Adiorthwtos

Vragen van leden

ik zou het wel ok vinden om zien te kunnen wie hier wel en niet online zijn eigenlijk. Of kan dat al?? En als dat kan, hoe zie je dat dan?
Wolfje

Afbeelding

Alste
Adiorthwtos

Nou hallo, scusi Wolfje, dat is niet wat ik bedoel. Dat heb ik ook nog wel lezen kunnen. Ik bedoel: ik kan toch nergens zien dat JIJ persoonlijk online bent of wie dan ook? Er staat alleen: er zijn 9 iemanden (crisis ook weinig) online en dan nog een paar van die sneaky gevallen. Maar het zou toch cool zijn om te zien WIE dan van de geregistreerde iemanden online waren?
Wolfje

ik sta geloof ik op verborgen.

Wat k zelf bij mn forum zie is dat alleen de admin en moderators iedereen kunnen zien.

That's it
Zwerfbeertje

...
Adiorthwtos

nou zwerfbeertje hoe zie j dat dan?
rose

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, maar je kan wel duidelijk zien welke mensen er hier op het
forum zijn op een bepaald moment..
Dan staat er bijv: 'Geregistreerde gebruikers: Rose, etc'...
Er staan dus wel degelijk namen bij.. ;)

xxx
Rose
Leeuwtjuh

en ik sta sowieso altijd op verborgen....

en schaap en nomen ook :lol:

en nog wel meer mensen.....
Adiorthwtos

pfff begrijpn jullie ik nou nie of zo? IK bedoel het zou handig zijn als ACHTER zo een forumiemand de naam staan zou "online" of "offline"
Nomen Nescio

Online/niet online keuze die ieder voor zich maakt , net als hij/zij zijn geaardheid kenbaar maakt om maar iets te noemen .
Zwerfbeertje

...
Gebruikersavatar
Frank
Site admin
Berichten: 2106
Lid geworden op: 10 okt 2003 19:28
Contacteer: Website

Hallo Adiorthwtos,

Tot nu toe is er nooit gevraagd om in beeld te laten verschijnen Offline of Online. Misschien is die behoefte er niet. Eerder was er chatbox, maar die is niet zoveel gebruikt.

Bedankt voor de suggestie.
Groeten van Frank.
There are no mistakes in life, only lessons
Zwerfbeertje

...
*Larissa*

als je op WIE ZIJN ER ONLINE? klikt kan je ook zien waar diegene uithangen geloof ik..
drijvendschaap

geen behoefte aan
rose

Nou goed, het is nu dus duidelijk dat je dat niet kan zien..
Het enige dat je kan is klikken op 'wie zijn er online' en dan zie je wie er op het forum zijn en waar ze zitten..

xxx
Rose
*Larissa*

Rose schreef:Nou goed, het is nu dus duidelijk dat je dat niet kan zien..
Het enige dat je kan is klikken op 'wie zijn er online' en dan zie je wie er op het forum zijn en waar ze zitten..

xxx
Rose
dat zeg ik ;)
drijvendschaap

:)

komt binnen stormen
schreeuwt wat
en gaat weer weg
Nomen Nescio

Dat was te voorspellen :)
Megil

hij is vast cursus nederlands leren doen

misschien dat we hem dan wel snappen ;)
rose

Ik ook.. 8) :)

Heb de zoekfunctie geprobeert, maar geen resultaten en ben net door al jouw berichten gegaan van nu tot afgelopen
juli, maar zag hem er niet tussenstaan, dus mijn logische conclusie is dat hij verwijdert is of gewoon verdwenen,
want dat schijnt de laatste tijd ook nog wel eens te gebeuren hier.. :roll: :lol:

xxx
Rose
drijvendschaap

Verdwenen.

Dat was mijn leukste topic.
alsof het niks is.
jammer
drijvendschaap

En dingen verdwijnen niet zomaar automatisch :s
rose

Hier op het forum wel.. ;)
Er zijn al meerdere posts en topics verdwenen zonder dat iemand ze verwijdert heeft..
Komt waarschijnlijk door de vele veranderingen die toen zijn ingevoerd.. :)

xxx
Rose

Terug naar “Feedback en algemene informatie”