Debjuhh

Mijn vriend.

Ik heb op dit forum mijn verhaal geplaatst over mijn vriend;

http://psycholoog.net/forum/viewtopic.p ... 23#p213823

Ik wil eigenlijk ook wel vertellen hoe lief en zorgzaam mijn vriend is :oops: . Vandaar dat ik deze topic aanmaak :D .


We zijn vandaag alweer 648 dagen samen. Dat betekend 1 jaar, 9 maanden en 2 dagen. Het is mijn eerste echte relatie en ik hoop echt wel dat wij voor altijd samen kunnen blijven en daar blijf ik ook voor vechten. Wij hebben elkaar ontmoet in september 2006 op een chatsite. Ik was toen 15 jaar ofzo (rekenen kan ik nog steeds niet :badgrin: ). Hij was 18! Het klikte eigenlijk meteen tussen ons en we hebben elkaar eerst heel goed leren kennen door te praten, foto's te sturen etc. Ik was toen al verliefd, maar hoe kan je nu verliefd zijn op iets wat je nog nooit heb gezien? Toen hebben we onze telefoonnummers uitgewisseld en hebben we gesmst. Daarna werd het bellen en in maart 2007 hebben we voor het eerst (in het geheim) afgesproken. Hij heeft toen 3 uur voor mij in de trein gezeten love3 .

Ik heb daarna een halfjaar zonder hem moeten doen. Hij zat een beetje met zichzelf in de knoop en vond de reis naar mij natuurlijk veel te lang (3,5 uur!). Hij heeft een maand met een ander meisje gehad, en ik ben daar echt kapot aangegaan, ik voelde me zoooo verliefd!! Gelukkig in de tijd dat hij met iemand anders had, ben ik naar hem toe gegaan en heb ik hem nog even gezien (en gezoend love3 ). Toen wist ik echt dat hij helemaal niet op haar was, maar mij eigenlijk gigantisch leuk vond. Het is toen2 dagen later uit gegaan en is hij weer naar mij toe gekomen. In oktober 2007 zijn we nu samen. Zo is het ongeveer gelopen. Sinds die tijd zien we elkaar ieder weekend sowieso.

Ik wil ook gewoon vertellen hoe lief en zorgzaam hij is, hij heeft alles voor me over, heeft echt leuke humor en is echt een knappe jongen! Ik hou gewoon zo gigantisch veel van hem :D . Ik heb vorige week een gedicht voor hem gemaakt;

Liefste,

Toen ik je voor het eerst zag,
Stond ik daar met een brede lach.
Zo’n gigantisch mooie jongen,
Wie had dat toch ooit verzonnen?

Nadat ik een halfjaar had gewacht,
Had jij je toch maar bedacht.
Je hebt mijn hart toen gebroken,
En toen een maand bij mij weggelopen.

De maand augustus was vreselijk,
Je kon natuurlijk maar 1 meisje tegelijk.
Toch heb ik volgehouden,
En ben je uiteindelijk van mij gaan houden.

Nu zijn we alweer bijna 2 jaar gelukkig samen,
En hebben we al vele bijnamen.
Toch moet je 1 ding weten,
Mijn liefde voor jouw valt niet te meten.

Dikke kus
Xxx
Jouw meisje.


Ik hoop dat ik nu ook wel een beetje heb verteld hoe geweldig hij kan zijn en ik echt niet zonder hem kan, hij is echt mijn positieve lichtje in mijn leven en waar ik echt voor wil gaan!

Bedankt voor het lezen 3some
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Mijn vriend.

Leuk om te lezen Debjuhh... heel liefdevol :knuffel:
Inzicht als Uitweg..
Debjuhh

Re: Mijn vriend.

Haha, echt bedankt voor al je tips, dat hebben me echt goed gedaan

3some
PSY-GAMER

Re: Mijn vriend.

ik kan me echt helemaal inleven in dit bericht:

-> ik chat nu al heel lang met iemand van 17 ( ben zelf 14) en vind hem echt leuk en hij mij ook en we hebben ookal foto's doorgestuurd etc. en we kennen elkaar nu 1 jaar denk ik, in de vakantie koop ik m'n 1ste gsm dus dan gaan we smsen en miss ook bellen en later miss afspreken maar daar twijfelen we nu nog erg aan(vooral hij) omdat het 2u reizen is met de trein (maar ik wil voor hem blijven vechten want kzie hem graag :( [zucht] , maar dat zien we nog allemaal wel)

en mooi gedicht!! :knuffel:

Terug naar “Positieve verhalen en tips”