Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

bedankt-topic

Ik open geen topics,dat wil ik vandaag even doorbreken :D

Ik wil hier een hoekje maken waarin er een bedankje afkan, voor alles en nog wat, voor iedereen en niemand speciaal

En naar goede gewoonte zal ik zelf beginnen

Ik wil iedereen die alles doet om het hier aangenaam verblijven maakt even bedanken
De moderators,beheerders en leden zelf natuurlijk.

Voor het eerst in mijn leven heb ik een gevoel ergens bij te horen, lees veel herkenning wat me ook beter inzicht over mezelf verschaft en laat me nadenken over dingen wat ik me afvraag.

Ik kan hier lol maken, vragen stellen ,me verbazen ,blij zijn,kwaad zijn,en zelfs steun krijgen als ik dat aanvaard...;(including knuffels)

Er zijn hier mensen met wie ik een echte klik heb gemaakt en dat kwam ik zelden tegen :nod:

Daarom bedankt jullie love3
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: bedankt-topic

Jij ook bedankt Momo omdat je er vaak voor anderen bent als het ze moeilijk hebben. Je weet ze dan op te beuren, ze te troosten en ze een goed gevoel te geven. Dat maakt dan denk ik ook dat je wat je geeft ook weer terug krijgt.

:knuffel: :knuffel: :knuffel:
Inzicht als Uitweg..
Pokemonk

Re: bedankt-topic

Jij ook bedankt Momo 3some
noekiej2

Re: bedankt-topic

Heeeee lieve M&M beter bekend als Momo de Purk love3

Ik wil jou ook heel erg bedanken voor je steun en je humor! Je bent een harstikke goed mens 3some
Mickey~

Re: bedankt-topic

hey lieve momo

Jij hartstikke bedankt voor je lieve berichtje hier, en voor al je steun, humor, begrip hier op t forum.
Je staat gewoon altijd klaar als er iets is!

En vele anderen trouwens ook, ze weten zelf denk ik wel wie ze zijn, jullie ook bedankt!

:knuffel:
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: bedankt-topic

lief van jullie maar was niet de bedoeling dat je mij ging bedanken :lol:


vandaag voor mij bedankt zon,dat je scheen,dat maakte de pijn licht en geeft moed! cheerqd5
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Gebruikersavatar
Raven
Berichten: 2144
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:47

Re: bedankt-topic

Ik wil inderdaad, net als Momo, de mensen hier bedanken voor het erzijn...Ik heb ook met bepaalde leden een bepaalde klik en bij sommige idd herkenning.

En ik wil Thomas E. Brown bedanken voor het schrijven voor een geweldig (voor mij emotioneel) boek. Ik hoop dat veel mensen het boek lezen of al gelezen hebben.
Verder wil ik de mensen in mijn leven bedanken die mij nemen zoals ik ben, met al mijn tekortkomingen.

3some love3 3some
Ik heb duizend levens geleefd. Duizend lessen geleerd. Het leven leidt me de spirituele weg. De weg van Druidry. -Sean, de oudste ziel-
Audrey

Re: bedankt-topic

Bedankt mams, dat je me op de wereld heb gezet love3
Zoeza

Re: bedankt-topic

Ik bedank eens even heel egoistisch mezelf omdat ik de kracht en hoop heb om mijn leven van negatief naar positief om te draaien. Daar heb ik heel veel hulp, steun en begrip voor nodig gehad en ook gekregen. Daarvoor wil ik iedereen hier en in mijn omgeving bedanken. Ik kom er wel! (ben er bijna :-))
Gebruikersavatar
Raven
Berichten: 2144
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:47

Re: bedankt-topic

Ik bedank mijn favoriete band Jon Oliva's Pain, gewoon omdat ze geweldige muziek maken en gewoon normaal gebleven zijn. love3 love3 love3
Ik heb duizend levens geleefd. Duizend lessen geleerd. Het leven leidt me de spirituele weg. De weg van Druidry. -Sean, de oudste ziel-
Iertje

Re: bedankt-topic

Ik bedank mijn vriend.. Omdat hij gewoon een superlieve schat is en altijd voor me klaar staat, naar mij luistert, en me altijd weet op te beuren. love3


En verder mijn lieve lieve lieve moedertje! love3 love3 love3
Gebruikersavatar
Matrix
Berichten: 1065
Lid geworden op: 22 aug 2009 22:25
Locatie: Friesland.

Re: bedankt-topic

Iertje schreef:Ik bedank mijn vriend.. Omdat hij gewoon een superlieve schat is en altijd voor me klaar staat, naar mij luistert, en me altijd weet op te beuren. love3


En verder mijn lieve lieve lieve moedertje! love3 love3 love3
Wat lief. love3 Dat doe ik ook graag!
Jij ook ook ontzettend bedankt dat je aanwezig bent in mijn leven... Dat je er nog maar héél lang mag zijn. :D
Positive

Re: bedankt-topic

love3 wat sweet van iertje en matrix.
-Judith-

Re: bedankt-topic

Bedankt lieverd, dat je me terug contacteerde....ik trek je even tegen me aan voor een warme knuffel.... love3
angsthaasje

Re: bedankt-topic

Ik bedank mijn man en mijn dochter voor al de steun die ik kreeg tijdens mijn ziekte en ook iemand van dit forum die mij niet vergat, dat is ook een stuk genezing hé Leeuwtje!!
:knuffel:
Leeuwtjuh

Re: bedankt-topic

Begon je gewoon te missen! love3
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: bedankt-topic

bedankt aan de uitvinder van pasta!

ik ben gek (ja niet allemaal tegelijk instemmen :roll: )
op pasta :tongue:
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
viooltje

Re: bedankt-topic

aan alle forumleden love3

door mijn tranen heen met toch aan het lachen krijgen
en dit word meer en meer voelbaar,

ik dank ook heel erg momo, die me de stappen heeft geleerd om mezelf te mogen zijn
op het forum, en voel me ook echt open gaan, naar andere toe
sinds ik in de chat komt, leer ik veel lieve mensen en ben heel wat openen geworden
het was even wennen
een grap, een traan, alles mag

ik zie jullie allemaal heel graag, één voor één op zijn eigen manier
geen uitzonderingen, iedereen love3

ik dank jullie allemaal, jullie hebben van mij een gevoelige mens gemaakt
waarvan vreugde mag met een lach die echt voelbaar wordt en aanvoel 3some love3
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: bedankt-topic

:knuffel: lief Viooltje love3
Inzicht als Uitweg..
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: bedankt-topic

Eerst aan alle leden in het algemeen: Bedankt dat jullie er zijn. Jullie zijn stuk voor stuk waardevol en uniek en ik voel me hier meer dan thuis! :)

Lieve Leeuwtjuh, bedankt voor wie je bent. Dat je me helpt als ik weer eens psychotisch en chaotisch dingen denk. Bedankt voor het telkens klaar staan en opbeuren. Bedankt voor de goede gesprekken die we al hebben gehad en je humor die me goed doet. Bedankt dat je mij alweer wat kleine stappen vooruit hebt gezet zodat ik verder ben dan eerst. Bedankt dat je Leeuwtjuh bent. 3some

Lieve Mystica, dank voor je heldere meningen en advies. Bedankt voor je steun. Je warmte en je liefde. Bedankt dat je me snapt en me als het nodig is wat bijstuurt. Bedankt voor de inhoudelijke gesprekken en het telkens weer opduiken op het forum. :)

Lieve Momo, bedankt voor je humoristische grappen, je begrip en je levendige fantasie. Bedankt dat je er altijd bent. Bedankt dat je me altijd weer probeert op te vrolijken.

Lieve Julian, bedankt dat je altijd luistert. Bedankt dat ik mag zijn wie ik ben zonder een oordeel. Bedankt dat ik altijd eerlijk mag zijn. Bedankt voor je levenslust. Bedankt voor wie je bent.

Lieve VH, bedankt voor je prachtige verhalen waar ik zoveel in herken. Bedankt voor je respect en je begrip. Bedankt voor je luisterend oor. Bedankt voor je kijk naar de wereld en het leven. Bedankt voor je moppen en je grollen. Bedankt voor wie je bent.

En nogmaals aan de rest: Bedankt! love3
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Leeuwtjuh

Re: bedankt-topic

Graag gedaan, Memo :D love3

Jij ook bedankt voor de lieve berichtjes die me altijd een meer opvrolijken :knuffel:
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: bedankt-topic

Ja I second that. Memo bedankt voor je lieve mailtjes en omdat je je bent wie je bent. Gekke Memo zoals je je soms noemt maar een Memo die ook serieus kan zijn, liefdevol reageert, geduldig en sympathiek. :knuffel:
Inzicht als Uitweg..
Thundersheep*

Re: bedankt-topic

Audrey; Bedankt dat wij karasteristiek zo op elkaar lijken.
Ik herken zoveel van jou in mezelf, dat het soms eng is. Ik vind je echt een tofferdje!

Leeuwin; Bedankt dat ik me soms weer heel erg klein kan voelen bij jou.
Af en toe voel je als een grote beschermengel, die er alles aan doet om haar welpjes veilig te stellen.
Ik ben geen goede vrienden met de Nederlandse Spoorwegen en dat zal ik ook nooit worden, hihi.

TMR: Bedankt voor jouw kijk op het leven, het heeft me bewust gemaakt van dingen, die ik zelf niet zou zien.
Bedankt voor je prachtige stem en het mooie lied dat je hebt gemaakt.

Mystica: Bedankt voor je goede adviezen en je mooie bewoordingen van gebeurtenissen.
Ik ben niet altijd een makkelijk persoon, het voelt goed dat iemand daar op in kan spelen.

Leeuwtjuh

Re: bedankt-topic

Thundersheep* schreef:Leeuwin; Bedankt dat ik me soms weer heel erg klein kan voelen bij jou.
Af en toe voel je als een grote beschermengel, die er alles aan doet om haar welpjes veilig te stellen.
Dit vind ik een onwijs lief compliment, weet je dat?
Vooral omdat het vaak als vanzelfsprekend voelt... Dank je wel :D
Je geeft me dat stukje vertrouwen in mezelf terug, wat ik de afgelopen tijd steeds lijk te vergeten.
Je zegt in andere bewoording wat iemand me een hele tijd geleden al had gezegd.
Precies wat ik nodig had, op het juiste moment! Thanks. love3

Terug naar “Positieve verhalen en tips”