bert1234

ik blijf (sexueel) contact zoeken met meiden...

Beste mensen.

Ik zit met een probleem dat uit de hand loopt.
even de situatie:

ik ben een 25 jarige jongen met een vriendin van 22 jaar oud.
We hebben op dit moment 2 jaar een relatie en willen over een half jaar kijken of het mogelijk is om samen te gaan wonen.
Maar er is een probleem.

In de tijd voor ik verkering kreeg met mijn vriendin heb ik veel contact gehad met andere meiden. Dit via het internet, maar ook met meiden uit mijn klas. In het begin was dit alles geen probleem, maar dit is uitgegroeid tot sexueel getint contact. Op het moment dat ik single was, was dit in mijn ogen dan ook geen probleem. Echter ben ik na enige tijd in mijn relatie hier toch op terug gevallen om hier mee door te gaan.

Dit betekend dat ik sms mail en chat contact heb gehad met andere meiden en dat dan wel op een sexueel getinte wijze.

Ik weet dat dit fout is en wil er ook mee stoppen. Echter lukte mij dit niet en is mijn vriendin daar dus ook achter gekomen.
Ze stond op het punt om bij me weg te gaan maar ik heb haar bij mij kunnen houden. Ik wil haar namelijk echt niet kwijt!

echter ben ik nu opzoek naar hulp.. ik ben bang dat ik verslaafd ben geraakt aan het contact met vrouwen die in mijn ogen voor mij onbereikbaar zijn in het normale leven, maar via internet wel ineens contact met me willen.

Ik wil er echt alles aan doen om hier vanaf te komen. sta zelfs op het punt om naar een psycholoog te gaan hiervoor, maar is dit nodig?
hopelijk kunnen jullie mij een kant uit helpen.

Bertje
Gebruikersavatar
Lost Soul
Berichten: 1970
Lid geworden op: 29 mei 2010 18:31

Re: ik blijf (sexueel) contact zoeken met meiden...

bert1234 schreef:maar is dit nodig?
Het antwoord op die vraag kun enkel en alleen jijzelf geven. Als je de relatie wilt redden en je krijgt er op geen enkele manier grip op, dan lijkt het me wel verstandig, maar ik weet niet wat je al allemaal geprobeerd hebt om het te voorkomen/tegen te gaan.
If we don't get lost, we'll never find a new route.
Gebruikersavatar
GeenPijn
Berichten: 5314
Lid geworden op: 18 feb 2011 00:51

Re: ik blijf (sexueel) contact zoeken met meiden...

Voor een gebrek aan doorzettingsvermogen naar de psych gaan, het moet toch niet gekker worden. Wordt volwassen en durf te kiezen voor je vriendin of je "vriendinnetjes".
Als je verwacht dat de wereld eerlijk tegen jou is, omdat jij eerlijk bent tegenover de wereld.

Dan hou je jezelf voor gek.

Dat is verwachten dat de leeuw jou niet opeet omdat jij hem niet opeet.

Terug naar “Eenzaamheid, relaties en seksualiteit”