rose

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Net vond ik het nog niet grappig, nu eigenlijk ook nog niet, maar straks wel.. 8)

Ik ben echt geen verstand van computers..
Nou ja, ik weet op zich hoe ik ermee om moet gaan, zolang er maar geen technische problemen ontstaan....

... Zoals een Windows Media Player die het niet meer deed vanavond.. :\
Ik die player maar aanklikken, en elke keer kreeg ik weer een foutmelding, dus ik denk, nou dat ligt aan die film die ik gister had gekregen en waardoor mijn player ging flippen.. 8)
Dus ik de WMP verwijderd en opnieuw geinstalleerd, en met goede hoop zet ik hem aan, en vervolgens....

... doet die het weer niet.. :\

Wel^(*)&(^%$^%#^#!!!!

Dus ik word alweer boos en onrustig en zo rood als een biet, want ik kan er niet tegen als iets niet lukt..
Dus ik ga op msn, en zeg tegen Leeuwtjuh dat dat kreng het niet doet..
Leeuwtjuh zegt doodleuk 'heb je dat nieuwe codecpacket al verwijderd die je gisteren hebt gedownload zodat je die film kon kijken, die het alsnog niet deed?'..

Ehhh nee..

Nou mensen, hij doet het weer hoor, mijn WMP! :lol: :lol: :lol:

xxx
Rose
inactieve gebruiker

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

iets grappigs meegemaakt, hm..
was een dame internetles aan het geven in het verzorgingstehuis en wilde even mijn hotmail daar induiken, edoch kon -zo mompelde ik overluid- mijn naam eventjes niet herinneren (mijn windows live id dus) . Fluistert mijn leerlineg me snel besmuikt in het oor: Klaas...Klaas Schoof heet je


Ja ho es ff, IK heb geen alzheimer!!! :evil:


:lol:
Gebruikersavatar
patsas
Berichten: 7089
Lid geworden op: 19 jun 2006 18:01
Locatie: Eindhoven

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

He Klaas,

Die vind ik leuk!


Liefs,
patsas
Leven is het meervoud van lef
All that we are is the result of what we have thought
Fall seven times, stand up eight!
Maeve

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Tijdens het eten zit ik altijd recht tegenover mijn pa.
Vandaag ging het over koetjes en kalfjes terwijl iedereen van het verse bakkersbrood smikkelde.
Mijn moeder en ik waren een beetje aan het klieren,
en mijn vader werd almaar stiller en stiller..
En ineens..!
'Gatverdikke! Heb jij nou door je vel geprikt?!
Straks krijg je allemaal ziektes!
... Doet dat geen pijn..?'
De arme man schrok zich het leplazarus, hij had m'n piercing nog niet eerder gezien :p
Maar hij vond het nie erg ^^
Leeuwtjuh

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

:lol:

Ongeveer hetzelfde als mijn zus toen ze mn neuspiercing zag. "Dr zit iets op je neus". Ik kijk haar zo aan: :| Das wel te hopen ja. En toen pas viel het haar op. :lol:
Maeve

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Mehehe Chr0nicle die denkt dat Zeeuws-Vlaanderen geen Zeeuws-Vlaanderen heet omdat België al Vlaanderen heet :p
Of dat nou grappig is of niet.. Ik lag in een deuk iig.. En hij stug volhouden ook :D
[anoniem]

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Dat dacht ik niet dat maak jij er van :P Ik zei gewoon dat ik dacht dat Zeeuws-Vlaanderen België was :oops: :paranoid:
Faker

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Chr0nicle wel ik jou helpt...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zeeuws-Vlaanderen" onclick="window.open(this.href);return false;

psssst niet zegt Maeve...

:lol: :lol:
Maeve

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Chr0nicle schreef:Dat dacht ik niet dat maak jij er van :P Ik zei gewoon dat ik dacht dat Zeeuws-Vlaanderen België was :oops: :paranoid:
Het komt dan toch in de buurt van wat ik ervan maak :p
Die arme Chr0nicle is haast niet meer te helpen Franje.. :( *aai* geeft niet hoor :)
[anoniem]

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Maeve schreef:
Chr0nicle schreef:Dat dacht ik niet dat maak jij er van :P Ik zei gewoon dat ik dacht dat Zeeuws-Vlaanderen België was :oops: :paranoid:
Het komt dan toch in de buurt van wat ik ervan maak :p
Die arme Chr0nicle is haast niet meer te helpen Franje.. :( *aai* geeft niet hoor :)
Treiteraar! [stur]

:P
Faker

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Chr0nicle schreef:
Maeve schreef:
Chr0nicle schreef:Dat dacht ik niet dat maak jij er van :P Ik zei gewoon dat ik dacht dat Zeeuws-Vlaanderen België was :oops: :paranoid:
Het komt dan toch in de buurt van wat ik ervan maak :p
Die arme Chr0nicle is haast niet meer te helpen Franje.. :( *aai* geeft niet hoor :)
Treiteraar! [stur]

:P
:knuffel:
Gebruikersavatar
Raven
Berichten: 2144
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:47

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Gisteravond, tijdens mijn slaapdienst, deed ik de laatste ronde. Ik hoorde een client kletsen op haar kamer en ging kijken.
Zit er een joekel van een spin voor haar deur. Ik vind spinnen best eng.
Ik haar geroepen, want normaal gesproken regelt zij de spinnen.
Ze trok haar schoenen aan en stapte over de spin heen om hem kapot te trappen (ja, ik weet dat het zielig is... :roll: ), komt ze met haar veter tegen de spin aan.
Die zet het natuurlijk op een lopen. Ik erachter aan door de gang.
Schiet de spin onder de deur door van een andere client, die al sliep.
Ik de deur open.
"Wat is er, juf?" vraagt die client slaperig
"Ga maar slapen." zeg ik en trek de deur dicht.
Wilde ik net naar bed gaan, en tegen de eerste client gezegd dat ze niet op spinnenjacht moet gaan, zie ik de spin zitten in de hoek van de deur.
Ik pak de schoen van de client en druk tegen de deur.
Ik zie de spin niet meer bewegen en ga ervan uit dat hij dood is.
Weer zet de spin het op een lopen, maar dit keer ontkwam hij me niet.
Pats, pats, pats!!!!
"Wat zal die hoofdpijn hebben..." zegt de client. :lol: :lol:
Ik vraag haar of ze de spin nog wilt hebben, deinst ze terug.
Ik haal de spin van haar schoen af en geef haar de schoen terug.

Ik ben een held!!! Althans, nu ben ik minder bang voor grote spinnen, denk ik. :D
Maar thuis doet mijn man dat wel... :lol:
Ik heb duizend levens geleefd. Duizend lessen geleerd. Het leven leidt me de spirituele weg. De weg van Druidry. -Sean, de oudste ziel-
Faker

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Whahahaha :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Zielig niet van spin dat echt is monsters...

Ik niet doet dat...
Overheen ik doet beker maar uitzoekt spin... niet spin komt mij ook.. :lol:
Faker

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Grappig is nooit aansteekt zon hoeft..
vanzelf aan kan..
zon hebt zonne energie zelf genoeg wel...
Wolfje

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Ik zat gisterenavond stargate te kijken terwijl mijn vriend beneden zat te gamen, althans dat dacht ik. Tijdens de aftiteling keek ik spontaan naar de bloemen naast me. Toen ik terug keek zag ik wat bewegen in mijn ooghoek. De deur stond verder open. Ik dacht als eerste aan Yuri (hond) die misschien naar boven was gekomen. Toen ik beter keek zag ik mijn vriend op zijn knieeen met een smile van zijn ene oor tot aan zijn andere. Ik schrok me zo erg dat ik het even niet meer had... mijn adem stokte echt even. Ik moest daarna best lachen, want mijn vriend kan me niet plagen vanwege de wond en dus was hij eens creatief, iets wat bij hem vrij zeldzaam is haha
Sarah Bellino

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Ja, geloof het of niet, op mijn school zit ook nog humor. Ik zit op een theaterschool, met dus vrijwel alleen maar enorm extroverte kinderen. Nu heb je naast theater nog twee andere richtingen, de filmklas en de vormgevers (vormgevings, ik ben er nog steeds niet achter welk van de twee het is) klas, en ik zit in de laatste. Ik heb ook nog nooit van mijn leven iets met theater gedaan, werkt behoorlijk in mijn nadeel, maar ach...

Goed, zit ik daar met vormgeving, tegenover Shannah (een meisje met wie ik wel eens om ga), en overal om me heen van die droge humor, ik ben wat dat betreft veel serieuzer, zegt ze tegen me: "jeej, heb je nou alweer zo'n tekening gemaakt :eek: ," wel positief bedoeld, dus ik wordt rood, en ik zeg "'t is niet zo heel moeilijk hoor, ik kan je de basis-princiepes wel uitleggen," basis-princiepes, ik bedoel maar :doubt: ... Maar goed, ze begreep me, dus ik ga naast haar zitten en leg haar uit hoe je een vrouwenlichaam moet tekenen en dat je rekening mot houden met de "hoofden" en de verhoudingen. Iedereen druk in gesprek (we zijn met z'n elven, of met z'n tienen, ik weet het niet precies na die leerlingen verwisseling :doubt: ), ik zeg heel rustig tegen Shannah, die een vrouwenlichaam fout tekende, "kijk, het mag best wat meer zo hoor, vrouwen hebben curven," klikt ineens van achteren "Verdulleme, heeft ze daar een punt, vrouwen hebben cruven," Lot dus, valt het stil, kijkt de hele klas achterom naar haar en crista terwijl die net met hun handen fijntjes de "curven" uitbeelden op hun eigen, vrij jongens achtige torso. En dan merken ze ineens de stilte op. Geloof me, dat moment was goud, die gezichten die ze hadden toen de hele klas ineens naar hum mime-kunsten keek, en die stilte, onbetaalbaar :badgrin: . Maargoed, uiteindelijk barste iedereen in lachen uit.

Dat gebeurt wel vaker, maar meestal is het dan een van de populaire meiden die dan op het punt staat te vertellen met wie ze nu weer gezoend hebben, dan is ineens de hele klas stil :lol:

Mijn zusjes ook, die hebben van die droge opmerkingen. Zitten we aan tafel.
Peter: wat wil je Naomi, een kiwi of een tomaat?
Naomi: een appel.
Dat soort dingen dus, en die kleuterhumor, overal bips en plas of peop voorzetten, da's echt grappig af en toe. Zegt mijn moeder: ik ga effen de hond laten pissen, zegt Nikita: oeoeoeoeh, mama die zei pissen, hoor je dat, hihi, pissen! En de volgende dag zegt ze dat tegen haar juf, die op dezelfde school zit als waar mijn moeder werkt, da's nog het leukst van allemaal :P .
Leeuwtjuh

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

De meligheid waarmee mijn moeder verteld over haar zware griep en haar collega, waar ze stiekem een hekel aan heeft, die even langskwam:
ze had een bosje bloemen in de plantenbak neergelegd, ik lag op bed en belde die dag later op ik heb haar gezegd dat ik griep had en ze heeft de hele week bijna dagelijks gebeld ik had haar nu afgelopen maandag aan de lijn en zei dat ik naar de dokter moest en toen moest ik haar om half vier terug bellen had ik gedaan maar ze was in gesprek ik heb het doorgegeven en gemeld ik heb het te benauwd om een gesprek te voeren geef het maar door ik ga weer naar bed de groeten
- Waren het wel mooie bloemen? 8)
och een benzinestationsboeketje je kent het wel vijf rozen en chrysanten en dan zeggen dat ze bezorgd is
:lol: :lol: :lol:

Mens, zeur niet, je bent ziek en je krijgt bloemen. Wat wil je dan? Een mickey mouse parade?

:lol: :lol: :lol:

Die collega let op mn moeder :love3:
Faker

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Dat heeft ze wel nodig denk ik, een collega die op haar let :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Wolfje

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

muahaha, ik zie t gezicht van je ma al en hoor t haar zeggen... :lol:
[anoniem]

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Nou het was eigenlijk gisteren, maar het was wel vet grappig vond ik :P
Ik zat aan tafel en ik had weer zo een melig-humor moment met mijn broertje na het eten. Blijkbaar lachte ik zo hard dat ik van die aders op mijn voorhoofd had. Dus hij zegt: LOL lijkt wel een landkaart. Dus ik: :lol: :lol: *omg!* -> "On his face is a map of the world" :notworthy: 30 seconds to mars, die moet ik weer 's luisteren!!
Broertje: OMFG :roll: :lol: :lol:
[anoniem]

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Ohja dat was dus een zin uit het nummer 'from yesterday'. Vandaar 30 seconds to mars

Terug naar “Positieve verhalen en tips”