Gebruikersavatar
Toekan
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 dec 2017 21:55

pure verliefdheid emotioneel twijfelen

Toch even mijn voorgeschiedenis. Ik heb enkele jaren geleden een burn out gehad en merk toch dat dit sporen van sterke emotionaliteit heeft nagelaten.

Nu heb ik verleden week een meisje ontmoet op een evenenement. Het klikte direct tussen ons en we hebben elkaar gekust. Ik voelde me zo geweldig goed. Al snel vroeg ze om me toe te voegen op facebook wat ik ook deed.Later op de avond nam ik afscheid maar toen ik in mijn auto stapte kreeg ik een bericht van haar of ik haar niet naar huis wou doen. Zo ben ik bij haar thuis beland en ja we hebben het bed gedeeld. Wat me al wel opviel was dat ze me tijdens de sex vaak wegduwde, maar ook wel zelf initiatief nam. Ik heb dus de indruk dat dat meisje ooit enorm is gekwetst is geweest. Na een tijdje stelde ze me voor dat ik maar naar huis moest gaan. Dit heb ik ook gedaan.
De dag nadien heb ik haar berichten gestuurd waar ze wel op reageerde . Op mijn vraag om nog deze dag af te spreken antwoorde ze dat dat niet ging het zou wel gaan op een andere keer als het zou passen. Probleem is dat ik 180 km verder woon. Hier zit ik dus nu al enkel dagen . Ik word enorm emotioneel door de dag als ik aan haar denk , kan niet eten word s'nachts wel eens wakker. pff ik ben emotioneel een vraken ben er echt wel wat aan het onderdoor gaan. Ik mis haar enorm. Maar langs de andere kant de twijfel ook . Waarom duwde ze me weg , waarom zoekt ze zelf geen contact met me en moet ik de eerste stap zetten. Maar dan is er nog een andere kant die me doet twijfelen. Omdat het zo een mooi meisje is twijfel ik tussen het feit dat ze nog wel echt contact wil of dat ze gewoon die nacht gedronken had en sex wou. Maar dan is er natuurlijk wel weer dat ze me toch de dag nadien nog antwoord op berichten en me op haar facebook laat staan. Ik kan me ook niet inbeelden dat zo'n mooi meisje voor mij zou kiezen.

Op haar facebook zie ik dan ook weer dat ze enorm veel facebook vrienden heeft ( bijna 600 ) en dat ze ook veel opstap gaat en nogal veel post over wijn drinken enz. Veel mannen reageren op haar. Ze zet er ook regelmatig mooie foto's van haar uiterlijk op waar natuurlijk al die mannen op reageren.
Constant met vriendinnen op stap. Aan de reacties kan ik wel merken dat ze toch vrij gekend is omdat er altijd gespot word met drinken enz. katers.
Nochtans is ze 44 jaar.

Ik weet het echt niet hoe dit nu verder moet. Zo ver weg . Speelt ze een spel met mij. Misschien wacht ze af en moet ik echt meer moeite doen.
Maar als ik op haar facebook zie twijfel ik of ze wel het juiste type voor me is , maar ik ben zo gek van haar.
Misschien is ze ook zo omdat ze gekwetst geweest is dat ze zo veel op stap gaat en omdat ze singel is.
Maar dan denk ik hoe kan het dat zo'n meiske nog vrij is als ze zoveel vrienden ( mannelijke ) op haar facebook heeft.

Langs de andere kant kan het wel zo zijn dat ze toch nog interesse heeft maar nog wat afwacht.

Ik weet het echt niet maar kan het voor de moment niet vatten.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: pure verliefdheid emotioneel twijfelen

Toekan schreef: 07 dec 2017 22:20 Omdat het zo een mooi meisje is twijfel ik tussen het feit dat ze nog wel echt contact wil of dat ze gewoon die nacht gedronken had en sex wou.
Is het het meer dan een eenmalige nacht geweest, dat is de vraag. Soms is het duidelijk dat er niet meer in zit dan die ene nacht. Dat lijkt hier het geval.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
Toekan
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 dec 2017 21:55

Re: pure verliefdheid emotioneel twijfelen

Ja het is maar één nacht geweest. Maar ik stel me dan wel de vraag waarom ze mij op Facebook laat staan en in de toekomst misschien nog wel eens met me wil afspreken.
Misschien dat ze gekwetst is geweest en een serieuse jongen zoekt vandaar dat ze de boot misschien wat afhoudt en wil dat er moeite voor har gedaan word.

Maar nu worstel ik met het probleem van zou ik zelf nog eens iets sturen naar haar of niet, en wachten tot ze zelf iets stuurt.? Wil dit weekend gerust weer eens afspreken met haar maar dan ga ik misschien te snel gaan voor haar .
Langs de andere kant denk ik dan weer als ik haar nu zo op de hielen zit gaat ze misschien dichtklappen
Weetniet echt hoe ik nu verder moet hiermee.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: pure verliefdheid emotioneel twijfelen

Toekan schreef: 08 dec 2017 12:39 Misschien dat ze gekwetst is geweest en een serieuze jongen zoekt vandaar dat ze de boot misschien wat afhoudt en wil dat er moeite voor har gedaan wordt
Je vult een heleboel dingen in. Het meest eenvoudige is om haar een berichtje te sturen en vragen of ze iets wil afspreken.
Als je 'nee' als antwoord krijgt, dan weet je genoeg.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
Maan
Berichten: 56
Lid geworden op: 20 nov 2017 16:57

Re: pure verliefdheid emotioneel twijfelen

Hoi Toekan,

Als ik je bericht lees vraag ik me oprecht af waar je nou precies zo verliefd op bent of waarom je denkt dat je niet meer zonder haar kan.
Je kent haar amper, hebt met haar het bed gedeeld, maar dat was nou niet echt het einde. Je weet niet eens of het om jou was of omdat ze gedronken had. Vervolgens ga je naar huis en zie je op facebook meer mannen reageren op haar poses.
Dat hoeft allemaal geen probleem te zijn, maar als zij zich net zo voelde als jij, dan had ze dat wel laten merken.

Jullie hebben nog berichtjes gestuurd, dus er is alle ruimte geweest om jezelf uit te spreken en voor haar ook.
Als dat niet leidt tot duidelijkheid is dat ook duidelijkheid ;)
Mijn advies? Leidt lekker je leven, doe leuke dingen en als een meisje jou net zo ziet zitten als jij haar, dan weet je dat snel genoeg.
Gebruikersavatar
Toekan
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 dec 2017 21:55

Re: pure verliefdheid emotioneel twijfelen

@ maan

Ik ga proberen het contact terug wat op te nemen. Indien er niet echt op word gereageerd ga ik haar sturen of ze er spijt van heeft wat er is gebeurd.
Misschien moet ik mijn verliefdheid toch proberen opzij te zetten en proberen dit niet direct te laten merken , maar eerst eens afspreken en dan zien we wel.
Ik denk persoonlijk dat dit meisje haar problemen wel echt probeert weg te drinken , en nog geen beetje ook niet. Ik heb ook een beetje angst dat ze een drankprobleem heb en moest ze een relatie willen dit voor mij enorm moeilijk zal worden.
Gebruikersavatar
Maan
Berichten: 56
Lid geworden op: 20 nov 2017 16:57

Re: pure verliefdheid emotioneel twijfelen

Je wens om er voor haar te willen zijn, ook als ze het moeilijk heeft, kan ik op zich waarderen.
Het toont me dat je een warm hart hebt met gevoel voor je medemens.
Toekan schreef: 12 dec 2017 20:38 @ maan
maar eerst eens afspreken en dan zien we wel.
Hier heb ik wel moeite mee omdat het grensoverschrijdend kan zijn.
Telt haar wens om af te spreken of niet ook mee? Hoe lang geef je haar/jezelf de tijd?
Ben je niet bang te verzanden als de andere mannen op haar facebook, gewoon als nr. zoveel?
Waar stel je de grens voor jezelf?

Reden waarom ik dit vraag is omdat je jezelf met dit soort veronderstellingen over haar motieven en redenen mij ook laat zien dat al haar gedrag acceptabel is zolang ze maar flinters van haar aandacht jouw richting op blijft gooien.

Laten we for sake of debate aannemen dat al je veronderstellingen waar zijn, dan nóg kan je haar alleen redden als zij gered wil worden.
Kan je haar loslaten als ze die redding niet nodig heeft van je? Wat heb je nodig om dit onderscheid te kunnen maken?

Het is niet aan mij om je vertellen wat te doen. Je bent volwassen genoeg om dat zelf te bepalen.
Ik spreek alleen mijn zorg uit.
Gebruikersavatar
Toekan
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 dec 2017 21:55

Re: pure verliefdheid emotioneel twijfelen

Hoi
Even een update.

Ik heb eergisteren terug contact met haar opgezocht. Wonderwel antwoorde ze onmiddellijk. Het contact verloopt wel via messenger en ze staat dus ook op mijn Facebook. Gewoon een dik half uurtje toch zitten sturen en het verliep wel vrij goed . Het viel me wel op dat ik toch de meeste vragen moest stellen naar haar toe , waar ze dan wel op antwoorden. Op den duur vertelde ze me dat ze alleen zou zijn met Kerst. Ik heb daar onmiddellijk op gereageerd dat dit bij mij hetzelfde was. Echter op mijn vraag of ze niet wou afspreken met Kerst om eens iets te gaan drinken reageerde ze negatief. Ze had besloten om alleen thuis te blijven. Op mijn antwoord " een andere keer dan " heeft ze niet gereageerd met ja dat is goed , of niet.
Dan toch nog even verder gecommuniceerd en dan afgesloten.

Welk gevoel heb ik nu na dit gesprek. Waarom stuurt ze zelf eens niet iets naar mij ? Wil ze nu nog afspreken of niet want ze zegt me ook niet duidelijk ja of nee wanneer ik zeg om in de toekomst misschien af te spreken ? Misschien ga ik te snel en voelt ze zich beklemd.

En ja hoelang geef ik mezelf de kans om met haar af te kunnen spreken, ik ben er nog niet uit. Ik denk dat ik tussen dit en een 1,5 maand nog eens een keer of twee ga proberen af te spreken. Indien dit niet lukt stop ik ermee om haar dit te vragen. Dan worstel ik nog met de vraag of ik haar op mijn facebook ga laten staan of haar ten vriend houden. Maar weet niet of dit wel een goed idee is. Misschien komen word ik dan wel teleurgesteld op een moment en gaan mijn gevoelens van verliefdheid tov vriendschap terug de overhand nemen.

Ik blijf het wel vreemd vinden dat ze me nergens bokkeert of afgooit ( facebook , messenger,...). Ik zou denken dat als een vrouw spijt heeft van een one night stand en zeker niets voor deze persoon voelt , ze zeker nimmer antwoord op berichten van die persoon en ze die persoon van haar Facebook gooit. Misschien heeft ze gewoon tijd nodig.

Maar nu komt bij mij natuurlijk het psychologische naar boven. Het gemis en de hartpijn en verdriet is al beduidend minder. Ik ben van de week opstap geweest en heb mij wat begeven onder de vrouwen. Ook wat contact proberen te zoeken. Is niet echt gelukt want voel me nog steeds niet 100 %. Eigenlijk begin ik me meer en meer onzeker te voelen van mijn uiterlijk. Ik stel me constant de vraag waarom doet ze dit zo. Zou het aan mijn uiterlijk liggen.

Ja en dan de mannen die via facebook op haar posts reageren. Ik zie dit natuurlijk en voor mijn mood is dat niet goed, zeker als ik zie dat er mannen tussen zitten die knapper zijn dan mij groter enz. Dan denk ik waarom heeft ze met mij die avond doorgebracht ? Ze heeft toch keus genoeg enz .

Dan is er nog het verschil hart verstand. Mijn hart zegt steeds ja maar mijn verstand schiet in twijfel. Hoe ga ik dit allemaal aanpakken mocht het toch nog lukken, want ze woont 180 km verder dan mij. Hoe ga ik ermee om dat ze zoveel reacties krijgt van mannen op haar facebook. Nu ze heeft ook wel vrouwelijke vrienden die reageren maar je merkt toch dat er mannen aan het azen zijn op haar. Ik vind het dan ook wel raar dat ze niemand heeft, of misschien af en toe.

Het ergste van al is dat ik het gevoel heb dat ik er steeds wil naartoe gaan, het gevoel heb dat ik bij haar wil zijn , haar terug wil ontmoeten of haar pad wil kruisen om haar aan te kunnen spreken. Steeds de vraag in mijn hoofd , wat zou ze aan het doen zijn , waar zou ze naartoe gaan dit weekend, zou ze afspreken met iemand anders. Wat is dit moeilijk seg!!!

Dan is er ook nog het feit dat de plaats waar ik dit meisje heb leren kennen voor mij steeds een plaats is geweest waar ik tot rust kwam, plezier maakte en al eens naartoe reed om mijn zorgen van me af te zetten en te ontspannen.

Nu is het de plaats die mij verdriet heeft bezorgd en wat ellende in mijn hoofd. Hoe kan ik hiermee omgaan? Ik weet zowiezo al dat als ik er naartoe rijd ik steeds voorbij de plaats zal lopen waar ik haar ontmoet heb.

Ach ja misschien maar gewoon afwachten en rustig aanpakken , niet teveel van verwachten en hoop koesteren.
Gebruikersavatar
Maan
Berichten: 56
Lid geworden op: 20 nov 2017 16:57

Re: pure verliefdheid emotioneel twijfelen

Hee Toekan :) Wat fijn dat je ons op de hoogte houdt!
Ik ben onder de indruk van je ondernemingsdrift om te onderzoeken hoe en wat!
Onder de indruk omdat ik je strijd hoofd/hart er zo uit kan opmaken, wat aantoont hoe open je durft te zijn.
Dank je voor dat vertrouwen :)

Ik ga snijden in je berichtje en jouw eigen uitspraken op een andere manier combineren. Het kan soms leiden tot inzichten en ik wil graag met je meedenken.

Je lijstje met twijfels:
  • Het viel me wel op dat ik toch de meeste vragen moest stellen naar haar toe , waar ze dan wel op antwoorden.
  • Waarom stuurt ze zelf eens niet iets naar mij ?
  • Hoe ga ik ermee om dat ze zoveel reacties krijgt van mannen op haar facebook.
  • als ik zie dat er mannen tussen zitten die knapper zijn dan mij groter enz. Dan denk ik waarom heeft ze met mij die avond doorgebracht ? Ze heeft toch keus genoeg .
  • Op den duur vertelde ze me dat ze alleen zou zijn met Kerst. Ik heb daar onmiddellijk op gereageerd dat dit bij mij hetzelfde was. Echter op mijn vraag of ze niet wou afspreken met Kerst om eens iets te gaan drinken reageerde ze negatief. Ze had besloten om alleen thuis te blijven
  • Op mijn antwoord " een andere keer dan " heeft ze niet gereageerd met ja dat is goed , of niet.
  • Wil ze nu nog afspreken of niet want ze zegt me ook niet duidelijk ja of nee wanneer ik zeg om in de toekomst misschien af te spreken ?
  • Ik stel me constant de vraag waarom doet ze dit zo. Zou het aan mijn uiterlijk liggen.

Heel redelijke twijfels zou ik zeggen. Haar rol hierin mag je zelf bepalen :)


Je lijstje met hoop en verwachtingen:
  • Mijn hart zegt steeds ja
  • Het ergste van al is dat ik het gevoel heb dat ik er steeds wil naartoe gaan, het gevoel heb dat ik bij haar wil zijn , haar terug wil ontmoeten of haar pad wil kruisen om haar aan te kunnen spreken.
  • niet teveel van verwachten en hoop koesteren

Je wens is duidelijk. Je zou het liefst bij haar zijn of tegenkomen, je hart zegt ja.


Lijstje op welke manier zij aan jouw wens tegemoet komt.
De meest belangrijke lijst van allemaal, want hier draait het uiteindelijk om.
Als je dit lijstje kan invullen, onderzoek je of de relatie wel of niet kans van slagen heeft.

Ik wil je nog 1 gedachte meegeven.
Jouw waarde is niet af te meten aan het oordeel van de ander.
Gebruikersavatar
Toekan
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 dec 2017 21:55

Re: pure verliefdheid emotioneel twijfelen

hoi

Hier ben ik weer. Vervolg van mijn verhaal.
Tot op heden nog geen afspraak met haar gehad of gemaakt.
Wel heb ik haar op kerst mijn beste wensen per sms verstuurd waarop ze direct reageerde met een mannetje met bloosjes . Ik kan hieruit opmaken dat ze dit wel apprecieerde.
De reden dat ik haar niet meer berichten heb verstuurd is, dat ik me aan haar met mijn berichten eigenlijk niet wil opdringen. Een afspraak vragen zie ik ook nog niet zitten aangezien ze met oud naar nieuw ergens naartoe gaat en de feestdagen nog maar net achter de rug zijn.
Maar ik stel me wel vragen hoe ik dit het best kan aanpakken om te smssen. Ik denk dat ik haar zeker niet mag overladen.
Het is toch allemaal een vreemde bedoening . Ik merk op haar instagram dat ze vaak berichten post zoals I'm a bitch en dat ze steeds dezelfde sarcastische vrouw zal blijven enz. Verder post ze soms wel berichten dat ze gelukkig is met haar zoon en dat ze niemand anders nodig heeft waarop haar zoon dan antwoord inderdaad mamma.
Ik vind het toch allemaal een beetje vreemd gaan hoor. Volgens mij is ze diep gekwetst en doet ze zich anders voor op instagram enz dan dat ze is . Heb dat ook al op een antwoord van een vriendin kunnen opmaken dat ze absoluut zo niet is als dat ze zich voordoet.
Maar met dergelike berichten is het steeds weer een deuk in mijn moed om verder te gaan. Ik moet nog steeds zelf het initiatief nemen om haar te berichten. Tot op heden heeft ze wel altijd terug gestuurd . Ik sta trouwens ook nog altijd op haar facebook. Maar ik wil ze nog even tijd geven , al begin ik wel te twijfelen of dat ze wel een goede keus zal zijn voor mij. Misschien is ze wel echt een bitch en is ze sarcastisch.
Wat bedoeld men met sarcastisch.
Trouwens hoe zou het zijn in een relatie zijn met iemand die sarcastisch is ? Zijn dit moeilijke relaties?
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: pure verliefdheid emotioneel twijfelen

Toekan schreef: 28 dec 2017 20:22 Trouwens hoe zou het zijn in een relatie zijn met iemand die sarcastisch is ? Zijn dit moeilijke relaties?
Relaties met sarcastische mensen zijn net zo gelukkig als die van andere mensen, hoor. [027]
Het lijkt trouwens of je niet alleen terugdeinst voor mensen die sarcastisch kunnen zijn, je bent er zelfs
bang voor. Tja, als je met zo'n houding aan een relatie begint wordt je natuurlijk super gelukkig met z'n tweetjes.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
Toekan
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 dec 2017 21:55

Re: pure verliefdheid emotioneel twijfelen

Azo dat wist ik niet dat relaties met sarcastische mensen ook mooi kunnen zijn.
Nou ja bang . Gewoon bang dat ik sommige dingen verkeerd zal gaan opvatten.

Verder ben ik de dag van vandaag een onnoemelijke broek verdriet en gemis.
Ik heb nog wel contact met haar , maar steeds moet het begin van het contact van mijn kant komen.
Wanneer het contact er dan is dan stelt ze soms wel vragen hoor maar in hoeverre is haar interesse werkelijkheid. Dat ze constant vrijgezelle mannen aan haar facebook toevoegt maakt het er voor mij ook niet gemakkelijk op. Ik kan er moeilijk inkomen dat een vrouw van 43 jaar zoiets doet.De laatste
Mijn vrienden zeggen me dat ik waarschijnlijk de zoveelste zal zijn die ze in haar bestand zet en uitkiest wanneer het haar past.Ik weet natuurlijk niet of ze ook met die mannen afspreekt. Snap het eigenlijk niet goed waarom ze dit doet.
Misschien is het het best ze toch maar te vergeten m
Gebruikersavatar
Toekan
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 dec 2017 21:55

Re: pure verliefdheid emotioneel twijfelen

Natuurlijk is er dan het aspect dat ik ze dan ook beter van Facebook verwijder. Maar hier staat ze met alles openbaar dus kan ik steeds weer terug naar haar profiel.
T'is allemaal niet simpel , maar dit kan ik gewoon nimmer volhouden. Ik ga haar nog één bericht sturen om af te spreken en haar mijn gevoelens kenbaar te maken want dit heb ik nog niet echt gedaan. Iets houd mij tegen. Liefst doe ik dat niet per bericht maar rechtstreeks aan haar. Maar ook nog geen date mee kunnen versieren. Dit moet er nu toch van gaan komen.
Gebruikersavatar
Toekan
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 dec 2017 21:55

Re: pure verliefdheid emotioneel twijfelen

Zo even een update van de situatie.

Ik heb met de dame een week geleden terug contact gehad via internet weer van mijn kant eerst . In het begin verliep het gesprek weer goed. Op een gegeven moment ben ik dan rechtuit geweest en heb haar gezegd dat ik haar nog wel eens wou ontmoeten. Haar reactie hierop "wie weet ". Ze schreef ook dat ze met niemand afspreekt en dat ze voor de moment nog alle mannen uit de weg gaat. Ik heb dan maar gezegd dat het mijn bedoeling was eens een etentje met haar te gaan doen. Volgens haar zou dat heel raar overkomen , we zijn geen vrienden en er zal een zekere spanning komen tussen ons , dus beter afstand houden. enz Ik heb die avond toen wij elkaar ontmoet hadden niets verkeerd gedaan volgens haar . Ik zou met een dronken vrouw mee geweest zijn . We zijn volwassen en dan gebeurt zoiets volgens haar. Voor mij een reden temeer om te denken dat dit bij haar dus meer gebeurt.

Maar dan schrijft ze iets tegenstrijdigs . Ze houd mannen op afstand schrijft ze . Tja sorry hoor ze voegt bijna elke week 4 mannen toe op haar facebook en meestal singles. Tevens is ze op facebook lid van een single groep. Volgens haar is ze bang om gekwetst te worden. Ja seg dan moet ze zo zeker verder doen. Ik heb haar dan geschreven dat ik toch gevoelens had. Tja zegt ze, je kan geen gevoelens hebben voor iemand die je niet kent. Aja je kent mij niet maar hebt wel met mij in bed gezeten . tevens heeft ze de eerste dag na onze ontmoeting toen geschreven dat ze akkoord was om elkaar nog eens te zien. Ze heeft geen hart zegt ze en weet niet of ze dat nog heeft mss is ze gewoon een kreng. Ze heeft zich er al bij neergelegd dat ze niet kan blijven proberen en het geluk niet zal vinden.

Raar want ze sloot zich toch af voor mannen. Ze wil gewoon geen drama maar rust in het leven en zekerheid . Ja wat toch ,echt ongelooflijk, niet ze wil geen drama enz maar zoekt het volgens mij wel op . Ik merk ook wel dat ze gekwetst geweest is . Volgens mij was dit een goed en zorgzame vrouw maar neemt ze nu wraak op mannen. Hoe kan je nu zo iemand overtuigen dat niet elke man zo is.Op het laatste schrijft ze dan dat als we elkaar tegenkomen we er samen eentje gaan drinken met een knipoog. Dit kan ik nu echt nimmer plaatsen. Volgens mij houd ze mannen aan het lijntje. Ik denk persoonlijk dat ze met veel mannen afspreekt . Je gaat mij toch niet wijsmaken dat al die mannen op facebook daar maar zo opstaan zeker.

Nu heb ik er al een week nimmer naar gestuurd. Maar ergens wringt dit ook bij mij. Ik had haar eigenlijk wel als vriendin willen houden ik denk dat ik dit best zou kunnen. Eigenlijk begin ik door haar tekst nu zelf een schuldgevoel te krijgen want volgens haar zijn wij te ver gegaan die nacht nochtans heeft zij me wel meegevraagd.

Ach ja de emotionaliteit is wat beter ik begin wel gewaar te worden dat het wat beter gaat met me . Echter staat ze nog wel op mijn facebook en als ik zie dat ze telkens mannen toevoegt dan komt er toch nog wel een raar gevoel boven. Langs de andere kant vind ik het vreemd dat ze me niet verwijderd .

Toch stel ik me vragen waarom een vrouw dit doet zo elke dag mannen toevoegen ? Is dit voor aandacht of wat ik weet het niet. Moet ik toch nog maar eens iets sturen maar gewoon vriendschappelijk ? Maar dat is mss wat ze wil dat alle mannen haar aandacht vragen. Al bij al mss toch maar goed dat ik weet dat het niets gaat worden ik zou echt niet kunnen leven met een vrouw die op haar facebook constant mannen toevoegt.

Zo nu kan ik verder en weet ik waar ik sta maar de vragen blijven me nog wel in het hoofd spoken waarom zo een gedrag.
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: pure verliefdheid emotioneel twijfelen

Raar want ze sloot zich toch af voor mannen. Ze wil gewoon geen drama maar rust in het leven en zekerheid . Ja wat toch ,echt ongelooflijk, niet ze wil geen drama enz maar zoekt het volgens mij wel op . Ik merk ook wel dat ze gekwetst geweest is . Volgens mij was dit een goed en zorgzame vrouw maar neemt ze nu wraak op mannen.
Ik zou je graag willen adviseren niet voor haar in te vullen, dat is wat je nu wel doet. Daar bereikt zij niets mee maar jij ook niet. Iemand kan nog steeds een heel goed, warm en zorgzame vrouw zijn als ze zulke dingen doet. Sterker nog ik geloof erin dat mensen die zoiets doen, om wat voor reden dan ook, heel vaak heel fijne en zorgzame types zijn. Je spreekt in de wasterm, terwijl je haar nauwelijks kent en jij schrijft haar op die manier ook af. Dat heb je misschien niet in de gaten, toch is het waar als je met zulke termen aan komt zetten. Ik denk niet dat het een kwestie is van wraak, dat is een groot uiterste en daar ligt heel veel tussen. Het is belangrijk om te onthouden dat er heel veel redenen kunnen zijn waarom iemand zoiets doet, wat zowel met haarzelf of anderen te maken kan hebben. En vaak niet eens met een kwade bedoeling. Ondanks dat het heel naar is, en regelmatig vinden ze dat zelf uiteindelijk ook. Wees voorzichtig met oordelen.
Nu heb ik er al een week nimmer naar gestuurd. Maar ergens wringt dit ook bij mij. Ik had haar eigenlijk wel als vriendin willen houden ik denk dat ik dit best zou kunnen. Eigenlijk begin ik door haar tekst nu zelf een schuldgevoel te krijgen want volgens haar zijn wij te ver gegaan die nacht nochtans heeft zij me wel meegevraagd.
Ze is in ieder geval eerlijk met dat ze dat gevoel naar je uitspreekt. Ondanks dat ze je heeft meegevraagd. Want meevragen is niet altijd gelijk heel ver gaan met iemand.
Al bij al mss toch maar goed dat ik weet dat het niets gaat worden ik zou echt niet kunnen leven met een vrouw die op haar facebook constant mannen toevoegt.
Jij kan daar niet mee leven. Zou je het eens om willen draaien? Wie weet kan ze niet goed met zichzelf leven en met bepaalde situaties? Dat weet je niet. Mensen hebben allerlei redenen om dingen te doen. Mensen zitten in allerlei fases. Mensen kunnen zoveel redenen hebben om te doen wat ze doen, daar kan je vreemd van staan te kijken, ja, of je kan toch proberen niet vanuit jezelf te denken en niet vanuit je eigen standpunten. Ervaringen kunnen inderdaad pijn doen, maar het is nu zoals het is.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

Terug naar “Eenzaamheid, relaties & seksualiteit”