eennaam

Voorstellen, eennaam

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en ik zal mij even voorstellen. Ik ben een 18 jarige meid en ik ben hier gekomen, doordat ik zit met verschillende dingen. Het is veel te lang om allemaal te vertellen. Veel heeft met mijn thuissituatie te maken. Ik heb een tweelingzus die verschillende psychiatrische afwijkingen heeft en dit leid tot veel problemen. Om alles even heel kort te houden: Ons gezin ligt uit elkaar, de helft van mijn familie zie ik niet meer en ik heb nu vrijwel geen familie meer over. De problematiek is 2,5 jaar geleden begonnen, daarvoor waren er wel al problemen maar die waren nog niet zo heftig dat ze niet te handelen waren. Ik heb een zware burn-out gehad en op dat moment kon ik niks meer aan. Ik heb hard gevochten om mijn examen nog te halen en sterker te worden. Ik ben goed op weg, heel goed zelfs, maar ik ben er nog lang niet.
Dankzij deze situatie heb ik een aantal problemen of dingen waar ik mee zit, het is alleen lastig uit te leggen zonder er dieper op in te gaan dus ik laat het even hierbij.
Ik zou op dit forum graag dingen willen delen, omdat ik nog met dingen zit die ik in mijn eentje niet helemaal op kan lossen en ik merk dat ik nu heel anders tegen dingen aan kijk dan mijn ''zorgeloze'' leeftijdsgenoten.

Groetjes, eennaam
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Voorstellen, eennaam

Welkom. :)
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Voorstellen, eennaam

Welkom Eennaam :)
Inzicht als Uitweg..
Gebruikersavatar
patsas
Berichten: 7089
Lid geworden op: 19 jun 2006 18:01
Locatie: Eindhoven

Re: Voorstellen, eennaam

Welkom eennaam love3
Leven is het meervoud van lef
All that we are is the result of what we have thought
Fall seven times, stand up eight!

Terug naar “Voorstellen (2007-2011)”