Ewansink

Jij geeft aan dat je haar ontmoet hebt toen ze nog in de scheiding zat. Dan begin je al verkeerd een relatie. Van het 1 in het ander springen zorgt voor veel onstabiele situaties. (Mijn mening)

Zij had toen al tijd voor haar zelf moeten nemen. Het kan zo zijn dat ze nu inderdaad die tijd voor haar zelf wil nemen. Daar zou je met haar over kunnen praten. Het klinkt voor mij namelijk raar dat zij zegt dat ze die knuffel af en toe mist. Tsjah, wie niet? Is dat dan reden om een relatie af te kappen?

Ik stel voor dat je gewoon nog eens rustig met haar gaat praten over haar gevoelens. Probeer er samen uit te komen, maar bovenal wat nu de echte reden is waardoor ze de relatie met jouw wil afkappen.

Groeten Erik
Hetmenneke

Ik vind het inderdaad geen reden om het uit te maken, vooral de kleine cliche dingetjes waar ze mee kwam. mijn compu gebruik, terwijl ze het wel begreep bijvoorbeeld, het niet meer praatten met elkaar zij ze - en dat in tijdsbestek van 10 dagen... heb zelf ook het idee dat ze redenen aan het zoeken was en zoekt en zij zult vinden....

maar der echte redenen, hoop ik met vragen te achterhalen, en hoop dat ze wel gevoelens nog voor me heeft.
Begreep bijvoorbeeld van een vriendin, dat zij mij ook mist, en zelf liet ze al vallen dat ik lief ben geweest voor der...

Tsja wat wil een mens nog meer........ vermoed rust voor der zelf... maar doet mij daarmee pijn, vooral als ze zegt - het nog s proberen werkt niet, kom je weer in zelfde 'sleur' terecht.... nou wij hadden weinig sleur de laatste weken geloof me

Maar ik ga minjn best doen het te achterhalen en hoop dat ze zelf inziet, dat de breuk ms voorbarig is geweest. maar moet ze wel zelf zeggen, anders gaat het tegen me werken, bedoel ga niet door mijn knieeen, het gevoel moet er immers zijn
Ewansink

Je redeneert erg verstandig. Proberen oorzaken en verklaringen te achterhalen is ook verstandig, dan kun je in ieder geval nog iets proberen te bespreken. Niet gelijk de moed opgeven, maar inderdaad zoals je zelf al zei, het gevoel moet er zijn.

Succes en sterkte..

Groeten Erik
Hetmenneke

Gesprek geweest...

Nou gesprek is geweest.... nog meer onduidelijkheden....
was nog niet echt duidelijk, 'mischien te hoge verwachtingen gesteld' , zei ze. 'Kleine dingetjes' - wederom. En ik zei dat mijn gevoel voor haar niet is veranderd en ik er voor haar wilde zijn en naar mijn idee ook geweest ben.
Verweet ze me dat ik ook had ingestemd om het te beeindigen... ,maar ja ik legde ook aan haar uit dat ik niet meer kon, vanwege vermoeidheid - ook geestelijk ivm ongeval en dat wist en weet ze.

Dus tsja... lag denk ik eerder aan de snelheid van nieuwe relatie dan aan ondergetekende, maar het doet me wel pijn - in die zin dat ik haar door mijn voorganger eigenlijk ben kwijtgeraakt..

Terug naar “Relatieproblemen en seksualiteit”