iemand die wel lief en aardig voor je is, en niet vreemdgaat met je beste vriend.

Jezelf afvragen waarom ze zo doet, hoef je niet te doen. Dat heeft geen zin.

Dan zul je nu toch moeten gaan accepteren dat het voorbij is en door het liefdesverdriet heen gaan. Dat doet pijn, dat is heel rottig en misschien krijgt je zelfvertrouwen een knauw. Maar je gaat het overleven en er komt ook een dag dat het liefdesverdriet over is. Heel veel sterkte gewenst voor de komende tijd!
Demons run when a good man goes to war

Terug naar “Eenzaamheid, relaties & seksualiteit”