Lola008

Hoe ik ben bevrijd van mijn angststoornis!(zonder medicatie)

Hallo,

Na een tijd lang te hebben geleefd in pure angst kan ik nu zeggen dat ik helemaal weer de oude ben, misschien nog wel beter dan de oude!
Ik heb een half jaar lang het huis niet uitgedurfd en heb daarom mijn studie moeten stop zetten.
Omdat ik graag mijn verhaal met mensen wil delen die nu nog misschien in die verschikkelijke angst leven, die regelmatig te maken hebben
met paniekaanvallen en waarbij angst hun leven beheerst, heb ik een blog gemaakt.

Hierin vertel ik uitgebreid mijn verhaal en deel ik hoe ik mijn angststoornis heb overwonnen.
Dit is het adres: http://weesnietbang.wordpress.com/

Ik probeer verder niets te verkopen, mijn blog is enkel en alleen bedoeld om mensen die hetzelfde doormaken als ik deed een klein
beetje een steuntje in de rug te geven. Dus ik hoop dat dit niet als spam wordt gezien?

Hopelijk heeft iemand er wat aan, ik weet hoe ontzettend zwaar een angststoornis is. Ik heb het helemaal overwonnen, en ik ben ervan overtuigd dat iedereen dat kan! Geef de hoop niet op, want er is zoveel moois aan het einde van de tunnel!

Liefs, Lola
Gebruikersavatar
Psycholoog Dea
Berichten: 191
Lid geworden op: 27 nov 2013 16:59

Re: Hoe ik ben bevrijd van mijn angststoornis!(zonder medica

Heel mooi dat je dit doet Lola! Ik denk zeker dat anderen veel aan je verhalen kunnen hebben.
Psycholoog Dea van de online Psychologenpraktijk Boom.
Gebruikersavatar
Illusion
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 nov 2014 22:26

Re: Hoe ik ben bevrijd van mijn angststoornis!(zonder medica

Ja Lola fijn voor je; van angsten wordt je geenszins vrolijk.

Ik ben alleen bang dat je link het niet meer doet.

Ik kreeg deze melding:

"weesnietbang.wordpress.com is no longer available.
The authors have VERWIJDERD this site."

Jammer..

Terug naar “Positieve verhalen en tips”