Maeve

Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Jaaaah dit topic miste ik nog :D, dus bij deze...
Iets waarvan ik moest lachen..

Er komt een vrouw aan de kassa..
"Deze voor u, mevrouw?" vraag ik.
"Ja, ik zit even te kijken of de slotjes wel goed zijn, want vaak verlies ik ze."
Lastige kwestie.. "Ze zijn niet heel duur, dus kwalitatief niet altijd superbest." vertel ik wijs..
"Wat heb jij mooie ringen aan! Verkoop je die hier ook??" Wat een enthousiasme..
"Nee, deze zijn van echt zilver, dat hebben we hier over het algemeen niet.."
Een beetje teleurgestelt zegt ze:"Das wel jammer.."
"Jah ach, kijk! Deze heb ik samen met mijn beste vriendin, zij heeft dezelfde." Nu ben ík enthousiast..
"Ow." *kijkt heul bedenkelijk* "Hoelang woon je al met haar samen dan?"
"Nou mevrouw, Zó'n vriendin is ze niet.." :D
[anoniem]

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Klant: Hallo, ik heb een HP camera en wil deze op mijn computer gebruiken maar het werkt niet.
Ik: Ok meneer, volgens onze gegevens maakt u gebruik van *blablabla camera", klopt dat?
Klant: Ja, dat klopt.
Ik: Ok meneer, kunt u het menu van de camera eens openen?
Klant: Wat moet ik openen?
Ik: Het menu van de camera meneer, dus op de camera zelf het menu openen.
Klant: Ik zie nergens een camera...





:lol: :lol: :crybaby: :lol:
(ja, om zo een onzin lig je bij een kantoorbaan nou dubbel :p )
Leeuwtjuh

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

020-5233400 bellen en naar meneer de leeuw vragen, vind ik 1 van de über-grappigste dingen. Nog steeds tot op de dag van vandaag lig ik daar helemaal blauw om. (heb hem nog nooit zelf kunnen maken, helaas)

Moest daar toevallig aandenken toen je over kantoor-humor begon.
Faker

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Whahahaha dat leuk écht chr0nicle :lol: :lol:

Meneer Leeuw morgen wel die probeert.... :lol: :lol:
Faker

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Net mee ik bent dierboerderij dan auto komt daarheen ook alleen auto die moest lacht van erg dat grappig echt...
Auto koplampen ze schildert op wimpers... :lol: :lol:
Helemaal ik in deuk weer... nooit ziet auto zo een.... :lol:
roxan

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

vandaag niks grappigs meegemaakt,tijdje geleden wel....

t regende buiten,liet me hond uit.
Kwam een auto aan,en me hond wou zo de weg oprennen,dus ik geef een ruk aan die riem,auto met piepende banden remmen,en ik val zo achterover in de modder.....

op dat moment vond ik het niet leuk,kwas helemaal nat op me rug&kont,en vies dat k was! Maar later zijn zulke dingen wel leuk :D
Harmony

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Vandaag niet, maar gister wel.
De vriend van mn mama belde om te vragen of we meegingen naar een of andere bijeenkomst van de gemeente over plannen voor het fietsenprobleem bij het station.
Dus wij gaan, meer om de gratis wijn en om dr vriend te geszelschap te houden :roll:
Nu heb ik dus de irritante neiging om me helemaal te gaan opmaken, omkleden, nagelslakken, als we ergens heen gaan. Afijn, we zijn daar dus binnen en ik wil voor mn moeder en mij een glas te drinken gaan halen en wat nootjes. Het drinken halen ging goed, toen ik wat te eten wilde gaan halen kletterde ik languit op het trappetje(wat ik niet had gezien) op mn hoge hakken. Iedereen die eromheen stond heel erg schrikken, maar zelf kwam ik niet meer bij van het lachhen, en de glazen die ik vast had waren nog heel ook ;)
Alleen nu wel mn enkel verstuikt, maar daar kom ik wel weer overheen :lol:
Leeuwtjuh

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

The viking way

Ik heb vandaag zoiets ontzettend grappigs meegemaakt :D :lol:

*ligt helemaal blauw van het lachen...


Ik heb een vriend uit Denemarken en die heeft op dit moment vakantie. Dus hij zit lekker thuis met een drankje en lekker met mij en mijn vriend te webcammen enzo... Beetje praten over van alles en nog wat. Over zijn werk en hoe druk het wel niet was vandaag... Ook over het drugsbeleid in Nederland.

En ik zie hem ineens een fles tequila drinken...

- "We do it the viking way"

Dus ik zeg: ja dat is te zien ja... Tijdje later zie ik hem met een inmiddels al op de helft; tweede fles tequila. En hij begon er steeds slechter uit te zien. Steeds maar knikkebollen. Omdat ik een pbtje kreeg op het forum was ik even 2 minuten stil. Kom ik even later weer op msn, met de webcams enzo, zie ik hem slapen. Dus ik probeer msn-geluidjes, voiceclips en keiharde techno maar hij word gewoon niet wakker. Ik zwaai en ik probeer wat maar hij zit gewoon op zijn stoel te slapen.

:lol: Mn vriend zegt: heb je geen telefoonnummer van die jongen ofzo? En ik denk Warempel :idea: :lol: Dus ik bel hem op... Zie je in beeld zo die wazige jongen eerst zich doodschrikken van de telefoon en daarna opnemen.

- "yea hello?..."
Dude, hang up the phone, shut down your computer and go to bed
- " i will..."
* click

Zie ik hem zo in beeld onderuit gaan :o Met zijn hoofd recht op het bureau :lol:
Ik zag nog net een elleboog in beeld :lol:

Dus ik typ in op msn: Ga naar bed
- Bed? yea, good idea, i guess it's time to strip now...

En hij wankelt zo :o Dus ik zeg snel: kleed je maar morgen uit.

- "good idea!"

Nou en op een gegeven moment ging de cam uit en dat was het :lol:

Maar die smakkerd op zn smoel :lol: :notworthy: Priceless...

Mn vriend buldert nog van het lachen :oops: :lol:
Faker

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Wahahahaha jammer niet ik dat ziet... :lol: :lol:
Boet

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Yep. Mijn ex was vandaag (22) aan het paasontbijt begonnen...dat was nét een dagje te vroeg! :lol:

Groet,

Robert
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Ik vond het erg grappig om te zien hoe de kinderen vanochtend als twee stuiterballen door de tuin heen stuiterden om de paaseieren te zoeken. En net die laatsten kunnen ze nooit vinden zonder hints. Dus ik stuur ze samen met pap naar binnen en neem stiekem een aantal foto's in close up. Dan komen ze bij mij de fotohints bekijken en hup daar gaan ze weer...

Dan als alles gevonden is, komt mijn zoontje: mam hoe weet jij toch altijd waar ze liggen ?

\:D/ :lol:
Inzicht als Uitweg..
Leeuwtjuh

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

:lol:

Ik heb net mn vriends haar geknipt... Maar de tondeuse is stuk/bot dus moest ik eerst zijn lange haar met de schaar knippen. Maar dat lukt me nooit :lol: Maar goed, toch gedaan... En daarna de tondeuse, zit er nu op 2 plekken een lelijke hap uit zn haar :lol: En het valt echt goed op, maar omdat hij natuurlijk de achterkant van zn haar niet kan zien is hij er tevreden mee :lol: Tijdens het scheren zei ik al tegen hem dat de tondeuse praktisch niets meer deed... Hij moet echt binnen nu en een week een nieuwe halen. Hij loopt zooo voor paal.

Ik denk dat hij morgen flink uitgelachen gaat worden :lol:

Echt kei lelijk

En alles zit schots en scheef en die tondeuse doet niets meer :lol: Ik pies in mn broek vant lachen... OMG, als je mij toch als kapster had, eigenlijk dieptriest :lol: :crybaby: :lol: Epic fail!
Tinkerbell

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Lieve leeuw,

Jij durft ook uitdagingen aan te gaan. Gisteren die soep en nu je vriend z'n haar bewerken :lol:
Ben benieuwd wat je nog meer in petto hebt.

:hug:
Tinkerbell
Leeuwtjuh

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Ja :lol: Vandaag weer he?


De partner van een vriendin van mij heeft een ontzettende grote mond. Hij beweert een rasechte Amsterdammer te zijn die in de Kolenkit is geboren en getogen (Amsterdam Achterin West!!!) Ook beweert hij dat Amsterdam niet meer hetzelfde is en dat hij daarom maar in een boerengehucht woont.

Vandaag vroeg ik hem waar hij precies geboren was... Ja in de Akbharstraat. Dus ik moet best wel lachen vanwege de naam (vind em komisch) en vroeg of hij wel echt bestond. Niet een typische nederlandse straatnaam 45 jaar geleden toen hij daar geboren is, maar omdat ik niet alle straten ken, tzal wel. Dus ik vraag waar die straat precies zit....

Hoor ik:

Tussen de middenweg en de kinkerstraat.

:lol: :lol: :lol: Middenweg (Oost Watergraafsmeer) Kinkerstraat (voorin west) :lol: :lol: :lol:

Zijn moeder heeft em kilometers ver verspreid met zn geboorte... Vraag me af hoe :lol:
Leeuwtjuh

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

P.:" Ja kalm an he? Anders kom ik even naar je toe"

Leeuwtjuh: "Doe dat, dan kan ik je een stratenboek overhandigen :thumbright: "


Afbeelding

En hij maar beweren dat die straten naast elkaar liggen :lol:
Leeuwtjuh

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Jullie maken ook nooit wat grappigs mee :| Wat een saai leven 8) Ik dan maar weer.

Ik was net mn keuken aan het poetsen toen ik opmerkte dat het stukje zeil dat al half gescheurd was, nog meer gescheurd was. :evil: Dus ik boos... Sta al te mopperen... Wil ik het stuk zeil goedleggen, blijkt er een bobbel onder te zitten. Ik druk wat harder en vervloek het stuk zeil... Trek het helemaal open en wat vind ik??? Een stuiterbal :| Van de poes!

Die heeft vannacht de nacht van haar leven gehad om dat balletje erin te stoppen. Het duurde bijna een kwartier voordat ik dat balletje uit die hoek had. Hij zat helemaal strak getrokken onder het zeil (wat onder de koelkast en diepvries zit) Ze deed het vast om me te pesten :x :lol:


Afbeelding
Leeuwtjuh

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

ze is een verschrikkelijk monster... Rose en Wolfje hebben ervaring.

Ze haalt het bloed onder je nagels vandaan en op het moment dat je helemaal doorflipt en de controle dreigt te verliezen en het beestje een optater wil geven, kruipt ze helemaal in elkaar, trekt ze haar allerliefste gezichtje en begint ze keihard te spinnen en te miauwen. Het zou verboden moeten worden.

Afbeelding
Cygne

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Oh zo een heb ik er ook. Ze hangt bovenin mn gordijnen en als je er dan op af stampt om d'r er uit te halen, laat ze zich pakken en gaat ze kei hard spinnen. Wordt dan nog maar eens boos *zucht* :lol: :lol:
inactieve gebruiker

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Leeuwtjuh schreef:Jullie maken ook nooit wat grappigs mee :| Wat een saai leven 8) Ik dan maar weer.

Ik was net mn keuken aan het poetsen toen ik opmerkte dat het stukje zeil dat al half gescheurd was, nog meer gescheurd was. :evil: Dus ik boos... Sta al te mopperen... Wil ik het stuk zeil goedleggen, blijkt er een bobbel onder te zitten. Ik druk wat harder en vervloek het stuk zeil... Trek het helemaal open en wat vind ik??? Een stuiterbal :| Van de poes!

Die heeft vannacht de nacht van haar leven gehad om dat balletje erin te stoppen. Het duurde bijna een kwartier voordat ik dat balletje uit die hoek had. Hij zat helemaal strak getrokken onder het zeil (wat onder de koelkast en diepvries zit) Ze deed het vast om me te pesten :x :lol:


Afbeelding
kan, katten zijn plaagzieke dieren, maar het kan misschien ook moedergedrag zijn, zoals de poes van ons 'snachts vaak vertoont. Heel vaak vinden we 'smorgens haar speeltjes in een slof of ander schoeisel of een ander 'nestje' .
Plaagziek was mijn eerste katertje. Maakte me altijd wakker door heel geniepig echt volkomen onmerkbaar met zijn poot onder het dekbed naar mijn tenen te zoeken en daar dan in te bijten. Metéén was hij dan ook weg en wanneer hij me dan zo woedend gekregen had dat ik mijn bed uitstoof om die etterbak een pak rammel te verkopen, wist hij wel dat ik er ook niet meer in zou gaan, en dan had mijnheer zijn zin dus. Van een pak rammel hoefde hij natuurlijk niet echt bang te zijn. Blaffende honden bijten niet.
inactieve gebruiker

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Maakte me altijd wakker door heel geniepig echt volkomen onmerkbaar met zijn poot onder het dekbed naar mijn tenen te zoeken om daar dan zijn nagels in te zetten of te bijten. het is al lang geleden, opa weet het niet goed meer, soms was het bijten soms een krab geloof ik
Cygne

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Oooh, da's minder, een hap of krab aan je teen. Die van mij gaan gelukkig alleen maar midden in de nacht op m'n hoofd liggen óf ze wil van de ene kant van m'n hoofd naar de andere kant en gaat dan maar gewoon over mijn hoofd heen lopen. :lol:
Verder laten de lievers me 's nachts met rust. :love10:

Terug naar “Positieve verhalen en tips”