Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

de bachbloesem is vrij snel gaan werken voel me een stuk minder emotioneel en emoties/problemen van anderen blijven minder hangen komen minder hard bij me binnen dus dat is zeker goed en ik leer ook kiezen voor mezelf

alleen lichamelijk gaat het momenteel niet zo best maar ja ik doe wat ik kan morgen alweer therapie en zo meteen men bedje opzoeken en proberen rustig te slapen

:knuffel:
caro
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
Dromen1983
Berichten: 1137
Lid geworden op: 22 mar 2014 00:58

Re: mijn ervaring

[045] Fijn dat dat jouw al helpt!

De lichamelijke klachten, das niet zo fijn natuurlijk.

:knuffel:
Sometimes you've gotta fall before you can fly
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

tnx dromen 3some

even wat anders delen
still in the running dalend grafiekje cheerqd5

Afbeelding

als het zo verder gaat kan ik men streefgewicht nog wel wat aanpassen maar voorlopig staat het op 65 ;)
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24448
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: mijn ervaring

eithnec schreef:tnx dromen 3some

even wat anders delen
still in the running dalend grafiekje cheerqd5

Afbeelding

als het zo verder gaat kan ik men streefgewicht nog wel wat aanpassen maar voorlopig staat het op 65 ;)
Wat goed van je!!! [045] [045] Daar mag je trots op zijn. Ik ben ook trots op jou. Mooie prestatie.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

tnx memo :knuffel:
en dit is slechts vanaf oktober de grafiek hiervoor nog ongeveer 2 jaar herbalife gedaan waar dus geen grafiek van is en ongeveer kwam op -10 kg :nod:
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24448
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: mijn ervaring

eithnec schreef:tnx memo :knuffel:
en dit is slechts vanaf oktober de grafiek hiervoor nog ongeveer 2 jaar herbalife gedaan waar dus geen grafiek van is en ongeveer kwam op -10 kg :nod:
Super. Stapje voor stapje. Dan komt het helemaal goed.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: mijn ervaring

[applaus]

Don't wish for it, work for it!Ook al gaat het traag, het gaat omlaag... Goed gedaan joh [applaus]
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Gebruikersavatar
Dromen1983
Berichten: 1137
Lid geworden op: 22 mar 2014 00:58

Re: mijn ervaring

Proficiat! Knap resultaat!!!
Sometimes you've gotta fall before you can fly
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

bedankt nog voor de reacties

ondertussen ben ik hard aan het werk voor mezelf er is de laatste tijd veel beweging in mijn proces, ik doe de bachbloesems experimenteer met de sanjeevini kaarten en ik ben gestart met chiatsu en heb men eerste sessie er reeds opzitten,

de chiatsu was mooi en liefdevol
de praktijkruimte ook afgelegen en ja helemaal mijn stijl met engeltjes en zachte muziek en lekkere geurtjes olietjes ze heeft eerst een stukje men verhaal opgetekend en dan heeft ze me behandeld en daarbij geen enkel plekje van men lijf onberoerd gelaten ik heb er best van genoten ze gaf mee dat men energie vast zat en men onderbenen/voeten niets door kregen dus ik moet met men voeten aan de slag, meer aanraken enzo heb een oefeningetje gekregen, moet mezelf neer leggen en dan net zoals een baby men voeten vastnemen met men handen en proberen men balans te zoeken ook voetbad met zeezout of scrub zou me goed doen ook moet ik mezelf een stuk meer aanraken en in de spiegel naar men linker oog kijken dat is men zielen oog

we hebben een afspraak voor 9 juni ik heb alweer een afspraak, dat is leuk daar heb ik zin in

de massage heeft wel veel los gemaakt in mij qua emoties dat is dus net wat ik beoogde dat ze dingen in me zou losmaken, voorlopig stop ik met gesprekstherapie en ga ik dus proberen ook 1X per maand dit te doen en zo even andere dingen losmaken/verwerken/vooruitgang boeken waar het nog vast zit

verder kijk ik ontzettend uit naar volgende week, ik ga van vrijdag tot maandag logeren bij een forumlid van een ander forum waar ik zit een vrouw van men moeders leeftijd maar dat doet er op zich niet echt toe we hadden vrij meteen een klik, ze heeft een erg zwaar verleden maar desondanks staat ze positief in het leven en kunnen we het virtueel alvast goed met elkaar vinden, toen het forum op zaterdag 23 mei een stranddag organiseerde stelde ze meteen voor of ik bleef logeren, zo hoefde ik niet meteen terug naar huis en gezien ik op vrijdag nog een dag vrij kon nemen werden dat ineens 2 dagen en toen zou ik op maandag nog met iemand afspreken in rotterdam opnieuw een forum ontmoeting (waar we nu samen heen gaan) en werden het ineens 3 nachten slapen :lol: heb al een boel leuke cadeautjes samengesteld voor mensen die ik ga ontmoeten of reeds ontmoet heb want zo zijn er ook 2 mensen op de stranddag die ik al eerder ontmoet heb
kortom ik heb er onwijs veel zin in in men mini hsp vakantie

morgen een dagje naar sluis met reisvriendin en hondje lekker nasi eten en een beetje relaxen ;)

zo dit was een beetje een update voor nu

dag lieve mensen, ook als ik hier wat minder reageer, ik denk nog steeds aan jullie

:knuffel:

caro
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24448
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: mijn ervaring

Wat fijn zo'n positief bericht! Ik wens je heel veel succes met de behandelingen. Wie weet wat het gaat brengen voor jou. Ook veel plezierr bij de dagen die volgen.
Ik denk ook aan jou, natuurlijk! Vast en zeker dat ik niet de enige ben. :knuffel:
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

gevoelig en fragiel
omarm ik jou ziel
mooie vlinder
je mag weer vliegen
zonder hinder
bij heftige emoties
zal ik je zachtjes wiegen
tot de rust weer is gekomen
wandelend tussen de bomen
Doorvoelen en beleven
Elkaar wat warmte geven
Aanvullen, lachen, gieren
Samen intens plezieren

caro 26-05-2015

en dat zegt voor nu even genoeg over mijn intens mooie vakantie

:knuffel:
caro
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: mijn ervaring

fijn dat je ervan genoten hebt!!!
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

Afbeelding

mijn hangmat hoekje cheerqd5
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
Stormglas
Berichten: 71
Lid geworden op: 27 jan 2013 13:02

Re: mijn ervaring

heel mooi hoekje!
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

:sad: baal echt van men vrije dag
ik kom tot niets pieker me suf wil niet alleen zijn kan niet alleen zijn en toch ben ik alleen hier in huis voel ik me alleen en ellendig

dat zou deel moeten uitmaken van kiezen voor mezelf opkomen voor mezelf iets wat ik tot op heden nooit echt zuiver gedaan heb ik stond altijd ten dienste van anderen en vergat mezelf

maar het doet verdomd pijn dat zogezegde opkomen voor mezelf en hierdoor mensen verliezen en loslaten en het ook alleen moeten redden want daar komt het wel op neer dat ik het alleen ook moet aankunnen maar men gevoel zegt dat ik het gewoon niet aan kan dat het mij niet zal lukken dat ik gewoon weer in overleefmodus moet om er niet onderdoor te gaan, neen het gaat niet goed zo met eith

Forum58 [crying]
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24448
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: mijn ervaring

eithnec schreef::sad: baal echt van men vrije dag
ik kom tot niets pieker me suf wil niet alleen zijn kan niet alleen zijn en toch ben ik alleen hier in huis voel ik me alleen en ellendig

dat zou deel moeten uitmaken van kiezen voor mezelf opkomen voor mezelf iets wat ik tot op heden nooit echt zuiver gedaan heb ik stond altijd ten dienste van anderen en vergat mezelf

maar het doet verdomd pijn dat zogezegde opkomen voor mezelf en hierdoor mensen verliezen en loslaten en het ook alleen moeten redden want daar komt het wel op neer dat ik het alleen ook moet aankunnen maar men gevoel zegt dat ik het gewoon niet aan kan dat het mij niet zal lukken dat ik gewoon weer in overleefmodus moet om er niet onderdoor te gaan, neen het gaat niet goed zo met eith

Forum58 [crying]
Wat ik mij afvraag is wat precies je redenen zijn geweest om de vriendschap te beëindigen? Wat maakte dat het een ongezonde relatie werd met elkaar? Wat zorgde er precies voor dat je besloot een andere weg in te slaan zonder haar?

Het is goed om voor jezelf te kiezen als je het idee hebt dat je alles gedaan hebt wat mogelijk was om met elkaar een vriendschapsband te redden. Je kan ook echt niet alleen maar voor anderen er zijn en voor anderen zorgen. Dat gaat niet werken. Op een gegeven moment breekt dat op. Het lijkt mij van belang dat er over het algemeen een belans is in een vriendschap of dat de balans uiteindelijk weer terugkeert. Anders is het meer een hulpverleningsrelatie en geen vriendschapsrelatie en zuigt het je leeg asls je daar teveel energie in stopt.

Een nieuwe weg kan lastig zijn. Dat vergt moed en doorzettingsvermogen. Het kan pijn doen, het kan voelen als machteloosheid. Daar moet je doorheen ook al is dat vaak een moeilijke fase. Het is anders en nieuw. Anders dan dat het is geweest. Dat heeft tijd nodig. Verbreken van relaties is niet niets. Maar je kiest niet zomaar voor jezelf. Nogmaals hoe graag je ook voor anderen er wilt zijn en voor anderen wilt zorgen, je moet er ook voor jezelf zijn en voor jezelf zorgen.
Anders krijg je een leegloopreactie en dan gaat je energielevel uiteindelijk teveel omlaag.

Sterkte Caro.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

ach ja alles is begonnen met het feit dat ze 2 maanden van tevoren vertelde dat ik niet welkom was
van toen is het bij mij een beetje gebarsten in men hart en het is niet echt verbeterd want we hadden steeds minder contact en zij was kwaad omdat ik teleurgesteld was en niet begreep dat ze 2 maanden van te voren al wist dat ik niet welkom was en ik dat vreemd vond vervolgens dacht ik en dat gaf ze ook wel een beetje aan dat ze mijn intensiteit van vriendschap niet kon hebben omdat ik nogal ja enthousiast ben en heftig kan binnen komen, dus dacht ik dat het beter was om wat afstand in te bouwen, we hadden nog wel gemaild maar ze gaf ook aan dat ze later nog terug zou komen op men laatste mail maar dat is ook al weer 2 maanden terug ofzo waarop ze me gisteremiddag vroeg of ik haar negeerde en ik aangaf dat ik heel veel nadenk over 'ons' niet alleen dat ik heb er ook met diverse mensen vaak en veel over gepraat om het voor mezelf helder te krijgen omdat ik echt niet wist hoe er mee om te gaan en ja vandaag was de druppel ik kruip volgens haar in de slachtoffer rol en ze geeft ook aan dat ik niet meer mag verwachten dan wat ik nu krijg en dat ik vrede moet nemen met 'je zit in men hart' maar niet mag verwachten dat er wat vaker contact is al is het maar kort even mailen dus ja dan is het zonneklaar voor mij dat wij niet langer bij elkaar passen ook vriendinnen (een stuk of 3 geloofk van het hsp forum) waar ik dieper mee gepraat heb over die vriendin vonden dat ik recht in men schoenen stond en dat het goed is om nu voor mezelf te kiezen hoe moeilijk dat ook is en dat is het ik voel echt het breken van men hart en er zullen nog veel tranen vloeien maar dat is dan wat nodig is schijnbaar en deel uitmakend van mijn proces in mezelf mogen zijn ook en vooral bij men vrienden

dat dus een beetje
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

Gedicht voor Caro

Worstelen in de rust, maar altijd
moeten wachten
tot de ander je belangrijk
genoeg vindt
niet te verzachten
als het wachten
steeds opnieuw begint

Worstelen in niet meer
willen wachten
omdat anderen
dat van je verwachten
omdat je goed wilt zijn
geduldig...ook voor eigen rust
kiezen bewust..met alle twijfel
bang hart en onrust..

Worstelen met keuzes maken
waar je zelf
al steeds geraakt bent
in steeds weer dat wachten
mensen daarbij
niet aan jouw gevoelens dachten
och die Caro....zo goed
zo geduldig , altijd lief
dat is hoe men jou kent
gemakkelijk voor hen
de ander steeds verwent

Worstelen...zo graag rust willen
het uit willen gillen
weg kruipen onder een deken
van niets meer hoeven weten
of voelen
omdat je niet meer weet
wat zij bedoelen...
of hoe je zelf verder moet gaan
kan ik het wel aan?

Worstelen....met alles...wat je voelt
doet, zegt....bewegen
Maar tijd dat je krijgt wat
anderen van jou kregen
Misschien niet van diezelfde mensen
met andere wensen...
maar van jou...voor jou uit het hart
van "nieuwelingen"
die weten wat je bedoeld....
misschien juist dat wat meer
kunnen geven
Worstelen met het moment,
de nacht, de dag
smachtend naar een lach
een arm om je heen
die ook wanneer dat niet zo is
het gemis
te beleven valt, te dragen
je meer leeft
minder lijdt...
als de tijd zich
steeds maar voorschrijdt...

Worstelen is HET leven
maar niet alleen maar dat
het geeft je van alles wat
rust, verdriet, plezier en kansen,
gelukzalige ontvangen en geven
waar ook momenten
dat je door het leven kan dansen
worstelen niet alleen maar
ellende en moeilijk is
maar ook een uitdaging gewis....

en dan krijg ik dit jeetje wat is dit lief van men hsp vriendin T
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24448
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: mijn ervaring

ach ja alles is begonnen met het feit dat ze 2 maanden van tevoren vertelde dat ik niet welkom was
van toen is het bij mij een beetje gebarsten in men hart en het is niet echt verbeterd want we hadden steeds minder contact en zij was kwaad omdat ik teleurgesteld was en niet begreep dat ze 2 maanden van te voren al wist dat ik niet welkom was en ik dat vreemd vond vervolgens dacht ik en dat gaf ze ook wel een beetje aan dat ze mijn intensiteit van vriendschap niet kon hebben omdat ik nogal ja enthousiast ben en heftig kan binnen komen
Dat kan. Het kan gebeuren dat iemand de intensitiet van een vriendschap niet aan kan om verschillende redenen. Sommigen kunnen daar wel mee omgaan en anderen kunnen daar moeite hebben. Zelfs op zo'n niveau dat een vriendschap erdoor kan veranderen. Soms is het eerst wat moeilijk aan te geven waarom iemand een beslissing maakt en dat kan voor de ander pijnlijk zijn en als een soort afwijzing voelen, terwijl de ander het misschien op dat moment niet goed kan verwoorden. Wat ik wel knap van haar vind is dat zij uiteindelijk toch toegeeft dat ze (niet meer?) goed kan omgaan met de intensiteit van de vriendschap. Maar het is altijd jammer dat iets stukloopt na zo'n tijd. Misschien dat jullie beiden er toch nog van alles aan hebben gedaan om de vriendschap te behouden. Het is jammer als dat niet lukt. Dat is pijnlijk. Vaak ook pijnlijk voor beide partijen.
vandaag was de druppel ik kruip volgens haar in de slachtoffer rol en ze geeft ook aan dat ik niet meer mag verwachten dan wat ik nu krijg en dat ik vrede moet nemen met 'je zit in men hart' maar niet mag verwachten dat er wat vaker contact is al is het maar kort even mailen dus ja dan is het zonneklaar voor mij dat wij niet langer bij elkaar passen
Wat dat betreft is haar (uiteindelijke) eerlijkheid goed. Zij vind dat jij teveel in een slachtofferrol gaat zitten. Dat is pijnlijk om te lezen en te horen voor jou. Of dat nu waar is of niet. En ze geeft aan dat je niet meer mag verwachten van haar dan zij nu aan je geeft. Dat is ook eerlijkheid ook al is dat voor jou jammer en kan dat voor jou heel pijnlijk zijn, zeker omdat het eerst anders was. Verandering is in een vriendschap niet fijn. Als je het idee hebt dat dat niet genoeg is voor jou en dat jij op die manier vind dat jullie niet meer bij elkaar passen is het goed dat je aangeeft dat het klaar is. Ook al is dat een moeilijke keuze.
Zij heeft een deel van je leven meegelopen met jou. Dat gaat nu anders worden. Dat is lastig en dat heeft tijd nodig. Maar niet ieder persoon loopt het hele leven met je mee. Hoe verdrietig dat vaak ook is. Zij is een deel van je leven bij je geweest en nu komt er een verandering. Nu word er toch een verandering van je gevraagd en ook van haar.
dat het goed is om nu voor mezelf te kiezen hoe moeilijk dat ook is en dat is het ik voel echt het breken van men hart en er zullen nog veel tranen vloeien maar dat is dan wat nodig is schijnbaar en deel uitmakend van mijn proces in mezelf mogen zijn ook en vooral bij men vrienden
Jezelf mogen zijn is belangrijk.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: mijn ervaring

hey Caro ,
kiezen voor jezelf ... das niet makkelijk als je altijd anderen op de eerste plek zette.
en om voor jezelf te kiezen moet je inderdaad keuzes maken.
en tja , elke keuze heeft consequenties : mooie , fijne en positieve gevolgen ; maar vaak ook minder fijne en moeilijke zaken.
maar belangrijk is dat jij achter jouw keuzes staat en blijft staan , ook al gaat dat niet altijd makkelijk.
en tja , als een vriendschap 'voorbij' is , om welke reden dan ook ; het is altijd een vorm van afscheid nemen , van rouwen , van iets wat was. geef jezelf dan ook maar de tijd en ruimte om dit te verwerken. maar blijf er niet in hangen en ga door waarmee je bezig bent. stap voor stap!
:knuffel:
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

het was nog eens tijd voor een kappersbezoekje

Afbeelding

en ook tijd om zelf sushi te maken en voor men eerste keer zonder begeleiding ben ik best trots op mezelf

Afbeelding

verder ben ik de dag wonderwel goed doorgekomen geen huilbuien enzovoorts en nog vrij veel gedaan, boodschappen, kapper, sushi, was draaien, keuken opruimen, fysio

dus goed genoeg
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

het gaat weer een stuk slechter met me het voelt alsof ik terug de verkeerde kant op ga maar mensen zeggen mij dat dit deel uitmaakt van men proces tot verandering dat ik daar gewoon door moet maar eerlijk ik zie het even niet meer voel me echt verschrikkelijk en kan niet met mezelf zijn dit weekend moest ik 'noodgedwongen' alleen zijn met mezelf omdat alle plannen in het water vielen maar dat was voor mij zo moeilijk dat ik gewoon heel veel huilbuien had en sombere gevoelens en sommige mensen ook gewoon wegjaag als ik eerlijk ben over hoe ik me voel maar ik kan toch geen masker opzetten en doen alsof alles goed is zoals ik voorheen zo vaak deed de dingen toedekken met de mantel der liefde neen dat doe ik niet meer maar schijnbaar schrik ik daarmee mensen af waardoor ik me nog slechter voel !!!!! :angry:
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24448
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: mijn ervaring

eithnec schreef:het gaat weer een stuk slechter met me het voelt alsof ik terug de verkeerde kant op ga maar mensen zeggen mij dat dit deel uitmaakt van men proces tot verandering dat ik daar gewoon door moet maar eerlijk ik zie het even niet meer voel me echt verschrikkelijk en kan niet met mezelf zijn dit weekend moest ik 'noodgedwongen' alleen zijn met mezelf omdat alle plannen in het water vielen maar dat was voor mij zo moeilijk dat ik gewoon heel veel huilbuien had en sombere gevoelens en sommige mensen ook gewoon wegjaag als ik eerlijk ben over hoe ik me voel maar ik kan toch geen masker opzetten en doen alsof alles goed is zoals ik voorheen zo vaak deed de dingen toedekken met de mantel der liefde neen dat doe ik niet meer maar schijnbaar schrik ik daarmee mensen af waardoor ik me nog slechter voel !!!!! :angry:
Het is inderdaad zo dat je in een proces van verandering zit. Bijvoorbeeld steeds minder dat masker opzetten. Keuzes maken. Stappen zetten die nodig zijn.
Er zijn altijd mensen die, als ze opeens Caro zien die anders reageert, of een andere richting uitgaat, of anders met bepaalde dingen omgaat, dat ze daaraan moeten wennen. Dat het mensen inderdaad wat afschrikt of verbaast, omdat ze een "andere" Caro gewend zijn. Dus voor jou kost het tijd, maar het kan ook voor andere wat tijd kosten om te wennen aan het idee dat Caro anders tegen dingen aankijkt. Het kan tot gevolg hebben dat er mensen zijn die dat niet goed aankunnen, die dan misschien een andere weg inslaan. Maar dat wil niet zeggen dat iedereen dat zal doen. Je mag vooral trots zijn dat je de stappen zet. Het is moeilijk maar je doet het toch. Niet iedereen zal er blij mee zijn, niet iedereen zal het zien zitten, niet iedereen zal er misschien aan kunnen wennen, maar dat blijf je houden. Overigens ontzettend jammer, verdrietig, maar niet iedereen loopt blijvend met je mee. Er zijn misschien mensen die dan voor iets anders kiezen. En soms kies je dus zelf voor iets anders. Dat hoort erbij, maar het is niet altijd gemakkelijk. Nogmaals, je mag trots op jezelf zijn en ik weet zeker, dat er mensen zijn die dat ook zijn.
Laat maar zien wie je bent. Daar zul je misschien wat mee verliezen, maar je gaat er ook dingen mee winnen. Het heeft tijd nodig, voor jou, soms ook voor een ander. Er zullen mensen in het leven gaan, maar er zullen ook mensen blijven. En je winst zit hem niet alleen in mensen laten zien wie je echt bent en wat je denkt, het zit hem niet alleen in het vrijer voelen, het zit hem ook in langzaamaan het vertrouwen krijgen in jezelf en van jezelf houden.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

ja dat vind ik juist het moeilijkste, van mezelf houden dat vind ik echt verschrikkelijk moeilijk omdat ik het niet voel het houden van mezelf en het alleen maar krampachtig probeer maar dat nooit lang volhou dat houden van en lief zijn voor mezelf alleen zijn met mezelf kortom alles met mezelf is moeilijk en ik ben het alleen zijn beu [crying] het word tijd dat het 1 september is dan heb ik weer therapie nu met haar vakantieperiode tussen heeft ook dat veel te lang geduurd er zat te veel tijd tussen en dat voelt niet goed ach ja t is nu gewoon effe k*t maar dat is nu even niet anders
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24448
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: mijn ervaring

eithnec schreef:ja dat vind ik juist het moeilijkste, van mezelf houden dat vind ik echt verschrikkelijk moeilijk omdat ik het niet voel het houden van mezelf en het alleen maar krampachtig probeer maar dat nooit lang volhou dat houden van en lief zijn voor mezelf alleen zijn met mezelf kortom alles met mezelf is moeilijk en ik ben het alleen zijn beu [crying] het word tijd dat het 1 september is dan heb ik weer therapie nu met haar vakantieperiode tussen heeft ook dat veel te lang geduurd er zat te veel tijd tussen en dat voelt niet goed ach ja t is nu gewoon effe k*t maar dat is nu even niet anders
:knuffel: [AAI] We zijn er ook hier voor je, he? Je schrijft van je af, ik hoop dat dat toch wat helpt.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

Terug naar “Depressiviteit, somber zijn”