Basje

Raad mbt verlatingsangst

Twee maanden geleden heb ik de liefde van mijn leven leren kennen...Sinds die tijd hebben we elkaar elk weekend gezien en met kerst ben ik ook 2 weken bij haar geweest, we hebben elkaar dus intensief gezien in die periode en alles leek geweldig op 1 ding na, ik ging altijd naar haar toe en zij was nog nooit bij mij geweest, dit kwam ook doordat zij met huisdieren zit die speciale aandacht nodig hebben, maar dat leek geen probleem dus...Maar omdat er ineens bij mij even wat veranderd is mbt mijn thuissituatie en waar ik sinds 2 dagen woon(bij een goede vriend ingetrokken ivm een conflict met mijn nu dus oude huisbaas) heeft zij nu het idee dat er iets niet zou kloppen ofzo, ik heb gewoon een baan en een normaal leven, maar door dit gebeuren komt mijn leven vaag op haar over, ook omdat ze dus nog nooit bij mij geweest is...Dit heeft ertoe geleid dat ze onze relatie nu voorlopig heeft stopgezet omdat ze in eerste instantie zelf nog niet klaar was voor een relatie en ze zelf ook nog bezig is met het vinden van zichzelf...Nou ken ik haar van een forum en daar liet ze gisteren dus doorschemeren dat ze last heeft van verlatingsangst...ik heb me natuurlijk ingelezen op dit onderwerp, maar we hebben het daar samen verder nooit over gehad dus...is er misschien iemand die mij kan adviseren wat te doen in deze, want ik hou van haar en wil haar echt niet definitief kwijt zijn...

Liefs Basje
Shitonya

Gewoon een tijdje laten rusten, pakweg enige weken minstens en daarna weer een beetje het contact meer opzoeken en met haar erover praten. Jullie zouden het ook rustiger kunnen opbouwen, de intensiteit kunnen verlagen, uit ervaring kan ik zeggen dat dat een grotere kans van slagen heeft.

Terug naar “Relatieproblemen en seksualiteit”