Gebruikersavatar
Robuntu
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 apr 2021 19:56

Ik wil het jubileum niet vieren

Ik (58, man) ben deze maand 25 jaar in (overheids-)dienst. Werkgever wil het vieren maar ik niet. Ondanks mijn melding hiervan heb ik toch een bos bloemen gekregen en cadeaus en zo. Dankzij de corona bleef het daar gelukkig bij. Maar ik wil het gewoon niet. Ik wil er gewoon niets van weten. De afgelopen 10 jaren waren zeer zwaar door grote stress op werk en thuis. Ik ben ook bijzonder teleurgesteld geraakt in de manier waarop het bedrijf veranderd is, ik herken het niet meer. Veranderen van baan heb ik een paar keer geprobeerd maar lukt niet zo. Mijn partner begrijpt het niet. Is dit nou zo'n abnormaal gedrag? Wat moet ik er mee? Ik word er helemaal somber van.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Ik wil het jubileum niet vieren

Robuntu schreef: 04 apr 2021 20:11 Mijn partner begrijpt het niet. Is dit nou zo'n abnormaal gedrag? Wat moet ik er mee? Ik word er helemaal somber van.
Is het abnormaal dat jij je jublieum niet wilt vieren en niet gediend bent van de attenties en cadeautjes van je werkgever? Nee, maar je klinkt wel erg verbitterd en gefrustreerd als je zelfs van een bosje bloemen niet meer blij kunt worden. Je bent niet meer blij met werkegver, dat kan, maar de cadeautjes die je gekregen hebt waren goed bedoeld.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24429
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Ik wil het jubileum niet vieren

Ik vraag mij eigenlijk af wat er precies achter die verbitterdheid zit? Waar komt het écht vandaan?
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
Lena C.
Berichten: 668
Lid geworden op: 07 jan 2019 15:44

Re: Ik wil het jubileum niet vieren

Robuntu schreef: 04 apr 2021 20:11 Ik (58, man) ben deze maand 25 jaar in (overheids-)dienst. Werkgever wil het vieren maar ik niet. Ondanks mijn melding hiervan heb ik toch een bos bloemen gekregen en cadeaus en zo. Dankzij de corona bleef het daar gelukkig bij. Maar ik wil het gewoon niet. Ik wil er gewoon niets van weten. De afgelopen 10 jaren waren zeer zwaar door grote stress op werk en thuis. Ik ben ook bijzonder teleurgesteld geraakt in de manier waarop het bedrijf veranderd is, ik herken het niet meer. Veranderen van baan heb ik een paar keer geprobeerd maar lukt niet zo. Mijn partner begrijpt het niet. Is dit nou zo'n abnormaal gedrag? Wat moet ik er mee? Ik word er helemaal somber van.
Is dit iets waar je over zou willen uitweiden? Ik begeleid personeel binnen DJI-instellingen, mogelijk herken ik het e.e.a. van je gevoel vanuit mijn werk.
Demons run when a good man goes to war

Terug naar “Depressiviteit, somber zijn”