paranoia68
Berichten: 30
Lid geworden op: 11 feb 2016 17:56
Locatie: my-universe
Contacteer: Website

Ik ben er moe, nergens zin in, maar wil graag schrijven...ken je dat?!

Heb 10 tips op het internet gevonden:

Dus tip 1 pas ik nu toe, ik type zonder mezelf te corrigeren tot ik over blokkade heen kom hopelijk?! Ook tip4 mezelf toestemming geven slecht te schrijven is erg hulpzaam. Ik ben over algemeen best streng voor mezelf. Tip7 vind je innerlijk kind, is moeilijke. Het kind in me is even offline, ik voel me oud en vermoeid. Gedachte zeggen me 'kom spelen', maar mijn gevoel zegt 'nu even niet!'. Ik voel me schuldig, dat ik mijn kind niet tevreden kan stellen, door mijn depressieve stemming. Ik weet dat ik mijn gedachten weer op de rit moet krijgen, even getriggerd door iets uit mijn verleden, waardoor ik een terugval heb in depri zijn. Ik ga mijn dag na waarom dat kan zijn ontstaan?!
1. Ik stond vanochtend op, omdat mijn intercom werd gerepareerd, ik ben er blij mee en monteur was aardig. Geen negatieve triggers hier.
2. Daarna ben ik gaan eten en vergeten mijn tanden te poetsen, wellicht is dat een trigger. Ik doe het als nog nu.
3. Daarna ben ik een serie op netflix gaan kijken 'messias', ook een trigger wellicht, ik geloof erg in de terugkomst van de here, wellicht waren er triggers in de serie?!
4.Daarna ben ik op forum iets gaan lezen over steendruk en heb muziek beluisterd om me beter te voelen. Dat was een trigger want bij een song moest ik op eens huilen?! Hier kan dus lading op zitten, ik werk dit punt 4 verder uit straks.
5.Toen heb ik mijn discipline opgepakt om aan mijn ochtendpagina's te beginnen, ik moet dagelijks voor mijn dagboektherapie drie pagina's schijven, twee is gelukt. derde moet ik afmaken na punt vier. Ik vang twee vliegen in een klap door mijn reflectie van punt vier op die laatste pagina uit te werken.