Anna247

Proefpersonen gezocht!

Voor mijn masterscriptie aan de Universiteit Utrecht, onderzoek ik met twee medestudenten het effect van emotioneel redeneren op angstsymptomen.
Ben je tussen de achttien en vijfendertig jaar? Dan zou je ons erg helpen door onze vragenlijst in te vullen!!

De vragenlijst duurt ongeveer 25 minuten en je ontvangt 2 euro na het afronden (of 0,25 proefpersoonpunten als je eerstejaarsstudent bent). Na de follow-up (niet verplicht om hier aan mee te doen, is ook een online vragenlijst) ontvang je nog eens 6 euro. Via onderstaande link kom je terecht bij de vragenlijst:
De data blijft anoniem en wordt ook zo verwerkt!

https://survey.uu.nl/jfe/form/SV_23JoEZ9CcckOyFL

Many thanks!!

Melanoisia

Re: Proefpersonen gezocht!

Ingevuld!

Pams

Re: Proefpersonen gezocht!

Ik wilde hem invullen maar ik zit niet op school en blijkbaar kan het dan niet.

"Je hebt aangegeven dat je op dit moment geen student aan een Nederlandse hogeschool of universiteit bent. Het doel van dit onderzoek is om processen bij studenten aan een Nederlandse hogeschool of universiteit te onderzoeken. De vragenlijst wordt daarom nu afgesloten. We vragen je begrip hiervoor en willen je graag erop wijzen dat je mogelijk wel mee kunt doen aan andere onderzoeken (zie bijv. Proefbunny.nl)."
π‘€π‘Žπ‘˜π‘’ π‘¦π‘œπ‘’π‘Ÿ π˜©π‘’π‘Žπ‘Ÿπ‘‘ π‘‘π˜©π‘’ π‘šπ‘œπ‘ π‘‘ π‘π‘’π‘Žπ‘’π‘‘π‘–π‘“π‘’π‘™ π‘‘π˜©π‘–π‘›π‘” π‘Žπ‘π‘œπ‘’π‘‘ π‘¦π‘œπ‘’.

Terug naar β€œOproepen, tests en online onderzoeken”