Gebruikersavatar
Murat023
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jan 2019 18:54

Angst & boosheid

5 jaar geleden problemen met naaste familie gehad (oom/neven)
Over en weer is er in die periode geslagen en het eindigde op het bureau..
Heb er sindsdien last van: het begon met mijdingsgedrag/angst als ik ze zag..etc..

Afgelopen jaar in mei naar Psycholoog en 1xEMDR gehad..Wel om de paar weken praten met haar..
Ben zelfs verhuisd naar een andere wijk..

Maar nu sinds kort ben ik eerst boos op mijn neven en een paar tellen later kan ik ze knuffelen..
Heb zelfs een bericht gestuurd om te praten..
Hij wil niet..

Als ik lekker in mijn vel zit snap ik hun beweegredenen en als ik in de knoop zit ben ik bang voor mijn reactie tijdens een confrontatie.. Ik ben doorverwezen naar de WAAG..

Kan iemand mij vertellen of ik dit mijn hele leven moet doorstaan of dat professionele hulp helpt om mijn leven weer leuker te maken?
Alstublieft..
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Angst & boosheid

Warm welkom op het forum, Murat

Je hoeft dit vast niet het hele leven te doorstaan. Maar het kan wel zo voelen omdat je er n u middenin zit.
Ik kan je natuurlijk niet vertellen of de gesprekken met de psycholoog of de psychologen gaan helpen. Maar ik ga wel van het positieve uit en dat lijkt mij ook belangrijk om te doen. Het heeft vaak tijd nodig.
Goed dat je je hebt aangemeld en dat jij hier je verhaal doet. Als je de behoefte hebt kan en mag je ook op andere topics en gedeelten van het forum reageren. Moed houden, hoor!
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
Murat023
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jan 2019 18:54

Re: Angst & boosheid

Memories Dank voor je positieve reactie..

Terug naar “Stress, angsten en fobieën”