Tom1984

Mijn meisje wil rust, en dat verscheurt me

Hallo allemaal,

Mijn vriendin wil rust...

De laatste 3 a 4 maanden gaat het erg neerwaarts met me, door financiele omstandigheden en persoonlijke problemen waar ik al jaren mee zit (ik woon thuis en ben er totaal niet op mijn gemak)...

Mijn vriendin heeft me altijd zo ontzettend gesteund en zegt altijd dat ze van me houdt... maar sinds zaterdag wil ze plots rust.. Dat terwijl we die opvolgende maandag 1 jaar een relatie hadden, ze heeft toen niks van zich laten horen... dit deed me heel veel pijn..

Nu is het dinsdagavond en nogsteeds hoor ik niks, dat doet zo ontzettend veel pijn... ik heb haar tot nu toe met rust gelaten maar moet ik ook niet aan mezelf denken?? Ik wil dit uitpraten want ik ga er zo helemaal onderdoor...

Ze heeft me specifiek gevraagd geen contact op te nemen, dat zou zij doen...

Ik ga echt kapot zo als ik niks weet... zou ik haar moeten mailen ofzo om iig een afspraak te maken wanneer we weer contact hebben ofzo?

Alsjullieblieft kan iemand me advies geven.....

Gr Tom
BoLi

Ik vind het een beetje moeilijk om hier een antwoord op te geven. Ze heeft aangegeven dat ze rust wil, heeft ze ook aangegeven waarom?

Ik ga even van mijzelf uit: Ik zou niet zo lang kunnen wachten. Ik zou graag willen weten waarom ze rust wil. Daardoor zou ik meer begrip op kunnen brengen en het makkelijker vinden om diegene met rust te laten.

Zou ze kwaad of teleurgesteld zijn als je haar een mailtje zou sturen?

Ikzelf zou gewoon een mailtje sturen met daarin je vragen en zeggen waar je meezit. Ik kan mij voorstellen dat dit je erg onzeker maakt.

Vraag bij jezelf of of dit een goed idee zou zijn, hoe zou ze hierop reageren. Het lijkt mij wanneer je een relatie hebt, je in iedergeval recht hebt om te weten waarom, of zie ik dat verkeerd?

Succes in ieder geval ;)

Groetjes,
Lianne
Tom1984

Lianne,

superlief dat je even wil reageren... dit geeft me enorme kracht..

Ze wil even rust omdat ze mijn buien zo beu is... maar ik ben zo down tegen mijn wil in... het gebeurt me helaas gewoon...

En ik ben vergeten te zeggen dat ik Psychische hulp heb gezocht en binnenkort mijn eerste sessie krijg..

Ik moet op orde komen, maar ik kan dit niet zonder haar... ik heb al meerdere vriendinnen gehad maar zij is mijn eerste echte liefde.
Mier

Als zij heeft aangegeven rust te willen hebben om dingen te overdenken en op een rij te zetten dan moet je dat van haar kant proberen te respecteren.
Dat is heel moeilijk, maar als je nu gaat proberen contact op te nemen dan zal ze dat niet leuk gaan vinden en waarschijnlijk heel bot reageren.
Geef haar die periode van rust die ze nu van je vraagt en dan zal blijken of jullie relatie nog stand gaat houden.
janseke

Mijn werd dit vorige week woensdag plots medegedeeld.
Ik wist wel al dat hij niet lekker in zijn vel zat, maar riep ik wil je niet kwijt.
Hij heeft ook voor die rust gekozen, en heeft dit meteen goed aangepakt, naar zijn mening.
Hij heeft het uit gemaakt, en wilt geen contact tot hij het aangeeft.
Dit doet mij ook heel veel pijn.
Ik weet deels de reden, maar kan er niet bij omat hij zegt dat ie van mijn houdt en mij niet kwijt wilt.
Ik heb 3 dagen niet gewerkt, en doe nu toch een poging om alles op te pakken.
Doet heel vel pijn en het kost mij erg veel moeite, maar life must go on.
We hebben ook nog zoveel te bespreken en uit te praten. En al onze problemen zijn gewoon op te lossen, maar eerst moet hij aan zichzelf werken.
Ik weet dat als ik nu contact opneem ik alles voorgoed kapot maak, zelfs een eventuele vriendschap.
De pijn is ondragelijk. Soms word ik mega boos, maar voor mij is het duidelijk dat alles hem teveel werd. Hij is overspannen. En dan moet de dichtsbijzijnde leiden.
Ik weet dus als geen ander wat je nu voelt, en wens je heel veel sterkte.
BoLi

Hoi Tom,

Ik ben het met Michel eens. Je geeft aan dat ze je buien beu is en dat ze even wat rust wil, gun haar die rust.
Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is, ik zou er ook niet tegen kunnen.
Niet erg opbeurend he :?
Wanneer heb je je eerste sessie?

Groetjes,
Lianne
indrany

tijd heelt alle wonden

Soms heeft iets tijd nodig om weer op orde te komen. Vandaar de slogan tijd heelt alle wonden. En wachten is ontzettend moeilijk zeker als je helemaal niet wil wachten. Maar door te wachten help je haar, zodat ze mogelijk jou straks weer met open armen kan helpen.
Hou de moed erin. Want wie gelooft in de toekomst, gelooft in zichzelf!
Kom op, je kunt het! =D>
Tom1984

Hoi allemaal,

waanzinnig dat jullie allemaal hebben gereageert... dat geeft veel kracht..

Die kracht heb ik erg hard nodig want ze heeft het namelijk uitgemaakt, de frustratie was blijkbaar groter dan haar liefde voor mij..

Dit doet zoveel pijn, maar op de een of andere manier geeft het ook een opluchting.. nu heb ik tijd om alleen aan mezelf te denken en mij hier 300x sterker uit laat komen..

Soms voelt het beter zo, en vaak voelt het ook zo vreselijk omdat ik een connectie met haar had die ik nog nooit heb gevoeld.

Nou kwam ik haar toevallig tegen vanmiddag (ik liep door de stad richting de kapper, en zij kwam van de andere kant)... en ik vroeg of ik dr even 1 minuutje kon spreken, dat wilde ze niet... toch bleef ze staan (heel koeltjes en alsof t haar niks kon schelen) en hebben we eventjes gepraat... ze floepte er wel uit dat (wanneer het beter gaat met me) en misschien een kans is dat t weer goed komt..

Maar misschien ben ik heir wel te goed voor... ben ik alleen goed genoeg wanneer t goed met me gaat.. en niet wanneer ik diep in de shit zit??

Ik hou nogsteeds waanzinnig veel van dr en de leegte in mijn hart doet pijn... Moet ik nou hoop blijven houden of niet...

IK WEET T NIET MEER!!! k wil dr gewoon terug..... dat het om zoiets kapot moet gaan, dat is toch zonde!!! *jank*....

Terug naar “Relatieproblemen en seksualiteit”