Gebruikersavatar
Steef
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 mei 2021 21:14

Daten

Hallo,

Ik heb een beetje problemen met daten. De mannen willen altijd ontzettend snel met mij naar bed. Ik heb een paar keer waardeloze sex gehad. Verder ben ik ook best kieskeurig en bang voor enge ziektes,

De laatste tijd heb ik het via een datingsapp geprobeerd. Ik ben zelf behoorlijk streng opgevoed met het thema sex. Dus ik wou kijken wat bij mij paste en wat niet. De laatste keer vond ik een jongen heel leuk waar ik mee chatten. Maar ik vond 't toch te eng om af te spreken. Hij wou ook snel sex en ik heb geen leuke ervaringen gehad op deze manier. En ik heb het hem ook verteld dat ik nog even wou wachten, maar wel wou afspreken. Toen had hij me weer geblokkeerd.

Nu vraag ik me echt af is het mijn fout? Aan de ene kant denk ik van niet, omdat hij me geen tijd heeft gegeven. Ik kon hem nog maar drie dagen via de chat. Nu ben ik flauw van internet daten, maar waar kan ik leuke mannen ontmoeten? Ik blokkeer lichamelijk ook snel maar dan gaat het me te snel.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15115
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Daten

Nu vraag ik me echt af is het mijn fout?
Nee, dat is niet jouw fout, Je bent de verkeerde jongen tegen gekomen die aleen maar seks wilde en niet in jou geïnteresseerd was.

Waar kun je leuke mannen ontmoeten? Dat is op het moment nog wat moeilijk omdat de cafés nog niet echt open zijn en we nog even moeten wachten tot er weer concerten gegeven worden. Maar niet getreurd, over een tijdje komt dat weer op gang.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
Anonymous_Loner
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 sep 2021 08:11

Re: Daten

Hey

Nee, dat ligt zeker niet aan jou. Er zijn van alle soorten mannen/jongens op de planeet, en daar horen nu eenmaal een heleboel mannen bij die seks te veel opwaarderen.

Ik denk dat vrijwel elke man (of vrouw) verlangt naar seks, maar een goede man ziet dat eerder als 'bonus' zeg maar. Vrouwen worden soms nog te veel als seksobject gezien, maar laat dat je niet tegenhouden om een goede partner te vinden.

Probeer het niet persoonlijk te nemen en wees altijd voorzichtig. Ikzelf zou perfect met jou willen daten, moest ik je beter leren kennen natuurlijk, zonder dat daar meteen seks van hoeft te komen. Ik heb nog nooit vanaf het begin al seks gehad in een relatie, meestal waren we al enkele weken of maanden een koppel vooraleer dat gebeurde. De reden waarom is omdat ik altijd oprechte gevoelens had voor de ander, en niet enkel aangetrokken was tot het fysieke aspect.

Je hebt van alle types mensen hier op onze aardbol, dus er niets mis met kieskeurig te zijn, zolang je maar iemand met een goed hart te pakken krijgt :)

Hopelijk voel je je iets beter na dit te lezen. Je mag me altijd contacteren als je eens wilt praten, dat kan deugd doen.

Terug naar “Eenzaamheid, relaties & seksualiteit”