patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

eithnec schreef:pakketje is op de post hihi nu wordt het spannend he wanneer het aan komt ik ben bijna zeker dat je het wel leuk vind wat ik erin gestopt heb :nod:

fijne avond nog lieverd

:knuffel:
caro

wat ben jij een lieve meid zeg!!!! :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel:
ben zoooo blij dat ik jou heb leren kennen, maar ik stuur je wel echt iets terug!!
en ik kom snel naar belgie hoor!
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

morgen gaat het gebeuren!

ik ga naar het ziekenhuis!
ze gaan me helemaal onderzoeken, ze maken foto's van mijn baarmoeder, van mijn nieren en ze gaan als het goed is ook bloedprikken.
Zoals jullie weten heb ik afgelopen jaar zo'n 7-8 keer een blaasonsteking gehad.
en afgelopen keer was het zo erg dat ik echt doodging van de pijn,.. [zucht] [zucht]

Ze dachten aan een slechtwerkende blaas die vernauwd is, en daardoor ik niet alles uitplas...
of iets aan de nieren.
dat laatste hoop ik dus niet op, want je kan toch niet zonder nieren? [zucht]

ik ga er zonder verwachtingen naartoe, dat is voor mij het beste want anders ga ik weer vervelende dingen denken en dat is niet echt de bedoeling.. maak ik mezelf alleen maar gek van.
en zo net voor me verjaardag is het beter om me rustig te houden en te genieten van het moment !


wensen jullie me succes...?
want ik kijk er heel erg tegenop vooral dat prikken (ik ben bang voor insline spuiten van die mini dingen iek!:()


jullie horen meteen hoe het is gegaan.

liefs en een fijne en rustige nacht.

caro voor jou in het speciaal!!:
bedankt voor het kadotje en ik ben benieuwd wat erin zit....
lieve schat ben je! [applaus] :knuffel: love3
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

jij bent ook een lieve schat en ik ga gewoon kei hard aan je denke morgen dan komt het vast helemaal goed

slaapzacht zometeen

:knuffel:

caro
puur op het gevoel
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

eithnec schreef:jij bent ook een lieve schat en ik ga gewoon kei hard aan je denke morgen dan komt het vast helemaal goed

slaapzacht zometeen

:knuffel:

caro
dankje!
bij mij geld: 'wie lief voor mij is, krijgt liefde terug van me!'

dankje .... duim je vingers maar rood haha.. komt goed :)

dankje! xxx :knuffel:
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

lieve meid ik wens je heel veel succes in het ziekenhuis zometeen
:knuffel:
caro
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

ik ga er zonder verwachtingen naartoe, dat is voor mij het beste want anders ga ik weer vervelende dingen denken en dat is niet echt de bedoeling.. maak ik mezelf alleen maar gek van.
en zo net voor me verjaardag is het beter om me rustig te houden en te genieten van het moment !
Goed zo! Een mens lijdt het meest door de 1000 dingen die hij vreest (zei Mark Twain ooit eens). Dus beter geen verwachtingen en het maar over je heen laten komen. "We see it when we get there" houding is dan wel het minst belastend en je kan er toch niets aan veranderen verder. Piekeren helpt niet.

Ik hoop dat het allemaal is meegevallen en dat je van het weekend een heel fijne verjaardag hebt !
Inzicht als Uitweg..
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

Uitslagen zijnn goee!!!!!!



Niks aan de nieren en baarmoeder!!!!


Nadere uitleg komt morgen xxxxxx
quodpersortem

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

Dat is mooi nieuws op een hopelijk fijne verjaardag :D

occasion14
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

cheerqd5 Proficiat Patricia ! Goed nieuws en een fijne verjaardag ! cheerqd5
Inzicht als Uitweg..
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

Gefeliciteerd! :)
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

Leeuwtjuh schreef:Gefeliciteerd cheerqd5 Beetje leuke dag gehad?


ja echt geweldige verjaardag!
zaterdags was voor vrienden, was erg leuk!
veel mensen hadden afgezegd met domme smoesjes maar ach dan weet ik ook meteen wie me echte vrienden zijn en wie niet toch?
erg veel kadotjes gehad, van geurtjes, naar boedhas! cheerqd5

Verder zondag met schoonfamillie en 2 vrienden gegourmet, was erg leuk.
had wel last van spanningen want ja, zoals jullie weten heb ik dus geen famillie over de vloer gehad vanuit mijn gezin.
ons mam was niet gekomen, mijn oma en me zus ook niet.
omdat ons pap (dat denk ik zomaar) ze goed heeft opgenaait, en ja wat mijn vader zegt dat is natuurlijk de wet he.
heb me tweeling zus wel een sms gestuurd maar heb niks terug gekregen dus dan heb ik mijn plicht gedaan.
maar toch heb ik daar dan best veel verdriet over.

van mijn schoonouders heb ik 30 euro gehad, een kaartje, chocolade en een E READER! love3 love3 love3 love3 love3 love3 love3 im very happy with it!
dit is een ipad maar dan voor films op te kijken, en boeken te lezen.
echt die wilde ik al zolang en nu heb ik hem jeeeeeeeeeeeej !! [027]
van marijn heb ik dan het wake up light gehad (die werkt goed hoor!!!!)

dus ben weer goed verwend hihi.


eeeeeeen ik heb net het pakketje binnen gehad van een nogal chagrijnige postbode haha.
bedankt carolien! love3 love3
Ik ben erg blij met de chocolaatjes (die hebben wij in nederland niet :()
en de douche gel van kneipp komt wel op, lavendel is voor mij erg rustgevend en verzachtend!
het bordje hangt al op de koelkast hier staat op: 'niet kan vergeleken worden met de speciale vriendschap die wij hebben' ...
moest toch wel even een traantje wegpinken hoor, erg lief!


tot morgen lieve lezers......

ik hoop dat jullie het allemaal kunnen lezen want ik ben nogal druk en gespannen ... dus ga even de sneeuw in op de fiets om te ontladen.


liefs :knuffel: :knuffel: :knuffel: love3
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

énn natuurlijk allemaal bedankt voor de felicitaties! cheerqd5 :knuffel: :knuffel: love3
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

graag gedaan lieve meid jij verdiendde wel eens een verwennerijtje
heb je een beetje kunne ontladen in de sneew?

ik wens je alvast een zachte nacht toe vol mooie dromen
:knuffel:
caro
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

Leuk om te lezen dat je een fijne dag hebt gehad ...Mooi zo. :)
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

Hoe is het met je, Patricia?
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

ik ben er weer ....

het is een tijdje goed gegaan, tot vandaag !
ik ben weer chagrijnig, moeite met opstaan en ik ben weer moe...
ook mijn gedachtes dwalen weer negatief af, ik heb niet meer zoveel zin in mijn werk omdat ik er gewoon geen uitdaging in heb! en dit frustreert me echt heel erg....
ik solliciteer en solliciteer maar ik krijg steeds maar niets te horen, erg vervelend dus.
ik merk dat ik hier best mee zit, want ik werk nu alleen maar van 6-8 en de rest van de dag kijk ik per dag wat ik allemaal ga doen....
niet echt heel uitdagend en fijn leven op het moment dus.
weet iemand een site voor leuke baantjes?
alles wil ik aannemen, zolang ik maar niet net zoals nu op een kantoor pand in me eentje sta... want dit is niet de bedoeling en niet bevoordelijk voor mijn zelf vertrouwen.

Ook mis ik mijn zus en mijn moeder heel erg, zoals ik jullie vertelde hebben we sinds mijn verjaardag geen contact meer.....
ik heb mijn zus nog een sms gestuurd op haar verjaardag maar ik heb niets terug gekregen...
ik weet dat ik dan moet denken 'ik heb mijn best gedaan en meer kun je niet doen' maar dit vind ik nog steeds heel erg moeilijk.
ik trek namelijk veel dingen van andere mensen aan .........

hebben jullie tips? want ik merk dat ik weer verkrampt begin te worden en dat ik erg moe ben weer ....
en dat mijn gedachtes weer beginnen te malen ....

Overigens de rest van de dagen gingen goed hoor !!
ik heb het vanaf vandaag weer een beetje ....


Bedankt en tot spreeks ...

liefs Patries :knuffel: :knuffel: :knuffel:
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

en hierbij wil ik zeggen dat ik Lianne een week niet heb gesproken omdat ze op wintervakantie was...
dit speelt voor mij ook erg mee,.
zei en jullie zijn eigenlijk de enige met wie ik praat over mijn gevoelens en gedachtes.... =)

Morgen en dit weekend heb ik een mooie tijd te goed haha.
morgen ga ik met een vriendin voor 100 euro nieuwe kleren halen ( ik kreeg van marijn opeens geld haha)...
en zaterdag heb ik een dildo avond (sorry hoor hihi) georganiseerd en komen al mijn belangrijke vriendinnen bij enn en hebben we een conculente via www.ladiesnighthomeparties.nl die van alles gaat verkopen en testen.
hier kijk ik altijd erg naar uit, want het is altijd lachen gieren en brullen geblazen.

En zondag ga ik met een vriendin naar de film 'verliefd op ibiza' ik ben benieuwd.

Als jullie dus tips hebben voor een sollicitatie site die ik nog niet heb gehad, ,, dan hoor ik die graag. ..
of iets hebben gezien voor werk...


Nou fijne avond,...
ik ga vroeg naar bed ik denk om half 11.

liefs Patries
quodpersortem

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

Hmm, goede sites ken ik niet maar ik weet wél dat winkels, horecagelegenheden e.d. het vaak op prijs stellen wanneer je zelf langs komt. Zelfs wanneer ze geen plakkaat op de deur hebben hangen, kun je het nog wel vragen. Zo ben ik ook aan mijn baantje bij de boekenwinkel gekomen.

Als je het spannend vind om alleen te gaan, kun je altijd een vriendin/bekende/etc. mee vragen, dan kun je er tegelijkertijd een leuk middagje uit van maken.

EEN DILDO AVOND OH MIJN GOD :lol: Ik dacht dat je al een vriend had :p

Enne ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt :)
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

quodpersortem schreef:Hmm, goede sites ken ik niet maar ik weet wél dat winkels, horecagelegenheden e.d. het vaak op prijs stellen wanneer je zelf langs komt. Zelfs wanneer ze geen plakkaat op de deur hebben hangen, kun je het nog wel vragen. Zo ben ik ook aan mijn baantje bij de boekenwinkel gekomen.

Als je het spannend vind om alleen te gaan, kun je altijd een vriendin/bekende/etc. mee vragen, dan kun je er tegelijkertijd een leuk middagje uit van maken.

EEN DILDO AVOND OH MIJN GOD :lol: Ik dacht dat je al een vriend had :p

Enne ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt :)

hoi hoi

ja dit klopt ik vind dat een beetje eng, en heb al eens 20 sollicitaties naar binnen gebracht met mijn breedste lach en vriendelijkheid :)
maar helaas niets van gehoord, het is echt crisis hoor!
maar ik heb er nog een paar lopen, en ik ga volgende week de stap gewoon WEER zetten en de stad in om overal en nergens te solliciteren.
ik heb een nieuwe look (haren gekleurd en geknipt en een nieuwe kleding stijl 'vintage') dus misschien wil het nu wel lukken we will see.. !
je hoort het natuurlijk van me.
het zal zoveel helpen als ik weer gewoon normaal kan werken, want thuis zitten maakt me helemaal gek hoor !
ik ga teveel piekeren en nadenken hoe het anders kan en dit trekt me weer helemaal in de negativiteit.

ik moet zeggen dat ik ook weer voor de eerste keer al een week aan de pil begonnen ben ..... maar dan helemaal een andere 'microgynon 30'.
ik ben benieuwd....

ik heb een vriend hoor haha!
maar we houden allebei van speeltjes in bed, en hij heeft er geen bezwaar bij :P
en zeg nu zelf ...... ?
een dildo is toch ook best lekker ^^ :shock: :oops: :oops: :oops: :oops:

Jammer dat ik nog steeds NIET weer hoe ik hier foto's neer moet plaatsen anders hadden jullie me eens moeten zien :) ....


Liefs en een fijne avond gewenst.
Patries
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

ik ben blij dat je terug bent lieve patries cheerqd5
ik kan jou wel leren hoe je hier een foto plaatst hoor :badgrin:

fijne dag nog lieverd
en voor de spanning badderen badderen en nog eens badderen tot je er helemaal suf van wordt en dan is het goed ontspannen :nod:
:knuffel: :knuffel: :knuffel:
caro
puur op het gevoel
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

eithnec schreef:ik ben blij dat je terug bent lieve patries cheerqd5
ik kan jou wel leren hoe je hier een foto plaatst hoor :badgrin:

fijne dag nog lieverd
en voor de spanning badderen badderen en nog eens badderen tot je er helemaal suf van wordt en dan is het goed ontspannen :nod:
:knuffel: :knuffel: :knuffel:
caro
hoi hoi

ja na een tijdje druk te hebben gehad ,,, heb ik nu weer wat meer tijd hoor !
en de zon maakt het ook wel moeilijk om online te komen hier haha!
ik heb gisteren heel mijn balkon geschrobt en ga deze week spullen kopen om erop te zetten.... 011 goed bezig he?

Leuk dat je dat zegt,,, want ben echt al tijden NIET meer in bad gaan liggen, zal het vanavond na het werk weer eens doen ....
verder moet ik ook weer gewoon vroeg naar bed gaan, maar heb het zo druk de laatste tijd dat ik soms wel ot 1 uur opblijf... om dingen op een rijtje te zetten...... maar gelukkig helpt jou lavendel badzeep goed! :)
wat een lekkere geur [applaus] love3

Tot spreeks op facebook of hier..

liefs
:knuffel: :knuffel:
quodpersortem

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

patricia22 schreef:hoi hoi

ja dit klopt ik vind dat een beetje eng, en heb al eens 20 sollicitaties naar binnen gebracht met mijn breedste lach en vriendelijkheid :)
maar helaas niets van gehoord, het is echt crisis hoor!
maar ik heb er nog een paar lopen, en ik ga volgende week de stap gewoon WEER zetten en de stad in om overal en nergens te solliciteren.
ik heb een nieuwe look (haren gekleurd en geknipt en een nieuwe kleding stijl 'vintage') dus misschien wil het nu wel lukken we will see.. !
je hoort het natuurlijk van me.
het zal zoveel helpen als ik weer gewoon normaal kan werken, want thuis zitten maakt me helemaal gek hoor !
ik ga teveel piekeren en nadenken hoe het anders kan en dit trekt me weer helemaal in de negativiteit.
Wat goed van je! Je hoeft trouwens niet per se een brief te brengen. Veel horecagelegenheden vinden het ook prima als je gewoon je tl. nummer achter laat. Ik weet niet hoe groot de plaats is waar je werkt maar wanneer een flink aantal inwoners zijn dan zou ik zeggen dat er zeker enige doorstroom moet zijn.

En ik hoop echt dat je nieuwe look je gaat helpen! Veel succes!
patricia22 schreef:ik moet zeggen dat ik ook weer voor de eerste keer al een week aan de pil begonnen ben ..... maar dan helemaal een andere 'microgynon 30'.
ik ben benieuwd....
Ik slik zelf sinds een aantal jaar de microgynon 50 en daar heb ik nooit problemen mee gehad. Ik was bang dat de pil mijn stemmingswisselingen e.d. veroorzaakte (of nee: ik hoopte er eigenlijk op) maar toen ik gestopt was bleek dat dus niet zo te zijn. Wat voor mij overigens wel geldt is dat ik niet met 100% zekerheid kan voorspellen wanneer ik ongesteld word. Buikpijn e.d. lijkt wel wat af te nemen, en zeker het bloedverlies zelf. Wat dat betreft ben ikzelf er dus erg tevreden mee.

(Ik heb die van 50mg omdat de 30mg te zwak was en ik dus last van spotting had).
patricia22 schreef:ik heb een vriend hoor haha!
maar we houden allebei van speeltjes in bed, en hij heeft er geen bezwaar bij :P
en zeg nu zelf ...... ?
een dildo is toch ook best lekker ^^ :shock: :oops: :oops: :oops: :oops:
:lol: Ik heb d'r geen problemen mee, hoor!
patricia22 schreef:Jammer dat ik nog steeds NIET weer hoe ik hier foto's neer moet plaatsen anders hadden jullie me eens moeten zien :) ....
De gemakkelijkste manier is een website als http://www.tinypic.com of http://www.imageshack.com te gebruiken. Ik vind zelf http://www.photobucket.com ook fijn. Wanneer je een plaatje uploadt, komt je afbeelding op het internet te staan. Vervolgens kun je de image url (die er ongeveer zo uit ziet: http://25.media.tumblr.com/tumblr_m55s0 ... o1_500.jpg vaak met de url van de website er in (dit plaatje staat 'upgeload' op tumblr) en daarna een specificatie die de afbeelding aangeeft (dat zijn al die letters en cijfers maar het kan ook zo zijn dat de bestandsnaam van je PC wordt overgenomen) en altijd aan het einde een code die het type bestand aangeeft: .jpg, .jpeg en .gif zijn allemaal plaatjes).

Vervolgens als je die link hebt, kun je die tussen de [*img] code zetten. Dus: [*img]hier komt de link die per se van het internet moet komen en waar per se .jpg of .gif achter moet staan [*/img] en die met de slash is eigenlijk haakje sluiten en zorgt er voor dat de code wordt verwerkt. De sterretjes moet je wel weghouden maar je kunt ook gewoon de knop indrukken en daar de link tussen plakken.

Deze beschrijving komt niet van ons forum maar misschien dat je er iets aan hebt (je moet wel een klein stukje naar beneden scrollen). http://forums.breekpunt.nl/topic.asp?TOPIC_ID=27871

Terug naar “Stress, angsten en fobieën”