patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

hoihoi


morgen ben ik er weer¡¡
een of andere manier kon ik niet inloggen?! :(
heel raar maar ben jullie niet vergeten!!


liefs patries
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

Het geeft niet hoor, als je eens een keertje door bepaalde omstandigheden niet kan schrijven. Er zijn mensen die lange tijd niets neerzetten op het forum. Wij vergeten mensen niet zomaar. Doe maar lekker rustig aan en zorg ervoor dat je voldoende nachtrust te pakken krijgt. Rust en kalmte is wat je nodig hebt om de dag goed te beginnen. En het is altijd fijn om te lezen dat je ons niet bent vergeten.

Welterusten en slaap lekker voor straks.
:knuffel:
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

bedankt erg drukke dag en vervelende dag gehad....
morgen psycholoog en dan vertel ik alles..want daar ben ik weer echt aan toe!

liefs patricia
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

Afbeelding

slaapzacht lieverd en morgen een fijn gesprek gewenst met de psychologe

:knuffel: :knuffel: :knuffel:
caro
puur op het gevoel
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

eithnec schreef:Afbeelding

slaapzacht lieverd en morgen een fijn gesprek gewenst met de psychologe

:knuffel: :knuffel: :knuffel:
caro
bedankt lieve caro.
ik wil je morgen nog het een en ander vertellen.
maar daarvoor moet ik eerst naar lianne.
je hoort het nog wel.


ik heb het ook zo druk zo voor me verjaardag.
maar goed de zaterdag ben ik alweer 23!!!!
morgen lianne, boodschappen en werken!!

liefs patries



jij ook een fijne rustige nacht.
zonder al teveel pijn.

het plaatje is erg rustgevend voor me dit heb ik nu ook nodig.
voor alle narigheid.

bedankt sgat :knuffel:
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

Memories schreef:Het geeft niet hoor, als je eens een keertje door bepaalde omstandigheden niet kan schrijven. Er zijn mensen die lange tijd niets neerzetten op het forum. Wij vergeten mensen niet zomaar. Doe maar lekker rustig aan en zorg ervoor dat je voldoende nachtrust te pakken krijgt. Rust en kalmte is wat je nodig hebt om de dag goed te beginnen. En het is altijd fijn om te lezen dat je ons niet bent vergeten.

Welterusten en slaap lekker voor straks.
:knuffel:

bedankt voor het lieve berichtje.
ik vind het fijn te horen dat ik niet snel vergeten wordt.

heb ook zoveel te toen zo voor me verjaardag! :)

liefs en een dikke vette :knuffel:
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

Daar ben ik dan weer ...

vandaag een heftig dagje ...erg ingrijpend geweest voor mij..
om half elf PAS wakker, eindelijk op kunnen staan erg vermoeiend en ik kon me ritme maar niet vinden.
om 12 uur dan eindelijk naar Lianne gegaan op de fiets, ik was op de fiets wel wakker geworden!

Daar aangekomen hebben we van alles gesproken over de gigiantische ruzie van mij en marijn, die gelukkig nu opgelost is! :) we hebben elkaar volgens mij terug gevonden.
ik heb marijn verteld dat ik meer uitdaging wil op seksgebied, we hadden besloten om naar een seksclub te gaan afgelopen zondag.
hihi, ik was erg zenuwachtig en ik kreeg echt een aanval.
gelukkig had ik deze snel onder controle (ik ben op bed gaan liggen met me ogen dicht, en heb de ademhalings focus van caro gedaan thanks daarvoor meid 3some ).
eenmaal daar aangekomen rondgekeken en na een uurtje stonden we al buiten ,,. teveel oudere!
maar wel echt giga ....
we hebben elkaar echt terug gevonden en ik heb gewoon alles verteld wat ik vond.
en marijn was hier erg blij mee dat ik eindelijk eens open durfde te zijn naar hem!!


Verder hebben we nog over mijn vader gesproken.....en dit was heftig.
want ik heb deze week deze man aan de telefoon gehad, ik wilde me moeder en zusje uitnodigen voor me verjaardag...!!
maar helaas nam me vader op hij zei meteen zonder dat ik wat vroeg 'nee we komen niet op je verjaardag want jij bent ook niet op de mijne geweest' en hing meteen op.
daar zat ik dan te kijken!! [zucht] [zucht] [crying]
daarna kreeg ik een sms van me zus met erin 'weet jij wat je moet doen? je moet het maar bekijken' wij hoeven je nooit meer te zien [zucht] [crying] [crying] [crying] ....
mijn vader heeft ze dus gewoon opgebietst tegen mij, dit moet wel toch?
mijn moeder, mijn zus, en mijn oma (want ook die wilde opeens niet meer komen) komen nu dus niet meer.....

ik had het al verwacht dus ik schreef terug (waar ik heel trots op ben!! cheerqd5 )
'dat jij mijn leven blijft beheersen moet je zelf weten maar ik ben het kotsbeu!' en dit schreef ik naar mijn vader.
ik heb geen reactie terug gehad, natuurlijk niet want hij had niet gedacht dat ik zoiets zou schrijven!! 011 011 de eikel.

Verder ben ik vandaag ook nog eens onder hypnose geweest (het heet geen hypnose maar zo ervaar ik het haha!!)
dit hebben we gedaan omdat lianne me wil aanleren dat ik ook warme gevoelens kan hebben.
ik ging terug naar mijn verleden dat ik misbruikt werdt, en geslagen.
en ik moest een moment vast houden waar ik het naar me zin had.
'ik stelde me dus voor dat ik met wat vrienden en met marijn op de bank zat' en dat we het gezellig hadden'...
ook moest ik vertellen waar ik graag me vader naartoe wilde brengen.
ik zei tegen lianne 'graag in een schuur met een groot dikke slot erop' ver weg van iedereen die me dierbaar is.
samen met mijn lievelings oom, ome rens!
ze vroeg me hoe ik me erbij voelde dat we papa weg hebben gezet in een schuur met kettingen erop...
ik mocht me ogen open doen en ik zei 'YES!' eindelijk issie opgehoepeld.
dat gevoel was echt overweldigend en erg fijn....
raar eigenlijk dat dit iemand zo bij je teweeg kan brengen vinden jullie ook niet?

en het gekke is,....mijn oom heb ik al tien jaar niet gezien vanwege mijn vader (die hebben ruzie en ja van t een komt het ander).
ik heb hem altijd enorm gemist.....
ik heb het erover gehad met lianne en marijn,....en ze vonden net als ik ... dat ik me oom op facebook maar eens moest vertellen wat ik voelde...
en dit heb ik gedaan.... 008 001_rolleyes trotse ikkkkeeee!!
ik hoop dat hij wat terug stuurt, ik hoop er niet teveel van want ik weet dat het een grote stap is voor een mens om na jaren lang geen contact te hebben gehad nu weer wat te zeggen.


als mijn vader weet dat ik contact heb gezocht denk ik dat het helemaal klaar is, maar dit kan me eigenlijk niet zoveel meer schelen! [027]

zoooo wat een verhaal zeg he!?

ik heb net een cadeautje gehad van marijn! iets wat ik al heel lang wilde !!
en dit is een wake up light...
ik heb veel moeite met opstaan en het leek me fijn om zo'n licht te hebben,.
hij maakt geluiden zoals de wind, de zee, en vogels en hij wordt steeds feller!
ik ben erg blij! 011 cheerqd5 011

morgen boodschappen doen voor mijn verjaardag zaterdag&zondag.
ik verwacht toch wel een paar mensen 022 ik hoop maar dat ik het allemaal trek.
want verjaardagen zijn voor mij nogal vermoeiend.

Ik ben dus erg benieuwd.......


ik hoop dat jullie een fijne avond allemaal hebben!
ik ga met een rustig gevoel op de bank liggen... en genieten van mijn eten (ben pas thuis!)

liefs
Patries :knuffel: love3
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

yes slotje op de schuur ik ben trots op je meid 3some
geniet van je verjaardag dubbel en dik je krijgt zeker iets van me maar dat kan evengoed net ietsje later uitvallen dan zaterdag maar het komt zeker (als de post niet moeilijk gaat doen)

fijne avond en zachte nacht meid

:knuffel:
caro
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

Verder ben ik vandaag ook nog eens onder hypnose geweest (het heet geen hypnose maar zo ervaar ik het haha!!)
dit hebben we gedaan omdat lianne me wil aanleren dat ik ook warme gevoelens kan hebben.
ik ging terug naar mijn verleden dat ik misbruikt werdt, en geslagen.
en ik moest een moment vast houden waar ik het naar me zin had.
'ik stelde me dus voor dat ik met wat vrienden en met marijn op de bank zat' en dat we het gezellig hadden'...
ook moest ik vertellen waar ik graag me vader naartoe wilde brengen.
ik zei tegen lianne 'graag in een schuur met een groot dikke slot erop' ver weg van iedereen die me dierbaar is.
samen met mijn lievelings oom, ome rens!
ze vroeg me hoe ik me erbij voelde dat we papa weg hebben gezet in een schuur met kettingen erop...
ik mocht me ogen open doen en ik zei 'YES!' eindelijk issie opgehoepeld.
dat gevoel was echt overweldigend en erg fijn....
raar eigenlijk dat dit iemand zo bij je teweeg kan brengen vinden jullie ook niet?

en het gekke is,....mijn oom heb ik al tien jaar niet gezien vanwege mijn vader (die hebben ruzie en ja van t een komt het ander).
ik heb hem altijd enorm gemist.....
ik heb het erover gehad met lianne en marijn,....en ze vonden net als ik ... dat ik me oom op facebook maar eens moest vertellen wat ik voelde...
en dit heb ik gedaan.... trotse ikkkkeeee!!
ik hoop dat hij wat terug stuurt, ik hoop er niet teveel van want ik weet dat het een grote stap is voor een mens om na jaren lang geen contact te hebben gehad nu weer wat te zeggen.
Mooi om te lezen. Goed dat je je focus aan het verleggen ben van wat negatief, schadelijk en pijnlijk is naar mogelijkheden voor warmte, aandacht, delen en menselijk positief contact ! En als het daarvoor nodig is om personen die je schade toebrengen uit je leven te blokken, dan is dat de enige juiste (maar vaak moeilijke) keuze die je als mens kan maken. Knap hoor ! Je hebt een goede hulpverlener die jou heel constructief helpt en met jou samenwerkt.

Verder heel goed van je dat je met Marijn open kaart hebt gespeeld en je gevoelens en gedachten deelt. Dat je dat vertrouwen hebt gehad en dat het je band heeft verstevigd. Je kan geen intieme gezonde relatie opbouwen met iemand als je die persoon niet in vertrouwen kan/durft te nemen. Je heelt er de relatie en jezelf mee. Moedig van je. [applaus]
Inzicht als Uitweg..
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

eithnec schreef:yes slotje op de schuur ik ben trots op je meid 3some
geniet van je verjaardag dubbel en dik je krijgt zeker iets van me maar dat kan evengoed net ietsje later uitvallen dan zaterdag maar het komt zeker (als de post niet moeilijk gaat doen)

fijne avond en zachte nacht meid

:knuffel:
caro
eithnec schreef:yes slotje op de schuur ik ben trots op je meid 3some
geniet van je verjaardag dubbel en dik je krijgt zeker iets van me maar dat kan evengoed net ietsje later uitvallen dan zaterdag maar het komt zeker (als de post niet moeilijk gaat doen)

fijne avond en zachte nacht meid

:knuffel:
caro
noouuhooeeee ik wil geen kadotjes gekke meid !! :P
waarom doe je dat ?
wat ben je toch ook een lieverd! :knuffel: :knuffel: :knuffel:

ja slot erop ... maar goed we moeten nog heel veel sessies .... ik ben benieuwd!

wat heb je gestuurd dan meid?
ik ben benieuwd!
je krijgt wel echt iets terug :knuffel: love3 love3 love3
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

nog niets ik ga morgen iets uitzoeken en versturen :nod:
puur op het gevoel
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

Minerva schreef:
Verder ben ik vandaag ook nog eens onder hypnose geweest (het heet geen hypnose maar zo ervaar ik het haha!!)
dit hebben we gedaan omdat lianne me wil aanleren dat ik ook warme gevoelens kan hebben.
ik ging terug naar mijn verleden dat ik misbruikt werdt, en geslagen.
en ik moest een moment vast houden waar ik het naar me zin had.
'ik stelde me dus voor dat ik met wat vrienden en met marijn op de bank zat' en dat we het gezellig hadden'...
ook moest ik vertellen waar ik graag me vader naartoe wilde brengen.
ik zei tegen lianne 'graag in een schuur met een groot dikke slot erop' ver weg van iedereen die me dierbaar is.
samen met mijn lievelings oom, ome rens!
ze vroeg me hoe ik me erbij voelde dat we papa weg hebben gezet in een schuur met kettingen erop...
ik mocht me ogen open doen en ik zei 'YES!' eindelijk issie opgehoepeld.
dat gevoel was echt overweldigend en erg fijn....
raar eigenlijk dat dit iemand zo bij je teweeg kan brengen vinden jullie ook niet?

en het gekke is,....mijn oom heb ik al tien jaar niet gezien vanwege mijn vader (die hebben ruzie en ja van t een komt het ander).
ik heb hem altijd enorm gemist.....
ik heb het erover gehad met lianne en marijn,....en ze vonden net als ik ... dat ik me oom op facebook maar eens moest vertellen wat ik voelde...
en dit heb ik gedaan.... trotse ikkkkeeee!!
ik hoop dat hij wat terug stuurt, ik hoop er niet teveel van want ik weet dat het een grote stap is voor een mens om na jaren lang geen contact te hebben gehad nu weer wat te zeggen.
Mooi om te lezen. Goed dat je je focus aan het verleggen ben van wat negatief, schadelijk en pijnlijk is naar mogelijkheden voor warmte, aandacht, delen en menselijk positief contact ! En als het daarvoor nodig is om personen die je schade toebrengen uit je leven te blokken, dan is dat de enige juiste (maar vaak moeilijke) keuze die je als mens kan maken. Knap hoor ! Je hebt een goede hulpverlener die jou heel constructief helpt en met jou samenwerkt.

Verder heel goed van je dat je met Marijn open kaart hebt gespeeld en je gevoelens en gedachten deelt. Dat je dat vertrouwen hebt gehad en dat het je band heeft verstevigd. Je kan geen intieme gezonde relatie opbouwen met iemand als je die persoon niet in vertrouwen kan/durft te nemen. Je heelt er de relatie en jezelf mee. Moedig van je. [applaus]
Minerva schreef:
Verder ben ik vandaag ook nog eens onder hypnose geweest (het heet geen hypnose maar zo ervaar ik het haha!!)
dit hebben we gedaan omdat lianne me wil aanleren dat ik ook warme gevoelens kan hebben.
ik ging terug naar mijn verleden dat ik misbruikt werdt, en geslagen.
en ik moest een moment vast houden waar ik het naar me zin had.
'ik stelde me dus voor dat ik met wat vrienden en met marijn op de bank zat' en dat we het gezellig hadden'...
ook moest ik vertellen waar ik graag me vader naartoe wilde brengen.
ik zei tegen lianne 'graag in een schuur met een groot dikke slot erop' ver weg van iedereen die me dierbaar is.
samen met mijn lievelings oom, ome rens!
ze vroeg me hoe ik me erbij voelde dat we papa weg hebben gezet in een schuur met kettingen erop...
ik mocht me ogen open doen en ik zei 'YES!' eindelijk issie opgehoepeld.
dat gevoel was echt overweldigend en erg fijn....
raar eigenlijk dat dit iemand zo bij je teweeg kan brengen vinden jullie ook niet?

en het gekke is,....mijn oom heb ik al tien jaar niet gezien vanwege mijn vader (die hebben ruzie en ja van t een komt het ander).
ik heb hem altijd enorm gemist.....
ik heb het erover gehad met lianne en marijn,....en ze vonden net als ik ... dat ik me oom op facebook maar eens moest vertellen wat ik voelde...
en dit heb ik gedaan.... trotse ikkkkeeee!!
ik hoop dat hij wat terug stuurt, ik hoop er niet teveel van want ik weet dat het een grote stap is voor een mens om na jaren lang geen contact te hebben gehad nu weer wat te zeggen.
Mooi om te lezen. Goed dat je je focus aan het verleggen ben van wat negatief, schadelijk en pijnlijk is naar mogelijkheden voor warmte, aandacht, delen en menselijk positief contact ! En als het daarvoor nodig is om personen die je schade toebrengen uit je leven te blokken, dan is dat de enige juiste (maar vaak moeilijke) keuze die je als mens kan maken. Knap hoor ! Je hebt een goede hulpverlener die jou heel constructief helpt en met jou samenwerkt.

Verder heel goed van je dat je met Marijn open kaart hebt gespeeld en je gevoelens en gedachten deelt. Dat je dat vertrouwen hebt gehad en dat het je band heeft verstevigd. Je kan geen intieme gezonde relatie opbouwen met iemand als je die persoon niet in vertrouwen kan/durft te nemen. Je heelt er de relatie en jezelf mee. Moedig van je. [applaus]
ik ben ook heel erg trots op mezelf dat ik dit heb aangedrufd, het is toch een soort van hypnose.
en ik moest ook helemaal terug naar het verleden, en vanuit daar een nare periode omschrijven en hoe ik me daar bij voelde.
(ik kreeg letterlijk het zweet in mijn handen, en last van een drukkend gevoel op mijn borst). zo heb ik me dus altijd gevoeld als ik met mijn vader alleen was.....
vanuit daar moest ik iemand 'een verdediger' aanwijzen die me zou beschermen en ik kwam toevallig bij mijn oom uit (de broer van mijn vader).
Samen hebben we mijn vader ' in een schuur met sloten gezet' haha.

maar ik ben er nog langer niet wat er komen nog veel meer heftige sessies, maar ik probeer me verlener te vertrouwen en ik geef aan wanneer ik denk dat het niet meer kan.
ik en mijn hulpverlener (lianne) zijn echt op elkaar ingesteld, ik voel me perfect bij haar.
als ik daar geweest ben voel ik me steeds meer opgelucht.

wat betreft marijn,,...ja ik ben erg blij dat ik heb gezegd wat ik wilde zeggen..
en ik ben blij dat ook hij eens heeft gezegd wat hij vond!
het gaat nog steeds goed tussen ons, en we bespreken veel meer op welk vlak dan ook :)
ik heb gister een leuk kado gehad van hem (sinds tijden al niet meer gehad qua geld situatie was het k*t!).
en dit was dus een wake up light! hij werkt goed, ik had hem op fluitende vogels gezet..... wat fijn en relaxt wakker worden is dat zeg.

ik wens je nog een fijne week.

liefs Patricia :knuffel:
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

eithnec schreef:nog niets ik ga morgen iets uitzoeken en versturen :nod:
och een kaartje is ook goed genoeg he!!
anders voel ik me zo schuldig dft001 [zucht]
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

Ik merk op dat je jarig bent vandaag, meid?

Gefeliciteerd! [party]
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
quodpersortem

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

Patricia, wat Memo zegt--ben je jarig? GEFELICITEERD cheerqd5
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

Memories schreef:Ik merk op dat je jarig bent vandaag, meid?

Gefeliciteerd! [party]
neeeeee zondag pas haha!! cheerqd5 cheerqd5
toch alvast bedankt lieverd love3 :knuffel: occasion14
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

quodpersortem schreef:Patricia, wat Memo zegt--ben je jarig? GEFELICITEERD cheerqd5


nee nee zondag pas hihi!
maar carolien wilde me een cadeautje of kaart sturen haha!
en ik heb vandaag boodschappen gedaan alvast want anders heb ik het zo druk op de dag zelf [027] [027]

toch bedankt alvast!! :knuffel:
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

hoi hoi lieve meelezende mensen!

allereerst bedankt voor de felicitaties!
maar ik ben pas de 24e jarig hihi dft003 dft001


Ik ben vandaag heel erg blij want ik heb ontzettend goed nieuws al vind ik het zelf!

zoals ik jullie gisteren vertelde heb ik een brief gestuurd naar mijn oom (de vrouw van mijn oom zeg maar, mijn oom heeft geen facebook haha!)..
nu kreeg ik net toch een bericht terug! 011 011 011 011
trotse ik!

met het volgende erin:

Heey Patricia...
Ja... ik ben inderdaad kiity, de vriendin van ome Rens.
Kei leuk om van je te horen.
Er is inderdaad veel gebeurd en tussen jullie pap en Ome Rens komt t daarom ook NOOIT meer goed.
Wij vinden t prima zo
Wij leiden een gelukkig leventje in Eindhoven maar willen effe zeggen dat voor jou de deur altijd open staat.
Leuk om je weer eens te zien en bij te babbelen.
Jij staat buiten dit alles, en we vinden t rot dat je zoveel hebt moeten meemaken en dat er nu zo'n last van hebt en ermee worstelt.
We hopen dat je t gauw een plaatsje kan geven en een leuk leventje kan gaan leiden... samen met je vriend!!! (die trouwens ook welkom is hoor)
Je bent nog zo jong en in de bloei van je leven dus.... GO FOR IT GIRL!!!
Ik zal je toevoegen op FB en dan laat je maar iets horen als je eens zin en tijd hebt om te komen dan kunnen we iets afspreken, oke?:-)
Het ga je goed verder en.... Probeer te genieten..... doen wij ook haha...
Groetjes van ons 2 en wie weet.... tot ziens


hoe trots ben ik!?

nu hebben we afgesproken om eerst wat te berichten op facebook....
en daarna eens samen eens wat te gaan drinken samen met marijn erbij.
ik ben zooooo enorm blij, want ik heb me oom al zeker 15 jaar niet meer gezien!
ik dacht altijd dat hij ook boos was op mij, omdat ik de dochter van zijn broer (jos) mijn vader ben.
gelukkig is dit toch niet! [applaus] [applaus]

ik ben zo blij als een klein kind!

verder heb ik vandaag een drukke dag gehad, ik heb boodschappen gedaan voor mijn verjaardag.
en heb toen een krat vol bier gratis gekregen hihi.
en ik heb de was nog opgehangen etc....
ik was pas om kwart over 10 wakker (de wekker werkt perfect hoor! ik moet hem alleen niet op vogel geluid zetten hihi.

verder heb ik een beetje pijn aan me ogen (me oogleden zijn opgezet! [zucht] ).
en ik heb een dubbel gevoel, want ik heb natuurlijk ook veel ruzie met mijn zus en moeder.
maar ik probeer positief te blijven!

een fijne avond lieve meelezers!

en tot morgen
:knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel:
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

wauw geweldig die stap die je gezet hebt
ik ben trots op je je gaat stap voor stap de goede richting uit

voor nu een zachte nacht gewenst en geniet van je film
:knuffel:
caro
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

Geweldig ! Wat ontzettend fijn dat je het contact met een meer liefdevolle kant van je familie kan gaan opbouwen. Gelijk heb je. Do what is best for you !
Inzicht als Uitweg..
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

allereerst bedankt voor de felicitaties!
maar ik ben pas de 24e jarig hihi
Dan heb je mijn en een aantal andere felicitaties lekker al gehad. En tja, dan zullen ze nog wel een keer komen, de 24e ... :D

Fijn dat het bericht goed was! Geeft vertrouwen.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

eithnec schreef:wauw geweldig die stap die je gezet hebt
ik ben trots op je je gaat stap voor stap de goede richting uit

voor nu een zachte nacht gewenst en geniet van je film
:knuffel:
caro
eithnec schreef:wauw geweldig die stap die je gezet hebt
ik ben trots op je je gaat stap voor stap de goede richting uit

voor nu een zachte nacht gewenst en geniet van je film
:knuffel:
caro

dankjewel ... ik ben ook heel erg trots op mezelf :)
ik dacht dat ik het nooit had gedurfd ... 022 en nu heb ik het gewoon gedaan! cheerqd5

dankje ik moet nog steeds gaan slapen... hihi

:knuffel: :knuffel:
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

Minerva schreef:Geweldig ! Wat ontzettend fijn dat je het contact met een meer liefdevolle kant van je familie kan gaan opbouwen. Gelijk heb je. Do what is best for you !

dankje en ga ik ook zeker doen!
ongeacht wat mijn thuis front ervan gaat zeggen, het is tijd dat ik mijn leven eens drastisch ga veranderen.... stapje voor stapje !!

bedankt lieverd! :knuffel: love3
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

Memories schreef:
allereerst bedankt voor de felicitaties!
maar ik ben pas de 24e jarig hihi
Dan heb je mijn en een aantal andere felicitaties lekker al gehad. En tja, dan zullen ze nog wel een keer komen, de 24e ... :D

Fijn dat het bericht goed was! Geeft vertrouwen.



jeeeeeeeeeeej nog meer felicitaties cheerqd5 cheerqd5 cheerqd5 cheerqd5 cheerqd5
ik hou ervan!!

maar toch al bedankt hoor hihi cheerqd5 love3 :knuffel:
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

pakketje is op de post hihi nu wordt het spannend he wanneer het aan komt ik ben bijna zeker dat je het wel leuk vind wat ik erin gestopt heb :nod:

fijne avond nog lieverd

:knuffel:
caro
puur op het gevoel

Terug naar “Stress, angsten en fobieën”