Gebruikersavatar
patsas
Berichten: 7089
Lid geworden op: 19 jun 2006 18:01
Locatie: Eindhoven

Re: HELP!!

Dank je viooltje!! 3some

Heb inmiddels 3 sollicitatiebrieven geschreven op vacatures en 4 open sollicitaties gedaan, maar nog niets gehoord!! Wel 2 ontvangstbevestigingen ontvangen!

Maar ik ben me daarnaast ook aan het orienteren op internet om mijn eigen praktijk te beginnen. Ik heb al in de gaten, dat dat toch nog wel het nodige gaat kosten, vooral de lidmaatschappen van de diverse verenigingen kosten een hoop geld, maar is wel nodig!!

Verder zou ik het hier aan huis doen, dus dat kost me dan niet zo veel, hooguit wat aan te schaffen materialen.

Aangezien mijn buurman ook voor zichzelf begint, ga ik binnenkort eens even met hem babbelen!!
Leven is het meervoud van lef
All that we are is the result of what we have thought
Fall seven times, stand up eight!
Isaia

Re: HELP!!

Je zet goede stappen...Patsas . Je orienteren op een eigen praktijk is ook een verstandieg zet !!! Succes ook met je sollicitaties !!!
Gebruikersavatar
patsas
Berichten: 7089
Lid geworden op: 19 jun 2006 18:01
Locatie: Eindhoven

Re: HELP!!

Lieve John, ik mis je!!

In mijn gedachten zie ik je gezicht nog elke keer
Op je gezicht stond een grote lach
En dan herinner ik me weer
Dat was zoals ik je de eerste keer zag

Je bent al een bijna 13 jaar uit mijn leven
Dat is al een hele tijd
Je bent altijd in mijn gedachten gebleven
Het blijf voor mij nog steeds een strijd

Elke dag zijn er veel momenten dat ik je mis
Ik raakte mijn maatje kwijt en dit deed pijn
Je blijft bestaan in mijn leven
En je zult altijd in mijn gedachten zijn

Lieve John, ik blijf altijd om jou geven
Ook al is het hier zo leeg zonder jou
Ik hoefde je niet te verliezen om te weten hoeveel ik om je gaf
Je nog een keer willen zien, is alles wat ik wou

Maar je bent nu zo veraf
Ik was het allerbangst dat ik je stem vergat
Maar die blijf ik nog altijd horen
Ik heb nog nooit zoveel verdriet om iemand gehad

Jij bent het beste wat me is overkomen
Lieve John, ik mis je!
Leven is het meervoud van lef
All that we are is the result of what we have thought
Fall seven times, stand up eight!
Gebruikersavatar
patsas
Berichten: 7089
Lid geworden op: 19 jun 2006 18:01
Locatie: Eindhoven

Re: HELP!!

Slapeloosheid

Weer zo’n slapeloze nacht
Waarin de nachten zolang duren
Niet goed wetend waarop ik wacht
En de minuten lijken dan uren

Problemen die mijn slaap beletten
Helaas, de oplossing is er niet
Gedachten dwalen door de ruimte
Tot ik eindelijk ‘t ochtendgloren zie

Slapeloosheid is een kwelling
Nachten kijken me donker aan
Tot het ochtendgloren aanbreekt
Dan is de nacht voorbij gegaan

De ochtend begroet ik met vreugde
Kijk ik weer uit naar de dag
De nacht is voorbij, trage uren
Wat deze dan ook brengen mag!
Leven is het meervoud van lef
All that we are is the result of what we have thought
Fall seven times, stand up eight!
Gebruikersavatar
patsas
Berichten: 7089
Lid geworden op: 19 jun 2006 18:01
Locatie: Eindhoven

Re: HELP!!

Vandaag bij internist geweest voor mijn schildklier.
Moest weer bloed laten prikken want de laatste keer was vorig jaar december, dus hij wilde een update hebben.
Verder moet ik donderdag een botscan laten maken. Als dat goed is, dan hoef ik waarschijnlijk nog niet aan de medicatie, maar wel regelmatiger laten prikken.

Verder heb ik zondagnacht niet geslapen, ben de hele nacht en ochtend in touw geweest. Toen mijn dochter de volgende ochtend naar school was, heb ik nog 2,5 uur geslapen, niet echt veel, dus. Verder heb ik gisternacht eindelijk eens uren kunnen maken, 6 uur geslapen, bijna, maar ik voel me NOG moe!!
Leven is het meervoud van lef
All that we are is the result of what we have thought
Fall seven times, stand up eight!
Isaia

Re: HELP!!

Je hebt ook nog heel veel nachtrust in te halen Patsas......Dat slaap je niet in een keer even bij.
Hoop voor je dat je meer van die betere nachten krijgt. 3some
Gebruikersavatar
patsas
Berichten: 7089
Lid geworden op: 19 jun 2006 18:01
Locatie: Eindhoven

Re: HELP!!

Vandaag botscan gehad. Stelde niet zoveel voor!! 8 februari terug naar internist en dan hoor ik het wel!!

Morgen sollicitatiegesprek in Tilburg, voor een kinderdagverblijf. Is nog geen baan, want ze hebben nu alleen op oproepbasis, maar dat wil ik niet! Maar door nu op gesprek te gaan, blijk ik voor hen in beeld!!
Leven is het meervoud van lef
All that we are is the result of what we have thought
Fall seven times, stand up eight!
Gebruikersavatar
patsas
Berichten: 7089
Lid geworden op: 19 jun 2006 18:01
Locatie: Eindhoven

Re: HELP!!

Woensdag 9 febr. orienterend gesprek bij Spectrum Brabant voor onderwijsassistent! Het gaat dan om huiswerkbegeleiding aan autistische kinderen en kinderen met ADHD!!
Leven is het meervoud van lef
All that we are is the result of what we have thought
Fall seven times, stand up eight!
Zoeza

Re: HELP!!

Hey taaie tante ;)
Dat ziet er goed uit met je sollicitaties. Ik hoop dat je een leuke baan vindt waar je je ei in kwijt kan. Dat geeft je een heleboel voldoening denk ik. Dankjewel voor al je lieve berichtjes de afgelopen tijd. Ik ga voor je duimen en hoop stiekum dat je toch in Tilburg gaat werken want dan kan je wat makkelijker een keer langskomen 011

love3
Gebruikersavatar
patsas
Berichten: 7089
Lid geworden op: 19 jun 2006 18:01
Locatie: Eindhoven

Re: HELP!!

Lieve Zoeza,

Dank je wel!! Ik blijf mijn best doen!!
Leven is het meervoud van lef
All that we are is the result of what we have thought
Fall seven times, stand up eight!
Gebruikersavatar
patsas
Berichten: 7089
Lid geworden op: 19 jun 2006 18:01
Locatie: Eindhoven

Re: HELP!!

Nog even een update-je

De slapeloosheid ligt niet aan mijn schildklier! Naast een paar kleine stofjes die ik tekort heb, werkt mijn schildklier uitstekend, dus moet pas over een half jaar weer terug voor controle. Ook de botscan was prima, genoeg aanmaak van kalk, dus ook daar hoef ik me geen zorgen over te maken. ook de bloeddruk was prima, dus daar ligt het ook niet aan. Wat het dan wel is, wat die slapeloosheid veroorzaakt, weet ik niet! Maar weer terug naar de huisarts denk ik!

Ben inmiddels dik een week gestopt met roken en het gaat tot nu toe prima! Moet wel zeggen dat het op zijn tijd best moeilijk is, maar ik zet door (zonder hulp)!!
Leven is het meervoud van lef
All that we are is the result of what we have thought
Fall seven times, stand up eight!
Gebruikersavatar
patsas
Berichten: 7089
Lid geworden op: 19 jun 2006 18:01
Locatie: Eindhoven

Re: HELP!!

Heb vandaag zelfs nog een Valentijnskaart gekregen, maar de code die erop staat, komt niet overeen, dus ik kan ook niet kijken wie hem verstuurd heeft :crybaby:
Leven is het meervoud van lef
All that we are is the result of what we have thought
Fall seven times, stand up eight!
Isaia

Re: HELP!!

cheerqd5 Leuk.......een geheimzinnige Valentijn cheerqd5
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: HELP!!

Code ?
Inzicht als Uitweg..
Gebruikersavatar
patsas
Berichten: 7089
Lid geworden op: 19 jun 2006 18:01
Locatie: Eindhoven

Re: HELP!!

Ja, ik weet ook niet, moest naar een site en dan een code intoetsen, dan zou ik zien van wie ik hem had, haha
Leven is het meervoud van lef
All that we are is the result of what we have thought
Fall seven times, stand up eight!
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: HELP!!

Hmmm dat klinkt meer als een publiciteitsstunt of een reclame boodschap ?
Inzicht als Uitweg..
Gebruikersavatar
patsas
Berichten: 7089
Lid geworden op: 19 jun 2006 18:01
Locatie: Eindhoven

Re: HELP!!

Ja, idd, dat idee had ik ook al, dus ik heb het er maar bij laten zitten!! haha!! :lol:
Leven is het meervoud van lef
All that we are is the result of what we have thought
Fall seven times, stand up eight!
Gebruikersavatar
patsas
Berichten: 7089
Lid geworden op: 19 jun 2006 18:01
Locatie: Eindhoven

Re: HELP!!

Heb vandaag bij de psycholoog aangegeven dat ik het wel genoeg vind bij haar! Gelukkig was zij het ermee eens! Dit was de eerste keer dat ik eigenlijk helemaal geen zin had om naar haar toe te gaan en dat ik ook weinig te vertellen had. Ik heb aangegeven dat ik er wel klaar mee ben, maar eigenlijk ben ik dat nog helemaal niet! Maar ik kan niet goed praten met vrouwen, alhoewel de klik er met haar wel was. Ik praat makkelijker met mannen, dus waarschijnlijk zal ik toch weer op zoek moeten naar een psycholoog, maar dan een man.

Ik moet nog met mijn ouders gaan praten, maar weet niet hoe ik dat aan moet pakken. Mijn tweelingzus en ik gaan daar samen naar toe, maar moeten het wel eerst goed voorbereiden. Ik moet eerlijk zeggen, dat het hele gebeuren me niet in de koude kleren is gaan zitten en het mijn leven op dit moment nog best beinvloedt!

Toch merk ik ook dat ik er niet meer dagelijks mee bezig ben, omdat ik natuurlijk genoeg afleiding heb doordat ik druk bezig ben met solliciteren, etc.

Ik heb zo mijn goede en minder goede dagen, maar oke, het lukt me af en toe om toch ook weer naar de toekomst te kijken en me daarop te focussen.

Hopen dat het gesprek met mijn ouders een beetje gaat lukken, want daar zie ik toch best een beetje tegenop. Ik weet ook niet hoe ik dan ben, hoe ik me daarna voel. Maar even afwachten dus!!

023
Leven is het meervoud van lef
All that we are is the result of what we have thought
Fall seven times, stand up eight!
viooltje

Re: HELP!!

heel veel :knuffel: :knuffel: :knuffel:
en sterkte 3some
Isaia

Re: HELP!!

Je kan niet in de toekomst kijken Patsas. Dus je zal niet weten hoe het gaat. Kan me wel voorstellen dat je er tegenop ziet. 3some
Verder hoop ik dat je snel een nieuwe therapeut vindt
Ik vind het fijn voor je dat je er niet meer 24/7 mee bezig bent en dat je weer naar de toekomst kunt kijken. Sterkte ook met je sollicitaties. :knuffel:
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: HELP!!

Slapeloosheid is trouwens ook iets wat samenhangt met stoppen met roken. Ik lees nu pas dat je gestopt was (bleef hangen op de code ;)) Het is bekend dat slapeloosheid minder wordt naarmate je langer gestopt bent.
Inzicht als Uitweg..
Gebruikersavatar
patsas
Berichten: 7089
Lid geworden op: 19 jun 2006 18:01
Locatie: Eindhoven

Re: HELP!!

Alles goed en wel, maar die slapeloosheid heb ik natuurlijk al veel langer! En ik ben pas 2 weken geleden met roken gestopt, dus waar het dan vandaan kan komen, dat weet ik niet!
Wat ik wel weet, is dat ik de slaap nog steeds niet kan vatten, wat ik ook probeer, dus dat zal toch weer een enkeltje huisarts worden!

En dat terwijl ik er straks (over 4 uurtjes) alweer uit moet en dan ook nog een koffieconcert moet spelen met ons kinderkoor in een verzorgingstehuis, pfff......!!

Nou, ja, maar zien hoe dat gaat! Eigenlijk ben ik total loss! :crybaby:
Leven is het meervoud van lef
All that we are is the result of what we have thought
Fall seven times, stand up eight!
Gebruikersavatar
patsas
Berichten: 7089
Lid geworden op: 19 jun 2006 18:01
Locatie: Eindhoven

Re: HELP!!

Op zoek naar een mannelijke psych! Vrouwen zijn te soft en komen maar moeilijk to the point!!
Dus nu een mannelijker psych gevonden, die misschien ook iets aan mijn slapeloosheid kan doen!

Nu morgen eerst een verwijskaart halen bij mijn huisarts!
Leven is het meervoud van lef
All that we are is the result of what we have thought
Fall seven times, stand up eight!
Gebruikersavatar
patsas
Berichten: 7089
Lid geworden op: 19 jun 2006 18:01
Locatie: Eindhoven

Re: HELP!!

Vandaag bij de huisarts geweest, goed gesprek gehad en uiteindelijk toch weer een verwijskaart voor een psycholoog, een mannelijke, in dit geval!! Heb al iemand gevonden, hier in de buurt, waarvan ik denk dat het wel wat voor mij is!

Mijn huisarts vond een psycholoog wel noodzakelijk, zeker ook, omdat ik veel te weinig slaap!
Ik was daar wel blij om. Ook kon hij het zich voorstellen dat ik met mannen makkelijker praat dan met vrouwen, zeker ook omdat ik spreek uit ervaring.
Ook zei mijn huisarts dat medicatie voor mij niet aan de orde is, omdat het probleem te hardnekkig is en er te veel onderliggende oorzaken zijn, die met medicatie niet verholpen zullen worden!!

Volgende week ga ik de psycholoog eens bellen en dan zie ik wel hoe of wat!
Het niet slapen, begint me ook op te breken, het maakt dat ik me soms total loss voel, maar ook depressief, dus hopen dat het nu weer een beetje op de rit gaat komen, met een nieuwe psych!!
Leven is het meervoud van lef
All that we are is the result of what we have thought
Fall seven times, stand up eight!
Gebruikersavatar
JulianC
Berichten: 2225
Lid geworden op: 24 sep 2009 17:16

Re: HELP!!

mooi, ik hoop met je mee :)
You'll get over it. One day.

"Je moet het zelf doen, maar je hoeft het niet alleen te doen.."

Terug naar “(Psycho)somatische klachten”