Gebruikersavatar
famke87
Berichten: 246
Lid geworden op: 22 nov 2011 09:29

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Ben trots op mezelf omdat ik ondanks mijn angststoornis naar de begrafenis van mijn oom ben geweest..
Ik zag er erg tegeop, ook omdat ik hem best goede kende en hem mis...
Eerst iets minder dan 1,5 uur in de kerk gezeten daarna met de auto in een stoet naar de begraafplaats en daarna koffie gedronken in een restaurant.. ben zo trots dat ik dit heb vol kunnen houden en ook in de kerk, met de mensen en de muziek, niet dat het druk was, maar vond de muziek soms wel luid, Maar nu pas zakt de spanningen af
patricia22

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

famke87 schreef:Ben trots op mezelf omdat ik ondanks mijn angststoornis naar de begrafenis van mijn oom ben geweest..
Ik zag er erg tegeop, ook omdat ik hem best goede kende en hem mis...
Eerst iets minder dan 1,5 uur in de kerk gezeten daarna met de auto in een stoet naar de begraafplaats en daarna koffie gedronken in een restaurant.. ben zo trots dat ik dit heb vol kunnen houden en ook in de kerk, met de mensen en de muziek, niet dat het druk was, maar vond de muziek soms wel luid, Maar nu pas zakt de spanningen af


Knap van je hoor !!!
Ik hoop ook nog eens deze angst achter me te kunnen laten!
Maar ik ben er nog niet aantoe.

Echt goed van je hoor!!!!
patricia22

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Ik ben trots op mezelf omdat ik vandaag eens echt heb gezegd wat ik vond!!!! :)
Gebruikersavatar
famke87
Berichten: 246
Lid geworden op: 22 nov 2011 09:29

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

patricia22 schreef:
famke87 schreef:Ben trots op mezelf omdat ik ondanks mijn angststoornis naar de begrafenis van mijn oom ben geweest..
Ik zag er erg tegeop, ook omdat ik hem best goede kende en hem mis...
Eerst iets minder dan 1,5 uur in de kerk gezeten daarna met de auto in een stoet naar de begraafplaats en daarna koffie gedronken in een restaurant.. ben zo trots dat ik dit heb vol kunnen houden en ook in de kerk, met de mensen en de muziek, niet dat het druk was, maar vond de muziek soms wel luid, Maar nu pas zakt de spanningen af


Knap van je hoor !!!
Ik hoop ook nog eens deze angst achter me te kunnen laten!
Maar ik ben er nog niet aantoe.

Echt goed van je hoor!!!!
Op zulke momenten moet je dat wel gaan doen, als ik thuis zou blijven had ik alleen maar spijt gehad en nu had ik tenmnste afscheid van hem kunnen nemen.. Had zoveel spanningen en zag er zo tegen op! Jij komt er ook wel hoor meis
Leeuwtjuh

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik heel erg veel smartass-wijsneuzen-vragen heb gesteld en vrijwel alles wat er in mij opkwam de afgelopen weken en het antwoord niet kon googlen aan de verloskundige heb gevraagd.
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Ik misschien veel niet (meer kan) maar spellen zal er nooit bij zijn!

En ja ik ben een spelling nazi!

Ik vind het gewoon ergerlijk dat mensen ouder dan 6 een heleboel praatjes hebben, en dat is prima, schrijf ze dan ook foutloos op anders verliest het zijn boodschap 011 Ik bedoel, dat leer je op de lagere school??? Waar zaten jullie?


(niet bestemd voor allochtonen en anderstaligen)

ps. er zit ook een spellingscontrole op je pc of laptop
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
patricia22

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Ik ben trots op mezelf omdat ik mezelf eroveheen heb gezet dat ik het leuke werk toch niet kreeg......



Het was even janken maar nu voel ik me weer goed!!!
patricia22

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

momo schreef:Ik misschien veel niet (meer kan) maar spellen zal er nooit bij zijn!

En ja ik ben een spelling nazi!

Ik vind het gewoon ergerlijk dat mensen ouder dan 6 een heleboel praatjes hebben, en dat is prima, schrijf ze dan ook foutloos op anders verliest het zijn boodschap 011 Ik bedoel, dat leer je op de lagere school??? Waar zaten jullie?


(niet bestemd voor allochtonen en anderstaligen)

ps. er zit ook een spellingscontrole op je pc of laptop

Helaas ik kan niet goed spellen...
Maar orobeer er op te letten :)
Niet iedereen is zo slim als jij ;)!!
patricia22

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

En allochtonen moeten ook maar leren dat ze in nederland zijn en hier zo dus ook kunnen leren praten....:)
crypt0read

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Ik veel heb gedaan vandaag. Al kan het altijd nog beter. Ik zit nu weer voor de PC niks te doen :confused: Maar goed, ze zeggen altijd dat je in kleine stappen ergens naar toe moet werken.
Gebruikersavatar
famke87
Berichten: 246
Lid geworden op: 22 nov 2011 09:29

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

omdat het best goed met mij gaat en ik mijn leven niet meer laat lijden door mijn angst en daardoor niet probeer bang te zijn voor hoe ik me voel, omdat iedereen wel gevoeelsn heeft. Ook mag ik trots zijn omdat ik laatst naar een drukke iets was, waar veel mensen waren, dat ik weer met de bus heb gereisd, dat ik weer auto heb gereden, gewoon lekker gewinkeld, en niet meer twijfel om wel of niet weg te gaan en ik mag trots zijn dat ik weer een date heb met een leuke jongen, en afgelopen zondag in een poolzcentrum geweest, en dat slles ondsanks mijn angst, die ik niet laat lijden door mijn leven.
Apologize

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Een ruim voldoende heb gehaald [045]
yellow

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

ik vandaag toch lekker boodschappen heb gedaan :)
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

yellow schreef:ik vandaag toch lekker boodschappen heb gedaan :)
Mooi zo! [045] Als je iets doet wat je moet doen is het achteraf meestal zo dat er een trots gevoel zal zijn.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
quodpersortem

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Ik ben trots op mezelf omdat ik mijn emotie niet de overhand heb laten nemen en niet uit mijn slof ben geschoten.

Nu voelt het lekker leeg/rustig in mijn hoofd. Net alsof ik weer kan luisteren. (Normaal gesproken, als ik in mijn emotie zit, ervaar ik een soort 'razen' in mijn oren waardoor alles óf niet zo goed doorkomt óf juist te hard).
Shoebaloo

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Ik toch mijn bed uit ben gekomen ondanks ik dacht: laat ik vandaag maar overslaan!
En ik voel me veel beter!
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Ik me blijkbaar nog door weinig uit het lood laat slaan. Ik neem de informatie op, klasseer ze als bruikbaar of niet en move on.

Stel ik me enkel de vraag:Is dat een goed teken word ik onverschillig, en boeit het me voor geen meter meer?

[blink]
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

correctie : is het een goed teken OF word ik onverschillig

stomme edit knop die niet meer bestaat glare
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Is niet onverschillig vind ik, Mo.
Denk dat het je over het algemeen heel ver kan brengen. (En het hoeft niet te betekenen dat het je niets meer doet.)
Kan je mij het ook leren? 023
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Ik weet niet eens hoe het zo gekomen is?

Dus kan ik niet aanleren aan iemand anders. 001_tongue
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
quodpersortem

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

@Mo ik denk dat het ook iets is wat niet per se negatief is. Pas als je overal onverschillig voor wordt, maar dat denk ik niet. :) Als het over meningen van anderen over jou gaat, is het zeker fijn als je het als bruikbaar/onbruikbaar kunt klassificeren en het ook zo gebruiken.

OT: Gisteravond gigantische drang. Erger als in weken. Maar! Ik heb niet geAMd! Wel tot 3 uur vannacht wakker gelegen, maar dat neem ik dan maar voor lief (plus zo kom ik misschien nog eens door mijn gigastapel ongelezen boeken heen).
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Neen, het was medische non informatie.

straks moet ik nog denken dat ik er echt meer over gelezen heb dan iemand die er 7 jaar voor studeerde.

Maar het is dus niet erg...prima..moving on cheerqd5

@Q: [applaus]
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
quodpersortem

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Ach, Mo... Dat kan prima zo zijn. Ik heb het bij psychologen ook wel eens ervaren, dat ik meer wist over bepaalde onderwerpen dan zij. Erg irritant, maar fijn dat het je niet zoveel doet.

En inderdaad, I CALL A PARTY! cheerqd5

Terug naar “Positieve verhalen en tips”