Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

HARD gewerkt thumbup
begonnen met chaos wist er even geen beginnen aan er kwam teveel op me af en ik raakte zowaar in paniek
hilde zei je haar staat helemaal wild van frustratie eusa_wall
en ja hoor ik was danig gefrustreerd tot ik de klik maakte in men hoofd van de hele chaos gewoon samen te gooien en men eigen veilige in mijn ogen logische structuur erin te stoppen
en toen ging ik als een speer
deel 1 van het draaiboek zit netjes gestructureert met de opmerking, zo vind ik het goed maar we kunnen het nog steeds opnieuw doen (liever niet maar bon )
derest is voor volgende keer

en o ja ik kwam men leerkracht van leerpunt tegen was wel fijn weerzien

voor vanavond welverdiende rust maar ik moet nog wel wat ontladen want ik mek dat ik nog in overdrive zit
pijn is ook volop aanwezig vanwege de niet ergonomische werkplek op de redactie

zometeen een warm bad en platte rust

o ja krantenartikel is voor morgen denk ik vandaag vond ik het nergens terug

fijne avond nog lieve mensen

:knuffel:
caro
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

o ja de journamiste heeft laten weten dat het artikel wellicht voor zaterdag is
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

ik heb een leuke online vriendin hennie 42 jaar (hmm ik heb wel meer vriendinnen rond die leeftijd :D zal vast iets speciaals hebben met mensen van begin de 40) , ze heeft syndroom van asperger en is ook hoogsensitief in bepaalde mate

samen slaan we over facebook geregeld aan het rijmen en dichtten ik kan haar lach en vreugde dan tot hier voelen en zelf voel ik me dan ook altijd erg fijn
en het is echt fijn ookal kennen we elkaar niet in het echt toch ja hebben we een plezant contact

dat zijn momenten waar ik echt van geniet
samen aan het dichtten slaan
en niemand die het ziet
hihihi

slaapzacht lieve mensen

:knuffel:
caro
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

vandaag ostheopathie/fysio gehad was behoorlijk uitputtend vandaag
verder gewoon lekker gewerkt
morgen vrijwilligerswerk en shoppen met men down mannetje wellicht indoor want ze geven rotweer dus verkies ik toch een shoppingscentre lekker binnen

ik wens jullie een fijn weekend toe

ik ga genieten van men warm bad en dan onder de wol

Afbeelding

:knuffel:
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24449
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: mijn ervaring

Slaap lekker. Fijne nacht met mooie dromen. [103]
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: mijn ervaring

en hoe was je dagje shoppen met je downmaatje?
ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad.
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

vandaag dus op stap met men maatje met down syndroom Danny
en neen hij was niet droevig ofzo maar ja het regende de bus was een minuut te laat en hij wou een micro kopen en die hadden we niet gevonden in het shoppingscenter dus dan maar heel even een pruil lipje maar eigenlijk ook verschillende keren gezegd hoe leuk hij het vond al 5 jaar shoppingsmaatjes maar vandaag was het lichamelijk erg vermoeiend voor me ik was gesloopt maar ja hij is het wel helemaal waard hoor want hij geniet daar wel intens van en dat maakt me ook blij love3

Afbeelding
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

en dan gaat het weer minder en zoals ik de therapeute beloofd heb en ook mezelf ga ik proberen van me af te schrijven wat er in me omgaat als ik op het randje zit van een aanval

voel ik me lichamelijk niet goed, zelfs wat misselijkheid te bespeuren hoofdpijn en emotioneel angstig gevoel

ik waag me weer op het pad der dating en heb ja eigenlijk ja vandaag 2de keer contact met een jongeman, maar om de een of andere reden herval ik snel in mijn angstgevoelens onzekerheid en dat kan makkelijk leiden tot een paniekaanval en dan ga ik lopen dit probeer ik nu te vermijden want na een jaar op non actief zal ik er toch wel aan toe zijn denk ik dus wil ik het weer een kans geven en proberen met mijn angstgevoelens om te gaan maar ik vind het niet fijn dat ik laatste tijd zo schommel op emotioneel vlak en ja ik probeer nu ook zoveel mogelijk groenten en fruit te eten want ik wil niet opnieuw ziek zijn deze winter

maar het voelt zwaar aan en toch heb ik ook betere dagen maar ja het is moeilijk uit te leggen wat ik allemaal voel en ervaar soms vraag ik me ook oprecht af waarom voel ik me zo ik zit hier thuis in men veilige omgeving waar komen die gevoelens van angst en gejaagdheid dan vandaan en waarom kan ik dat intense gevoel van puur geluk zo moeilijk voelen en ervaren is dat zo zeldzaam geworden in men leven en dat is al jaren zo, zo niet men hele leven maar nu voel ik het deste meer dat gelaten gevoel dat gevoel van ik kom nu gewoon de hele dag men bed niet uit en toch sta ik er elke dag opnieuw en sta ik er ook heus niet alleen voor maar toch ja ik merk dat ik weer in wartaal praat het is ook gewoon verwarrend en onduidelijk. ik wil ook gewoon meer controle hebben op emotionele/paniekaanvallen ik merk nu wel door van me af te schrijven als ik op het randje zit van een aanval het wel helpt om de aandacht weg te houden ik probeer ook wel op men ademhaling te letten (niet dat ik hyperventileer nog nooit gebeurd overigens) maar ik ga wel sneller ademen dus probeer ik bewust te ademen en ook mijn 'veilige plek' op te zoeken (das iets van therapie) dat in combinatie met een spierontspanner die pijn en druk weghaalt maar me ook rustiger maakt het me wel zal lukken ook gewoon rustig te worden.

ik blijf nog even voor de tv liggen onder men fleece deken beetje "afleiding zoeken" en dan als ik me rustig genoeg voel ga ik slapen
morgen ben ik vrij dus kan ik wel bijkomen als ik onvoldoende slaap zou hebben

slaapzacht
:knuffel:
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: mijn ervaring

hey Caro ,
hopelijk heeft een goede nachtrust weer een beetje rust in hoofdje gebracht en `werkt` het lichaam ook weer wat mee in plaats van tegen.
wel goed van jou dat je alles van je afschreef gisterennacht. en ook al is het misschien niet 100% duidelijk en beetje chaotisch ; je uit jezelf en daar gaat het uiteindelijk om he.
veel onzekerheid , verwarring lees ik. maar ook een stukje `boosheid` op jezelf omdat je het niet kan laten lopen zoals jij het graag zou willen?
weer op het datingpaadje .... spannend. maar ik hoop dat je niet wegloopt van die spanning en bijkomende angst. geef het een kans.
hier schijnt het zonnetje , hopelijk bij jou ook en kan je er een fijne dag van maken.
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

uiteindelijk was het half 2 eer ik sliep, ik heb uiteindelijk wel kunnen vermeiden dat ik nog eens extra emotioneel werd en daar ook bleef in hangen ik denk dat de medicatie daa voor een stuk ook mee hielp,ik ging dus slapen met pijn en ik sta er ook mee op gelukkig hebk wel tot nu kunnen slapen want dat was nodig ik kan mezelf best moe maken ookal doe k niets inspannends men hoofd is gewoon zelden tot rust. vandaag een dagje thuis in vlaanderen is iedereen vandaag thuis maar het is een feestdag dus geen winkels open, we gaan dus maar wat focussen op huishouden voor zover me dat lukt men beddegoed wassenw ant het is zonnig weer dus kan het buiten drogen ik zie wel waar ik kom vandaag.
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

omdat ik om de 2 weken meedoe aan een gedichtenwedstrijd (tenzij het thema mij niets doet)
online via facebook niet echt iets te winnen gewoon voor het plezier
vandaag thema natuur daar heb ik nog geen poëzie over dus ik dacht ja ik sla een beurt over maar kwam toch tot een gedichtje
kwestie van mezelf wat warm te dichtten zodat ik ook een hopelijk mooi sint gedichtje kan toveren

De natuur ontwaakt in 4 seizoenen

In de lente hoor je bijen zoemen
Op zoek naar mooie bloemen

In de zomer voelt het warm aan
En komt een boom in groene blaadjes te staan

De herfst heeft zeker ook zijn charme
Hij kan je met zijn kleurenpracht omarmen

De winter heeft vaak dat venijnig kantje
Het is vaak heel erg koud en net niet vallen op het randje

vanavond naar de bios met een goede vriend heb er zin in
nu effe rust en dan wat huishoudelijke klusjes

fijne dag iedereen

:knuffel:
caro
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24449
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: mijn ervaring

Ik wens je ook een fijne dag. Het is een mooi gedicht. :knuffel:
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

die lijntjes van de bios horen niet bij het gedicht hihi nu besef ik dat het daar wel op lijkt staat er net op de zelfde manier onder :lol:
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: mijn ervaring

hihi , ja klopt. ik dacht al : he?? da rijmt toch nie!! :lol:

maak er een gezellige avond van en geniet van de film!!
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

mijn laptop was gecrashed maar ik vond iemand die nu op dit late uur nog gratis en voor niets mijn computer wou komen maken

tja als caro iets in haar hoofd heeft en het moet dan moet het dan ga ik mensen contacteren tot ik iemand gevonden heb die me wil helpen zo snel mogelijk en liefst zonder te betalen hihi

uiteindelijk vandaag in sluis beland ipv brugge dat was wel fijn
heb wat vis gekocht en ook een goedkope armsteunkous voor men tenniselleboog

de persoon die men laptop kwam fixen was men ex, hij heeft me toendertijd behoorlijk gekwetst en sinds dien zag ik hem nooit meer dit was dus overmacht want ja ik wou echt de pc gefixt was beetje in paniek maar gelukkig geen nare gevoelens die bovenkwamen want daar was ik wel bang voor ik dacht wat doe ik nu!!! maar pc is gemaakt dus hoofddoel is geslaagd

nu nog effe proberen tot rust te komen want ben nog behoorlijk ja laat ons zeggen dat ik nog moet otprikkelen van heel dit gedoe gelukkig hoef ik morgen niets want dit was op zich wel een vermoeiende dag alles bij elkaar
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

even een + berichtje
ik ben uitgevraagd door een lieve single man
ik vind het best spannend maar ook wel een beetje leuk want ben al lang niet meer op date geweest hoe wat wanneer dat moeten we nog bespreken maar t is iets om naar uit te kijken :nod:
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: mijn ervaring

ik ben superblij voor je!!
ik hoop dan ook dat dit het begin is van iets moois : een warme , liefdevolle , respectvolle relatie waarin je jezelf kan zijn.
en die man : dat is de geluksvogel!!!
als ik gelovig was , zou ik een kaarsje laten branden voor goed geluk.
maar tja , ik kan alleen maar het allerbeste wensen!!
en blij zijn voor je.
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

Afbeelding

vrolijke eith cheerqd5
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

ok ik wordt er dus netjes afgeknipt zometeen de foto maar wat verkleinen hihi
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

Afbeelding

beter :nod:
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
FlowerPower2020
Berichten: 6775
Lid geworden op: 30 jun 2013 21:54
Locatie: Mentha Aquatica

Re: mijn ervaring

Je lijkt echt op je avatar.. Leuk hoor! Mooie foto!
Understand: you been understood
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

net een mailtje gekregen van men hartsvriendin
en ja dat gaat recht naar men hart, ben nog steeds dankbaar dat ik haar hier heb leren kennen heb onze energie is zuiver en wederzijds krachtig.

Ze geeft ook aan dat ze in een dip zit, haar omgeving is best lief maar het komt niet binnen.
Als ik mail of dingetjes post komen die binnen als een bom moet ze altijd huilen van ontroering en wou ze dat ik dichter bij haar woondde helaas we wonen 500 km van elkaar vandaan maar als het goed komt zien we elkaar tussen kerst en nieuw in nunspeed (hopen) en dan kunne we weer even knuffelen.

ach zulke mailtjes doen mij goed, ookal wou ik dat ik nu bij haar was om de pijn weg te nemen en voor haar te zorgen

zometeen na de rust cadeautje zoeken voor 'jazzman' en hsp praatavond

fijne dag lieve mensen

:knuffel:
caro
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

effe frustratie van me af gooien

vandaag en sommige andere dagen merk ik hoe ik het weer 'lastig' vind dat er weersverandering op til is koudere dagen meer nat en glad
en ja dat zorgt ervoor dat ik niet perse heftige pijn heb maar gewoon een algemeen pijn/stram gevoel op men bovenlijf en dat put me uit, ik merk dat ik bij slecht weer meer moeite moet doen om me te verplaatsen want ik heb angst om te vallen en het erger te maken allemaal
dus huist er veel spanning in men lijf wat maakt dat ik nu vaak onder de middag door want ik heb halve dagen werk meestal ik dus een uurtje of 2 echt plat op de bank ga om lichamelijk en geestelijk op te laden, en dat ik per half uurtje en ook maar max een uurtje tot een uurtje en half per dag er in slaag wat nuttigs in huis te doen, vaak chaotisch omdat ik me niet fit voel en ook na een half uur overal pijn waardoor ik weer moe ben en zo draai ik in een vicieuse cirkel, wel blijf ik gezond eten en zorgt de fysio voor beweging en ga ik bij droog weer wandelen maar jeee soms echt lastig maar toch ja heb ik wel een positieve ingesteldheid waardoor ik gelukkig wel dingen blijf ondernemen

fijne avond en zachte nacht lieve mensen

:knuffel:
caro
puur op het gevoel
Anthony

Re: mijn ervaring

soms echt lastig maar toch ja heb ik wel een positieve ingesteldheid waardoor ik gelukkig wel dingen blijf ondernemen
Ik ken dat gevoel van moe/lusteloos en nergens zin in hebben. Heb er een tijdje last van gehad. Maar dat kwam bij mij van de bijwerkingen van medicatie. :( Nu ik andere medicatie heb heb ik minder last van lusteloosheid en ben actiever. :)
Wat ik wil zeggen, kijk verder dan alleen je ziekte de bijwerkingen van medicatie kan het ook verergeren!

Terug naar “Depressiviteit, somber zijn”