ElleSm

Agenda-seks; ken en/of doe jij 't?

Lieve lezers,

Voor een groot artikel in Viva ben ik op zoek naar vrouwen die bekend zijn met 'Agendaseks': seks op gezette tijden om de sleur te doorbreken of om een periode van droogstaan te voorkomen. Agendaseks is, zo blijkt op internet, een veelvoorkomend fenomeen, en ik ben op zoek naar vrouwen die dat kunnen bevestigen. Heb jij met je partner (m/v) afgesproken dat jullie elke woensdagavond seks hebben, omdat het er anders simpelweg niet meer van komt door bijvoorbeeld drukke werkdagen en kinderen? Of doen jij en je partner misschien aan een andere vorm van agendaseks? Elke vrijdag: netkousen?
Kortom: ik ben op zoek naar vrouwen die zich hier in herkennen! Misschien heb je er in het verleden mee te maken gehad, ben je er op een andere manier bekend mee of ken je een andere 'variant' van agendaseks: alle info is welkom!
Alles blijft uiteraard volledig anoniem.
Ik hoop van je te horen, ik zou er enorm mee geholpen zijn.
Groet!
Elle
smolders.elle@gmail.com
Sander1986

Re: Agenda-seks; ken en/of doe jij 't?

Als je reacties wil, moet je misschien wat meer over jezelf vertellen of een tijdje op het forum rondstruinen (al vermoed ik dat je dat niet gaat doen). Je vraagt in je eerste (en vermoedelijk een van je laatste) post toch naar mensen hun seksleven. Geen negatieve gevoelens ofzo hoor; gewoon een advies.

Ik ben overigens een man, dus ik kan je niet helpen. Verder pas ik natuurlijk perfect in je doelgroep :-P
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Agenda-seks; ken en/of doe jij 't?

Het hangt er van af of het een zak- of een scheuragenda is.
* Liebe Macht Frei *
Timothy Lee

Re: Agenda-seks; ken en/of doe jij 't?

als het een scheurkalender is.. hoop ik wel dat garfield er op staat :P
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Agenda-seks; ken en/of doe jij 't?

Ik hou van schrikkeljaren dan :tongue:
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)

Terug naar “Relatieproblemen en seksualiteit”