psychpsych

Re: Link Tips bij angst, stress en fobieen.

Hier een paar goede links die kunnen helpen:
*reclame verwijderd*
Gebruikersavatar
anoukweebly
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mar 2015 16:47

Re: Link Tips bij angst, stress en fobieen.

Hey iedereen,

Ik heb zelf een angststoornis en heel veel last van stress.
Ik heb echt heel lang rond gezocht op het internet naar online praatgroepen/forums voor jongeren die last hebben van piekeren, stress, angst,.. Ik vond echt bijna niks.

Dus.. Ik heb zelf een blog gemaakt. Een blog met een forum en vanalles en nog wat. Iedereen kan er zijn verhalen, tips en tricks, zorgen,.. kwijt en we steunen elkaar gewoon. Want samen gaat zoveel makkelijker. Als je weet dat je niet de enige bent met deze problemen.

Hij is nog maar juist online, dus er staat nog niet veel in of zelfs niks op het forum omdat niemand ervan van weet, dus bij deze, neem zeker een kijkje! --> [color=#FF0000]http://stress-angstjonge ... m/[/color] <--

Voor meer uitleg en vragen mag je mij altijd sturen!
Keep strong xx Anouk
Gebruikersavatar
Erik1994
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 aug 2019 10:28

www.overmijnangst.com

Hallo iedereen,

Mijn naam is Erik, ik ben 25 jaar en van mijn 21ste tot mijn 24ste heb ik last gehad van veel angsten en paniekaanvallen.​

Wat begon met een stressvolle periode is overgeslagen in heel veel angst. Ik was vaak erg angstig zonder enige aanleiding. Ik had last van depressieve klachten en leefde vaak in de veronderstelling dat ik gek werd. Ook had ik sociale angsten ontwikkeld die mij enorm in de weg stonden. Voorheen was ik namelijk een zelfverzekerd en sociaal persoon. Ik begreep niet wat er met me aan de hand was..

Na een lange zoektocht met bezoeken aan psychologen, het bijwonen van seminars & trainingen, het lezen van zelfhulp boeken, het experimenteren met mijn dieet, meditatie en andere lifestyle dingen, heb ik geleerd dat er een duidelijk verschil is tussen het 'bestrijden van je symptomen' en het echt aanpakken van de hoofdoorzaak.

Ik ben het mechanisme achter de angsten en paniekaanvallen gaan begrijpen waardoor ze steeds minder impact op mij begonnen te hebben. Inmiddels heb ik een hele andere houding ontwikkeld ten opzichte van mijn emoties waardoor ik mijn angsten en paniekaanvallen volledig heb overwonnen.

Ik geloof niet in miraculeuze oplossingen. Het overwinnen van angsten en paniekaanvallen is een lang proces met veel ups en downs. Ik ben (samen met anderen) echter het levende bewijs dat het mogelijk is.

Op mijn website deel ik mijn belangrijkste inzichten in de vorm van blogs. Mijn doel is om informatie te delen over dit onderwerp, zodat mensen hun eigen angsten en paniekaanvallen kunnen overwinnen.

De website is: www.overmijnangst.com

Ik ben heel erg benieuwd of jullie je kunnen vinden in mijn blogs. Laat het me weten!
Gebruikersavatar
Stresskippie
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 nov 2021 15:44

Re: Link Tips bij angst, stress en fobieen.

Natuurlijke supplementen tegen stress die bij mij ECHT werken. Als het niet mag, mag het verwijdert worden.

https://ervaringenmetsupplementen.nl/be ... rvaringen/
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Link Tips bij angst, stress en fobieen.

Stresskippie schreef: 08 nov 2021 15:48 Natuurlijke supplementen tegen stress die bij mij ECHT werken. Als het niet mag, mag het verwijdert worden.

https://ervaringenmetsupplementen.nl/be ... rvaringen/
Mag wel, als je maar meer komt doen hier dan alleen een link plaatsen.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

Terug naar “Stress, angsten en fobieën”