Sandra

Homeopathie ipv Ritalin

Goedemorgen allemaal,

Mijn zoon van 9 is gediagnostisseerd met ADHD. Na wat problemen op school zijn we toch maar begonnen met Ritalin. Op zich ging het beter maar hij werd er af en toe ook wel een beetje sloom van. Via een advies van een psycholoog uit L. zijn we bij dokter Z. gekomen, een arts voor homeopathie. Deze arts heeft ons fantastisch geholpen. Onze zoon is door zijn aanpak en medicatie van de Ritalin af. Wij hebben weer een gezellige, soms wel een beetje druk gezellig :D , zoon terug. Echt een goed idee voor kinderen (en ouders)die moeite hebben met ritalin.

Groeten,
Sandra M.
Laatst gewijzigd door volhoudertje op 27 mei 2014 12:02, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Namen vanwege waarborgen anonimiteit verwijderd
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15132
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Homeopathie ipv Ritalin

Hallo Sandra,

Fijn om te horen dat je zoon zo goed reageert op de homeopathische behandeling.
Om welk homeopathisch middel gaat het, dat lijkt me misschien wel het vermelden waard.
Ik zou zeggen, hou ons van tijd tot tijd op de hoogte van jullie ervaringen met deze aanpak.
* Liebe Macht Frei *
Sandra

Re: Homeopathie ipv Ritalin

Hoi,

Deze arts is klinisch homeopaat en geen klassieke homeopaat. Soms gebruikt hij een combi van reguliere medicijnen en homeopatische medicijnen. In ons geval kregen we Nux vomica, Agaricus en Complex van Z, iets wat hij zelf heeft samengesteld. Maar ik weet ook dat een ander kind weer een andere combinatie krijgt, dus je kunt het niet echt één op één toepassen.

groetjes
Sandra
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24449
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Homeopathie ipv Ritalin

Welkom op het forum, Sandra.

Wat fijn dat het voor je zoon werkt op deze manier. :)
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

Terug naar “Aandachtsproblemen (ADHD)”