Melanoisia
Berichten: 2002
Lid geworden op: 01 feb 2020 03:23

Sterkte iedereen

Veel sterkte iedereen met de nieuwe keiharde maatregelen en het maar voortduren van deze toestand. Hou vol en wees goed voor jezelf en voor elkaar. Deze crisis mag niet alleen ellende voortbrengen dus probeer er ook iets moois uit te halen of probeer te zoeken naar hoop en mogelijkheden op verbetering. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Uiteindelijk is dat wel alles wat je kunt maar tegelijkertijd ook het enige wat je moet doen.
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Sterkte iedereen

Melanoisia schreef: 15 dec 2020 01:36 Veel sterkte iedereen met de nieuwe keiharde maatregelen en het maar voortduren van deze toestand. Hou vol en wees goed voor jezelf en voor elkaar. Deze crisis mag niet alleen ellende voortbrengen dus probeer er ook iets moois uit te halen of probeer te zoeken naar hoop en mogelijkheden op verbetering. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Uiteindelijk is dat wel alles wat je kunt maar tegelijkertijd ook het enige wat je moet doen.
Troost je met de gedachte dat het niet anders kon dan deze maatregelen te nemen. En troost je met het feit dat we anders nog maanden in een gedeeltelijke lockdown zitten en dat we het alsnog, ondanks de maatregelen, getroffen hebben dat veel in Nederland wonen. Dat we met de Kerst niet 1 of niemand mogen uitnodigen maar 3. En dat we het altijd nog beter hebben dan de mensen ziek in het ziekenhuis of op de IC.

Realiseer je, hoe erg het ook is, dat het nog veel erger kan.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
FlowerPower2020
Berichten: 6775
Lid geworden op: 30 jun 2013 21:54
Locatie: Mentha Aquatica

Re: Sterkte iedereen

Veel sterkte iedereen met de nieuwe keiharde maatregelen en het maar voortduren van deze toestand. Hou vol en wees goed voor jezelf en voor ekaar. Deze crisis mag niet alleen ellende voortbrengen dus probeer er ook iets moois uit te halen of probeer te zoeken naar hoop en mogelijkheden op verbetering. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Uiteindelijk is dat wel alles wat je kunt maar tegelijkertijd ook het enige wat je moet doen.
Ik wens jou ook heel veel sterkte toe Melanoisia. AAI

Laten we het positief bekijken.
- Deze lockdown (voorlopig tot 19 januari) is nog korter dan de 1e lockdown.
- We hebben een mooie zomer gehad met een fijne "indian summer" in augustus met wat hitte. Het is altijd fijn om daar naar terug te kijken. wat hadden we het toen heet.
- De 'softe lockdown' (zo noem ik het) die startte in oktober tot en met gisteren kon ook nog heel veel.

En nu is het eventjes uit met de gein. Nu is het gewoon even met de tanden op elkaar en gaan met die banaan. De decembermaand is zo voorbij. Januari ook zo. En voor je weet is het weer maart en dan zien we wel weer.

Ik ben zo ontzettend blij dat er geen avondklok is ingesteld. Of dat er een hele stad is ingesloten zoals Madrid. Of dat je niet meer kan reizen vanuit zuid-Italie naar Noord-Italie of dat je binnen mondkapjes moet dragen of andere (extreme) onzin. Ik ben blij dat we in Nederland leven waar dit zo allemaal kan. Dat het geleidelijk gaat. Dat we kunnen wennen aan een abnormale toestand. Des te fijner wordt het weer als weer wat meer 'mogen'.

Het kan altijd nog erger. :)

Lekker binnen zitten. Een lekkere rustige kerst en een fijn rustig oud- en nieuw zonder al te veel doden door de vuurwerk. We komen er wel. Er is altijd nog de hoop.
Understand: you been understood
Gebruikersavatar
FlowerPower2020
Berichten: 6775
Lid geworden op: 30 jun 2013 21:54
Locatie: Mentha Aquatica

Re: Sterkte iedereen

FlowerPower2020 schreef: 15 dec 2020 22:09
Veel sterkte iedereen met de nieuwe keiharde maatregelen en het maar voortduren van deze toestand. Hou vol en wees goed voor jezelf en voor ekaar. Deze crisis mag niet alleen ellende voortbrengen dus probeer er ook iets moois uit te halen of probeer te zoeken naar hoop en mogelijkheden op verbetering. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Uiteindelijk is dat wel alles wat je kunt maar tegelijkertijd ook het enige wat je moet doen.
Ik wens jou ook heel veel sterkte toe Melanoisia. AAI

Laten we het positief bekijken.
- Deze lockdown (voorlopig tot 19 januari) is nog korter dan de 1e lockdown.
- We hebben een mooie zomer gehad met een fijne "indian summer" in augustus met wat hitte. Het is altijd fijn om daar naar terug te kijken. wat hadden we het toen heet.
- De 'softe lockdown' (zo noem ik het) die startte in oktober tot en met gisteren kon ook nog heel veel.

En nu is het eventjes uit met de gein. Nu is het gewoon even met de tanden op elkaar en gaan met die banaan. De decembermaand is zo voorbij. Januari ook zo. En voor je weet is het weer maart en dan zien we wel weer.

Ik ben zo ontzettend blij dat er geen avondklok is ingesteld. Of dat er een hele stad is ingesloten zoals Madrid. Of dat je niet meer kan reizen vanuit zuid-Italie naar Noord-Italie of dat je binnen mondkapjes moet dragen of andere (extreme) onzin. Ik ben blij dat we in Nederland leven waar dit zo allemaal kan. Dat het geleidelijk gaat. Dat we kunnen wennen aan een abnormale toestand. Des te fijner wordt het weer als weer wat meer 'mogen'.

Het kan altijd nog erger. :)

Lekker binnen zitten. Een lekkere rustige kerst en een fijn rustig oud- en nieuw zonder al te veel doden door de vuurwerk. We komen er wel. Er is altijd nog de hoop.
door het vuurwerk bedoelde ik. Lange leve de edit knop :D
Understand: you been understood

Terug naar “Sterktewensen”