Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Wis knop erbij als deelnemer?

volhoudertje schreef:Mijn mening? Geen wis- of herstelknop. Op school leerde je toch al dat je je werk eerst moet nakijken voor je het inleverde? De 'Voorbeeld' knop zit er niet voor niets, leer die knop eerst maar eens te gebruiken. 001_tongue
Mee eens! Goed en leuk voorbeeld. Als je een tekst had, met het gegeven dat je de tekst uiteindelijk moest inleveren, (proefwerk), kreeg je na het inleveren, ook niet meer de mogelijkheid om te checken. Dan was het zoals het was. (Anders kreeg en krijg je er ook gedoe mee.)
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
elgebak

Re: Wis knop erbij als deelnemer?

Maar als je het niet goed genoeg had gedaan kreeg je wel een herkansing....
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Wis knop erbij als deelnemer?

elgebak schreef:Maar als je het niet goed genoeg had gedaan kreeg je wel een herkansing....
Niet altijd. ;) En met de eventuele herkansing is het geen probleem: dan kan je een berichtje eronder plaatsen (wat ik ook regelmatig doe) of aan het team vragen om eventueel iets aan te passen.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Wis knop erbij als deelnemer?

Als iemand als lid de mogelijkheid heeft om het nog even te veranderen, dan denk ik ook dat je regelmatig te maken kan krijgen met het volgende:

Iemand zet een tekst neer, ee ander leest de tekst en reageert er goed en vrij snel op (bijvoorbeeld met het citeren van de tekst of er gewoon onder) en opeens ziet iemand die een reactie heeft gegeven, veranderingen in de tekst waar iemand zojuist een reactie op heeft gegeven. Naar mijn idee geeft dat behoorlijk wat verwarring, en uiteindelijk een mindere overzicht.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
elgebak

Re: Wis knop erbij als deelnemer?

Memories schreef:Als iemand als lid de mogelijkheid heeft om het nog even te veranderen, dan denk ik ook dat je regelmatig te maken kan krijgen met het volgende:

Iemand zet een tekst neer, ee ander leest de tekst en reageert er goed en vrij snel op (bijvoorbeeld met het citeren van de tekst of er gewoon onder) en opeens ziet iemand die een reactie heeft gegeven, veranderingen in de tekst waar iemand zojuist een reactie op heeft gegeven. Naar mijn idee geeft dat behoorlijk wat verwarring, en uiteindelijk een mindere overzicht.
Ja, dat is een punt waar ik me ook wel weer in kan vinden. Toch, als ik de voor- en nadelen van alle opties tegen elkaar afweeg kom ik zelf tot een andere mening. Maar als ik het héél erg zou vinden zou ik hier natuurlijk niet op het forum zijn. Ik heb de regels aanvaard zoals ze zijn, maar mocht er een stemming komen over een wijzigknop dan zal ik zeker voor stemmen.
Gebruikersavatar
Kyron
Berichten: 325
Lid geworden op: 17 okt 2009 14:24

Re: Wis knop erbij als deelnemer?

Dank je Elgebak, dat je ook een reactie plaatst… ;)
elgebak schreef:Ik ben ook voor de tussenoplossing! :)
Fijns Elgebak … [045]
Voor alle standpunten valt wel wat te zeggen, maar mijn voorkeur gaat uit naar de mogelijkheid om wel iets te kunnen wijzigen.
Join the club, we zijn reeds met 3tjes 3some nog eentje en we krijgen een kwartet… Kunnen we een leuk bescheiden deuntje zingen… Solo is maar solo hé cheerqd5
Als het om je eigen bijdragen gaat kan het wel fijn zijn om zelf de controle te hebben over het verwijderen, bijvoorbeeld als je bang bent voor herkenning. Maar goed, eigen boekjes kun je met een berichtje naar een mod natuurlijk altijd laten weghalen.
Daar ben ik ook wel met je eens hoor Elgebak. Ik heb daar ook liever zelf controle over. In feite ben ik voor een wisknop. Tevens lijkt er op dat die wens een te-ver-van-dit-forum-pet-show is, als ik de reacties lees … Vandaar gaf ik ook de 15-minuten regel als een alternatief voorbeeld. Met de hoop dat dit iets minder weerstand oproept. Ik heb tenzij een kleine uitzondering meer voordelen dan nadelen van zo een wisknop mogen ervaren. Wat ook geld voor de 15-min. veranderingstijd. De voordelen wegen mijns inziens ook niet op tegen de nadelen.

Voorts wil ik wel eventjes melden dat ik overigens wel met het forum tevreden ben hoor. :)

Zijn er nog meer nieuwe neeknikkers of jaknikkers in de zaal aanwezig?

Kom er bij. Uw unieke mening telt ook. Niet verboden! Ook al is ze niet van Kyron of volhoudertje… Kopieer niemand! Durf anders te zijn. Durf jezelf te zijn, er zijn anderen genoeg. :D
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Wis knop erbij als deelnemer?

Ja, dat is een punt waar ik me ook wel weer in kan vinden. Toch, als ik de voor- en nadelen van alle opties tegen elkaar afweeg kom ik zelf tot een andere mening. Maar als ik het héél erg zou vinden zou ik hier natuurlijk niet op het forum zijn. Ik heb de regels aanvaard zoals ze zijn, maar mocht er een stemming komen over een wijzigknop dan zal ik zeker voor stemmen.
En je mag voor stemmen. Tegen en voor mag allemaal. "We" zullen wel zien wat eruit gaat komen. Dan vanuit de uitslag en de meningen verder kijken.

Momo gaf aan even de denkknop uit te zetten en te chillen, helemaal mee eens.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
Kyron
Berichten: 325
Lid geworden op: 17 okt 2009 14:24

Re: Wis knop erbij als deelnemer?

Memories schreef:
Momo gaf aan even de denkknop uit te zetten en te chillen, helemaal mee eens.
O, zou ik u dan bij dat chillen kunnen verleiden om met ons (zie hierboven) een kwartet te vormen? U mag het liedje kiezen. :-P
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Wis knop erbij als deelnemer?

Kyron schreef:
Memories schreef:
Momo gaf aan even de denkknop uit te zetten en te chillen, helemaal mee eens.
O, zou ik u dan bij dat chillen kunnen verleiden om met ons (zie hierboven) een kwartet te vormen? U mag het liedje kiezen. :-P
Nee. :)
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Wis knop erbij als deelnemer?

Momo gaat eerst wachten op het antwoord of het wel mogelijk is een knop om te editten of te wissen of wat dan ook.

Dan pas moet je erover gaan nadenken en de voors en tegens gaan afwegen.

Al de rest is verspilde energie 8)

En voor nu: ik heb meer dan knoppen genoeg :badgrin: :lol: wis, edit, ban , negeer, verplaats, sluit ...onbeperkte keuze :D

'pestmodus'aan
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Gebruikersavatar
Kyron
Berichten: 325
Lid geworden op: 17 okt 2009 14:24

Re: Wis knop erbij als deelnemer?

Memories schreef:
Kyron schreef:
Memories schreef:
Momo gaf aan even de denkknop uit te zetten en te chillen, helemaal mee eens.
O, zou ik u dan bij dat chillen kunnen verleiden om met ons (zie hierboven) een kwartet te vormen? U mag het liedje kiezen. :-P
Nee. :)
Ik verwachte al uw onverdeeld nee. :D Vandaar had ik al een nieuw idee achter de hand. Omdat we tot nu toe met ons 3tjes zijn, zetten we een groepje van de 3 feeën op !!! Ik dacht eerst aan de 3 musketiers… Maar we zijn niet zo agressief aangelegd. :)

Wie weet toveren we wel voor je het weet zo een knop. Onderschat nooit de kracht van deze 3 dames!!! :P

https://www.youtube.com/watch?v=rIGoTxqcvSQ
Gebruikersavatar
Kyron
Berichten: 325
Lid geworden op: 17 okt 2009 14:24

Re: Wis knop erbij als deelnemer?

momo schreef:
En voor nu: ik heb meer dan knoppen genoeg :badgrin: :lol: wis, edit, ban , negeer, verplaats, sluit ...onbeperkte keuze :D

'pestmodus'aan
Ja, ik moest daar eigenlijk ook aan denken toen ik Volhoudertje zijn standpunt hoorde verdedigen. Jullie hebben (wis)knoppen genoeg, zelfs een wis knop “dag Kyron”… Dus ik zal mijn actie “pro knop” maar binnen de perken houden. :D
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Wis knop erbij als deelnemer?

momo schreef:Momo gaat eerst wachten op het antwoord of het wel mogelijk is een knop om te editten of te wissen of wat dan ook.

Dan pas moet je erover gaan nadenken en de voors en tegens gaan afwegen.

Al de rest is verspilde energie 8)

En voor nu: ik heb meer dan knoppen genoeg :badgrin: :lol: wis, edit, ban , negeer, verplaats, sluit ...onbeperkte keuze :D

'pestmodus'aan
Ik hoef alleen nog maar te stemmen (als het al mogelijk is!) mijn mening staat er al. :D
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
elgebak

Re: Wis knop erbij als deelnemer?

Kyron schreef:Omdat we tot nu toe met ons 3tjes zijn, zetten we een groepje van de 3 feeën op !!! Ik dacht eerst aan de 3 musketiers… Maar we zijn niet zo agressief aangelegd. :)
Ja! Ik had altijd al een fee willen zijn cheerqd5 En omdat feeën kunnen toveren, kunnen we met alle soorten knoppen doen wat we willen :nod:
Gebruikersavatar
Kyron
Berichten: 325
Lid geworden op: 17 okt 2009 14:24

Re: Wis knop erbij als deelnemer?

elgebak schreef:
Kyron schreef:Omdat we tot nu toe met ons 3tjes zijn, zetten we een groepje van de 3 feeën op !!! Ik dacht eerst aan de 3 musketiers… Maar we zijn niet zo agressief aangelegd. :)
Ja! Ik had altijd al een fee willen zijn cheerqd5 En omdat feeën kunnen toveren, kunnen we met alle soorten knoppen doen wat we willen :nod:
Ja, de feeën aan de macht!!! Steken we meteen Momo onder de ban. “Pesten” willen wij feeën op dit forum absoluut niet hebben. :badgrin:
elgebak

Re: Wis knop erbij als deelnemer?

Kyron schreef:
elgebak schreef:
Kyron schreef:Omdat we tot nu toe met ons 3tjes zijn, zetten we een groepje van de 3 feeën op !!! Ik dacht eerst aan de 3 musketiers… Maar we zijn niet zo agressief aangelegd. :)
Ja! Ik had altijd al een fee willen zijn cheerqd5 En omdat feeën kunnen toveren, kunnen we met alle soorten knoppen doen wat we willen :nod:
Ja, de feeën aan de macht!!! Steken we meteen Momo onder de ban. “Pesten” willen wij feeën op dit forum absoluut niet hebben. :badgrin:
Wij feeën zelf mogen natuurlijk wel pesten als het ons goed uit komt :badgrin:
Gebruikersavatar
Teckna
Berichten: 316
Lid geworden op: 19 dec 2012 19:11
Locatie: Omgeving Leiden

Re: Wis knop erbij als deelnemer?

Oei klinkt gevaarlijk. Kan ik ergens ook tegen feeen stemmen? 011
Gebruikersavatar
Kyron
Berichten: 325
Lid geworden op: 17 okt 2009 14:24

Re: Wis knop erbij als deelnemer?

elgebak schreef: Wij feeën zelf mogen natuurlijk wel pesten als het ons goed uit komt :badgrin:
Hihi.. Ja, spelen we even de boze-fee. Koekje uit eigen deeg. We hebben nu toch de knopjes in handen. Dus we kunnen nu rustig zeggen: Mensjes je mag niet altijdrekenen dat je krijgt wat je wenst. Als je uw huiswerk ingeleverd hebt kun je dat niet meer veranderen. Dat moet je maar accepteren. Of ander fora zoeken…

Maar … Indachtig Teckna’s feeënfobie: Wij zijn “goede-feeën”… De goede fee leert dat het goed is om wensen te hebben en die uit te spreken. Daar kun je moeilijk op tegen zijn, schijnt me toe. :P
elgebak

Re: Wis knop erbij als deelnemer?

Teckna schreef:Oei klinkt gevaarlijk. Kan ik ergens ook tegen feeen stemmen? 011
ALs je je bij ons aansluit, zullen we je sparen [027]
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Wis knop erbij als deelnemer?

Er is een mogelijkheid tot edit knop, maar in het verleden is er voor gekozen die uit te zetten omdat het betekende dat je ook dingen kan verwijderen nadat er reacties op zijn geweest.

Zo onstonden verschillende hij zei/zij zei/ conflicten, reacties sloegen nergens meer op en door wissen en werden sommige topics gatenkaas.

Die beslissing blijft gehandhaafd en de knop komt er niet.

Zoals voorheen vermeld door leden kan je voorbeeld knop gebruiken , een spellingcursus volgen ,bezinnen eer U schrijft of als je echt iets stoort het melden dan doen de mods de nodige aanpassingen met de glimlach :D
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Wis knop erbij als deelnemer?

momo schreef:Er is een mogelijkheid tot edit knop, maar in het verleden is er voor gekozen die uit te zetten omdat het betekende dat je ook dingen kan verwijderen nadat er reacties op zijn geweest.

Zo onstonden verschillende hij zei/zij zei/ conflicten, reacties sloegen nergens meer op en door wissen en werden sommige topics gatenkaas.

Die beslissing blijft gehandhaafd en de knop komt er niet.

Zoals voorheen vermeld door leden kan je voorbeeld knop gebruiken , een spellingcursus volgen ,bezinnen eer U schrijft of als je echt iets stoort het melden dan doen de mods de nodige aanpassingen met de glimlach :D
Ik ben er heel blij mee. :)
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
Kyron
Berichten: 325
Lid geworden op: 17 okt 2009 14:24

Re: Wis knop erbij als deelnemer?

[crying]

@ elgebak, @Imogen

Wat denken jullie van een functie tot Moderator? Heb je meteen al de nodige knoppekes beschikbaar en ik weet zeker dat jullie zo vriendelijk zullen zijn om een knoppeke met ons eenvoudig voetvolk te delen. Met zulke lieve mensen aan de top, is binnen een jaartje Momo dan ook wel bekeerd. :-P

Jullie zijn mijn laatste hoop!!!

(En nee, ik niet. Mijn ambities liggen helaas op andere terreinen… En dat zou ik volhoudertje en Momo niet aan willen doen… :D)
Gebruikersavatar
Teckna
Berichten: 316
Lid geworden op: 19 dec 2012 19:11
Locatie: Omgeving Leiden

Re: Wis knop erbij als deelnemer?

Ja ik ook. :) Dan kan ik mij ook met eeen gerust hart bij de feeen aansluiten 011 011
Gebruikersavatar
ImogenQ
Berichten: 708
Lid geworden op: 11 dec 2013 16:16

Re: Wis knop erbij als deelnemer?

...helaas, moderatorschap is aan mij niet besteed.. Forum58

ik zou graag als actief forummer zo n knop willen, maar...

teck, je houdt dit topic levend, goed van jou [applaus]
en gezellig \o/
elgebak

Re: Wis knop erbij als deelnemer?

Jammer, maar begrijpelijk

@ Kyron
haha, helaas heb ik ook geen ambities om moderator te worden...
We kunnen anders ook gewoon met zijn drieën het moderatorschap delen, zodat we alledrie slechts een derde baan hebben :lol: Dat scheelt een hoop stress :p

Terug naar “Feedback en algemene informatie”