Melanoisia
Berichten: 2009
Lid geworden op: 01 feb 2020 03:23

Blog over mentale gezondheid van Megan

Hallo, ik wil jullie graag even wijzen op deze blog, zie de site onderaan. Het is de blog van Megan, een ontzettend goede, lieve meid die helaas veel heeft meegemaakt op het gebied van mentale gezondheid en trauma. Met deze blog wil ze jullie een inkijkje in haar leven geven. Het is voor haar een manier om met haar negatieve gedachten om te gaan. Onder meer angst, depressie, automutilatie en traumatische gebeurtenissen komen voorbij.

Herken je je erin en/of wil je erover praten, of wil je gewoon iets liefs tegen haar zeggen, schroom dan a.u.b. niet om contact met haar op te nemen via de blogsite hieronder. Dat zou ze echt heel fijn vinden. Ze helpt je graag, ik spreek uit ervaring :).

Ik heb zelf al een paar blogs van haar gelezen. Het is, zoals ze zegt, echt een inkijkje in haar leven want ze geeft bijzonder gedetailleerde beschrijvingen van gebeurtenissen en gedachten die op een levendige manier zijn opgeschreven. Alsof je zelf teruggaat naar de momenten. Dat kan soms heel erg heftig, intens verdrietig en vaak ook ongelofelijk zijn, zeker als je het allemaal onder elkaar zet. Maar daarnaast straalt ze een grote levenskracht en wijsheid uit waardoor je er, denk ik, echt zelf wat aan kunt hebben of van kunt leren.


https://www.lifeisunkindatthebestoftimes.com/

Terug naar “Ervaringen met en 'reclame' voor hulpverlening”