burberry88

Ik snap mezelf niet....

Hee lezers,

Ik ben een 18 jarige jongen. Hou het liefst zoveel mogelijk prive.
Ik doe mijn best aan de spelling en zins opbouw maar ik ben er geen ster in:P

Ik heb nu 6 maanden een vriendin, ben echt heel blij met haar en ik ben smoor verliefd op haar. Dat gevoel is wederzijds, dat weet ik wel zeker want dat laat ze meer dan genoeg merken! Maar nu komt het gene waar ik niks van snap. Bijvoorbeeld gister avond, we lagen op bed en gingen slapen. we hadden nog gezellig gepraat over van alles en nog wat, was verder niks aan de hand. Dus we gaven elkaar een zoen en gingen slapen. Op dat moment begon ik heel raar te denken, begon te twijfelen of ik nog wel van haar hield en of ik nog wel verliefd op haar ben. Liet zelfs nog een traantje. Dacht bij mezelf nog: waar slaat dit op? hoe durf ik dit te denken. Werd ik vandaag wakker, zei sliep nog met haar gezicht naar mij toe, toen dacht ik: Wat bezielde me gister... ben gek op haar en zo trots dat z'n ik die knappe meid mijn vriendin mag noemen. Zou haar nooit kwijt willen. Zulke dingen heb ik de laatste tijd dus wel vaker, nou was het gister wel de ergste keer.

Hou ik mezelf nou voor de gek dat ik haar 'te' graag wil. Of dat dit gewoon een dipje is? Ik snap er echt niks van. Ging om 1 uur naar huis vanmiddag, zodra ik haar een zoen gaf naar de bus ging miste ik haar alweer. Dan denk ik: als ik haar zo mis dan moet ik toch wel echt verliefd op haar zijn en echt van haar houden... Ik wil gewoon weten waarom ik soms zo raar denk. Ik erger me der kapot aan en ik denk dat mijn vriendin op zulke momenten soms ook wel denkt van: wat is er met hem aan de hand.

Hopelijk is het wat duidelijk, heb mijn best gedaan.
Amanda3785

Re: Ik snap mezelf niet....

Ik ben misschien wel de laatste die hierin advies kan geven (gezien mijn eigen topic) haha. Maar misschien helpt dit je...

Ik heb een boek gekocht over verliefdheid en daarin staat dat tussen 6 maanden en 2 jaar dat je een relatie hebt, dat de verliefdheid overgaat in liefde. Misschien is dat wat je ervaart? Mocht je meer willen weten, kan ik wel kort uitleggen wat er verder over in staat in het boek of je de titel van het boek doorgeven.
emeke

same feeling

Beste,

Hoe gaat het nu nog met jou?
Ik denk wel dat ik u snap...
Heb dit zelf ook voor en weet ook geen raad.
Is dit gevoel begonnen na 6 maand verkering of al eerder?
Heb je dit vaak, of heel soms?
Als het na 6 maand begon kan dit inderdaad een dipje zijn omdat de verliefdheid word vervangen door liefde.


Als je zin hebt,lees gerust eens mijn verhaal :)

bye x
angel12

Re: Ik snap mezelf niet....

Misschien is het gewoon de angst omdat het "serieus" wordt ? Wat denk je zelf ?

Terug naar “Eenzaamheid, relaties en seksualiteit”