Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

hey lieverd [AAI] even een knuffel voor jou onrust
ik vind het een goede prijs voor een mooie fiets
waarom at je vieze saus als je die vies vind

nu welverdiende rust meisje
slaapzacht
:knuffel:
caro
puur op het gevoel
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

Dankjewel...!!
En ik vind het ook een leuke fiets haha!

Marijn had een pakketje gehaald dus ik at hem op maar was niet te eten....

Maar ik heb een kaart naar je verzonden !!!! :) :) :knuffel:
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

Aaaaahw ik zit me op te vreten.....!!!!!! :( :(

Ik maak me weer eens druk...!!
Mijn moedervlek is groter geworden en er zit een bultje op...
Pfffffff....ik bel morgen maar meteen de dokter.
Heb er net gewoon een aanval door gehad hier in de lift.
Me keel sloeg dicht....:(


Jullie horen het morgen!!!!
Zoo ben even me spanning kwijt hier...!!
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

Voordat ik ga werken wil ik nog het een en ander kwijt...

Ik ben bij de psycholoog geweest en het was heftig hoor...
Wat heb ik veel gehuild, we zijn nog steeds bezig met mijn tijdlijn.
Ik merk dat ik me steeds meer ga herinneren van de weggeduwde dingen van me vader.
Hebben jullie dit ook?
We hadden het vandaag over de eerste keer dat ik mishandeld werd.
En volgens mij heb ik hem al eens verteld.
Ik kwam thuis van school en had straf werk gehad haha.
Me vader deed aardig en in de een of andere minuut gooide hij een afstandbediening naar mijm hoofd, me vader had toendertijd nog veel kracht dus het kwam hart aan.
Het bloeide en door de schrik plaste ik in me broek.
Heel vernederend want ik mocht me niet wassen ik moest naar boven en kreeg geen eten.
Ik vertel dit omdat ik duidelijk wil hebben wat ik in de toekomst met hem moet doen.
Toestaan in mijn leven of uitsluiten in mijn leven.

Het lucht erg op als ik hier me verhaal vertel... :)

Verder ben ik bij de dokter geweest en heb ik mijn uitslag gehad.
Gelukkig mijn moedervlek was goedaardig, niks aan het handje!!
Ik heb er toch voor gekozen om het weg te halen.
Hij zit midden in mijn nek en dit is vervelend met het dragen van kettingen :)
Woensdag heb ik de afspraak.

Ook ga ik volgende week mijn mountainbike halen en ik heb een site gevonden waar mensen oproepen doen voor een eetclubje of creatief clubje!!
Ik heb al op een paar berichten gereageerd dus ik ben erg benieuwd!


Voor nu: nog 20 minuten rust en dan ga ik zo maar eens werken tot acht uur.
Het zal wel rustig zijn!!
Ik heb voor de collegas van me donuts en cakejes meegenomen.
Gewoon omdat het kan :) :) :)

:knuffel: :knuffel: :knuffel:
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24449
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

Hee meis,

Heftig verhaal hoor. Goed dat je het opschrijft om zelf te beslissen en te bedenken wat je met je vader wilt. Het blijft je vader natuurlijk, maar ik kan nou niet zeggen dat ik hem erg positief vind en naar wat je vertelt ook niet echt liefdevol. Meer een man die veel eist en erg snel aangebrand is, met alle gevolgen van dien. Dat is voor jou niet fijn en angstaanjagend. Daar komt naar mijn mening niet veel goeds van. Begrijpelijk dat het voor jou een moeilijke sessie is geweest vandaag. Dat er veel naar boven is gekomen. Uiteindelijk maak jij enkel de keuze rondom hem. Ik kan je enkel voor nu meegeven dat je van iets goeds uit zou moeten gaan voor een betere toekomst. Waar jij je zeker en prettig bij voelt.

Dat geldt ook voor jou en je vriend. Stel voor jezelf de vraag of jij (jullie) nog echt van elkaar houden. Sluit wat dingen uit. Het heeft geen zin om bij elkaar tre blijven als je het niet doet. Ik zeg daarmee niet dat je niet meer van hem houd, maar ik geef ermee aan dat je goed moet kijken naar wat er nu is en wat jij nu wilt.

Succes met werken, zometeen.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

Memories schreef:Hee meis,

Heftig verhaal hoor. Goed dat je het opschrijft om zelf te beslissen en te bedenken wat je met je vader wilt. Het blijft je vader natuurlijk, maar ik kan nou niet zeggen dat ik hem erg positief vind en naar wat je vertelt ook niet echt liefdevol. Meer een man die veel eist en erg snel aangebrand is, met alle gevolgen van dien. Dat is voor jou niet fijn en angstaanjagend. Daar komt naar mijn mening niet veel goeds van. Begrijpelijk dat het voor jou een moeilijke sessie is geweest vandaag. Dat er veel naar boven is gekomen. Uiteindelijk maak jij enkel de keuze rondom hem. Ik kan je enkel voor nu meegeven dat je van iets goeds uit zou moeten gaan voor een betere toekomst. Waar jij je zeker en prettig bij voelt.

Dat geldt ook voor jou en je vriend. Stel voor jezelf de vraag of jij (jullie) nog echt van elkaar houden. Sluit wat dingen uit. Het heeft geen zin om bij elkaar tre blijven als je het niet doet. Ik zeg daarmee niet dat je niet meer van hem houd, maar ik geef ermee aan dat je goed moet kijken naar wat er nu is en wat jij nu wilt.

Succes met werken, zometeen.

Bedankt allereerst voor je berichtje! :)

Ik vind het inderdaad heel erg moeilijk om erover te praten en ik merk dat ee nog veel meer uitkomt als dat ik dacht gelukkig maar want binnen houden is ook niet goed.
Mijn vader is heel goed in het goed voordoen, en bij mij vervelend te doen.
Mijn psycholoog heeft zelfs het woord psychopaat laten vallen.
Ik hebbhaar natuurlijk al veel meer verteld als dat ik hier nu heb gedaan :)
Ik hou in me achterhoofd dat dit niet niet meteen besloten moet worden, op dot moment hoef ik ze even noet te zien en dit bevalt me goed zo.
Het is moeilijk als je steeds op je hoede moet zijn bij je vader.

Mijn vriend en ik hebben het nu gewoon heel erg moeilijk omdat ik zo door de mangel ga.
Ik ben gewoon vaak verdrietig of heel boos en ik geef toe dat dit vaak ten kosten van marijn gaat.
Ik zou niet weten wat ik zonder hem moet en hij os mijm rots....mijn alles...
We hebben het nu even moeilijk

En daarom ga ik in t weekend ook dingen voor mezelf ondernemen, en sporten zodat ik on contact kom met andere en dat we allebei een eigen leven creeeren.
Op dit moment zitten we vaak bij elkaar en doen we alles wel samen.
Dit gaat wringen en dat is er nu aan de hand.

Ik moet gewoon vertrouwen op mezelf en vaker leuke dingen doen zonder marijn.
We zijn zoveel bij elkaar dar we allebei geen eigen leven meer hebben.
Maar ik wik er voor gaan, ik moet niet vergeten dat hij er altojd voor me is geweest.
En dot vergeet ik soms nog.

Vandaag zei die nog dat ie van me hield en dat hij gelukkig met me is en dat we er wel uitkomen.
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24449
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

Hee meis,

Ik merk dat het je allemaal bij elkaar erg veel doet. Dat is ook niet zo gek. Er zijn verschillende dingen aan de hand. Dat heeft allemaal een uitwerking op gevoel en verstand. Wat ik ook opmerk is het doorzettingsvermogen die jij bezit. Ondanks moeilijkheden, die je zelf aangeeft, zorg je er nu voor dat je meer afleiding zal hebben en meer vrije tijd. Dat zou wel eens heel posiyief kunnen uitpakken voor jullie allebei inderdaad. Maar ook rondom jou gevoel en gedachten. Even wat meer ergens anders op richtten kan ervoor zorgen dat je wat helderder gaat worden in je hoofd en er dan betere keuzes gemaakt kunnen worden. Heel verstandig. Vooral omdat je nu in een lastige periode zit.

Ik kan mij voorstellen dat er veel naarboven komt. Ook dat je hier niet alles vertelt. Bespreekbaar maken op welke manier dan ook blijft belangrijk. Dat is iets wat je zelf ook wel ziet en dat doe je dan ook. Je wilt ervoor gaan. Je geeft niet gauw op ondanks een moeiljke periode en je bent ondanks dat het nu emotioneel zwaar is en dat ook wel te zien is aan hoe je de berichten schrijft, duidelijk aan wat er speelt. Voor jezelf heel erg goed en voor anderen ook duidelijk.

Je bent een sterke meid. En als je dat even vergeet, dan kan je dit altijd even terug lezen. :knuffel:
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

ik ga akkoort met wat memo schrijft
ik vind jou ook echt een meid die veel kracht en doorzettingsvermogen bezit.
en zoals je weet ben ik er voor je als je me nodig hebt een luisterend oor is nooit ver weg maar idd je eigen grens blijven bewaken en voor jezelf blijven zorgen
maar je bent op goede weg cheerqd5
voor zometeen slaapzacht meisje
:knuffel:
caro
puur op het gevoel
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

Memories schreef:Hee meis,

Ik merk dat het je allemaal bij elkaar erg veel doet. Dat is ook niet zo gek. Er zijn verschillende dingen aan de hand. Dat heeft allemaal een uitwerking op gevoel en verstand. Wat ik ook opmerk is het doorzettingsvermogen die jij bezit. Ondanks moeilijkheden, die je zelf aangeeft, zorg je er nu voor dat je meer afleiding zal hebben en meer vrije tijd. Dat zou wel eens heel posiyief kunnen uitpakken voor jullie allebei inderdaad. Maar ook rondom jou gevoel en gedachten. Even wat meer ergens anders op richtten kan ervoor zorgen dat je wat helderder gaat worden in je hoofd en er dan betere keuzes gemaakt kunnen worden. Heel verstandig. Vooral omdat je nu in een lastige periode zit.

Ik kan mij voorstellen dat er veel naarboven komt. Ook dat je hier niet alles vertelt. Bespreekbaar maken op welke manier dan ook blijft belangrijk. Dat is iets wat je zelf ook wel ziet en dat doe je dan ook. Je wilt ervoor gaan. Je geeft niet gauw op ondanks een moeiljke periode en je bent ondanks dat het nu emotioneel zwaar is en dat ook wel te zien is aan hoe je de berichten schrijft, duidelijk aan wat er speelt. Voor jezelf heel erg goed en voor anderen ook duidelijk.

Je bent een sterke meid. En als je dat even vergeet, dan kan je dit altijd even terug lezen. :knuffel:

Dankjewel hoor.
Ik ben inderdaad een echte doorzetter, ik wil ervoor gaan en ik wil er niet bij de pakken neer gaan zitten.
Zo ben ik niet en dat lukt me ook niet.
Ik probeer zoveel mogelijk afleiding te vinden en te genieten van de kleine dingen in mijn leven.

Ik wacht gewoon netjes af hoe het afloopt met mijn vader en ik.

En tussen mij en marijn kan het alleen goed komen als we er samen voor gaan!
Zolang hij dit zegt geloof ik hierin en wil ik hiermee ingaan :)
Hij is te belangrijk voor me :)
Ik zie hem als de jongen doe me gered heeft en uit de shit van mijn vader gehaald heeft.
Hierbij hou ik nog steeds veel vam hem!!

Bedankt lieverd.
Als t ooit moeilijk gaat kijk ik naar dit bericht.
Echt aardig en ik waardeer dit enorm.. :knuffel:
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

eithnec schreef:ik ga akkoort met wat memo schrijft
ik vind jou ook echt een meid die veel kracht en doorzettingsvermogen bezit.
en zoals je weet ben ik er voor je als je me nodig hebt een luisterend oor is nooit ver weg maar idd je eigen grens blijven bewaken en voor jezelf blijven zorgen
maar je bent op goede weg cheerqd5
voor zometeen slaapzacht meisje
:knuffel:
caro

Ik zou zo graag eens met wat mensen hier willen afspreken

Ik ken jullie niet maar het voelt emorm goed.

Ik heb inderdaad mijn ups en downs maar dit is normaal
Ik heb nog nooit zoveel gehuild als de afgelopen paar maanden, echt heel erg fijn.

Je moet onthouden dat ik er ook voor jou ben!!

Liefs patricia

Excuus als ik ook hier soms zo wispelturig ben maar er gaat veel door me heen :) :knuffel:
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

weet ik lieverd je bent er ook voor mij daar ben ik je dankbaar voor
er gebeurd ook zoveel momenteel het is logisch dat het nu even chaos bij je is in je hoofd meisje. het belangrijkste is dat jij weet dat die gevoelens er ook mogen zijn jij mag gewoon jezelf zijn en voelen wat je voelt
stap voor stap het lukt je wel
[AAI]
caro
puur op het gevoel
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

eithnec schreef:weet ik lieverd je bent er ook voor mij daar ben ik je dankbaar voor
er gebeurd ook zoveel momenteel het is logisch dat het nu even chaos bij je is in je hoofd meisje. het belangrijkste is dat jij weet dat die gevoelens er ook mogen zijn jij mag gewoon jezelf zijn en voelen wat je voelt
stap voor stap het lukt je wel
[AAI]
caro

gelukkig maar!
ik vind het fijn dat je dat zegt, niet veel mensen hebben zovaak tegen me gezegd dat ze me dankbaar zijn. love3
Ja best wel erg op dit moment, maar dit heb ik meestal nadat ik bij de psycholoog geweest ben (lianne).
morgen zal het vast wel weer beter met me gaan [027]
Keep smiling is mijn motto.

Het klopt maar hier moet ik nog mee leren omgaan met die 'rare' gevoelens die ik vroeger altijd wegdrukte om welke reden dan ook.
en nu komen alle gevoelens met een stroom val over me heen gespoeld en daarom ben ik zo snel onrustig.

het stap voor stap moet ik ook onder de knie krijgen want ik wil zelfs nu, me vaak nog voorbij lopen.
en dit merk ik dan meteen weer aan mijn hoofd of aan mijn lichaam.

Morgen ga ik carnavals kleding uitzoeken (ook al heb ik al zoveel maar goed het is voor het goede doel).
ik heb me ook aangemeld bij flaironline.nl dit is een site waar mensen in de buurt vriendinnen zoeken om leuke dingen mee te doen.
ik heb mezelf maar ook aangemeld, je weet maar nooit!

Ik wens je morgen een hele fijne verjaardag toe, ik weet natuurlijk niet of mijn kaartje al aangekomen is, maar dit lijkt me sterk ik heb hem gisteren op de bus gedaan.

Liefs patricia
en voor dadelijk (als je nog niet slaapt!) een fijne nacht rust toegewenst.

:knuffel: :knuffel: :knuffel:
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

Zooooo lekker uitgeslapen tot tien uur!
Daarna lekker gedoucht en met doedel naar de bossen geweest.

Zo ga ik met een vriendin naar een carnavals winkel als ze nog komt.
Ze is al een half uur te laat, ze heeft net gebeld.
Ik moet minder onzeker erover zijn.

Vanavond kookt marijn een keertje en morgen gaan we naar de schoonoudera van zijn kant :)
Mijn beloften was dat ik vaker langs zou komen daar.


Fijn weekend allemaal....

Liefs patries :knuffel:
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

fijn weekend lieverd geniet van alle leuke dingen die je gaat doen
:knuffel:
caro
puur op het gevoel
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

eithnec schreef:fijn weekend lieverd geniet van alle leuke dingen die je gaat doen
:knuffel:
caro

Ik ben alweer thuis haha...niet geslaagd voor een nieuw carnavalspak :(
En het is koud dus ik kruip lekker op de bank met een dekentje :)

Hoe was je dag vandaag gelopen?! :)

Liefs
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

mijn dag was rustig even de stad in geweest na de middag en zometeen naar de bios met men moeder dus een rustige verjaardag maar daar hou ik wel van
fijne avond lieve patricia
:knuffel:
caro
puur op het gevoel
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

eithnec schreef:mijn dag was rustig even de stad in geweest na de middag en zometeen naar de bios met men moeder dus een rustige verjaardag maar daar hou ik wel van
fijne avond lieve patricia
:knuffel:
caro


Rustig of niet....wel gezellig dus!
Welke film ga je pakken (ik ben film liefhebber!)

Fijn wekeend
Is het kaartje al binnen? :)

Liefs :knuffel: :knuffel:
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

Afbeelding

droom zacht meisje
:knuffel:
caro
puur op het gevoel
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

eithnec schreef:Afbeelding

droom zacht meisje
:knuffel:
caro

Wat lief!!!!
Echt een plaatje die ik mooi vind!!
Ik hou van vlinders :)


Jij ook weltrusten!!!! :knuffel:
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

eithnec schreef:Afbeelding

droom zacht meisje
:knuffel:
caro

Wat lief!!!!
Echt een plaatje die ik mooi vind!!
Ik hou van vlinders :)


Jij ook weltrusten!!!! :knuffel:
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

Een goede morgen allemaal....

Ik ben al vroeg wakker al zeg ik het zelf :)
Half tien was ik alweer op aarde haha.

Zo dadelijk maar eens lekker in de douche en mezelf maar eens omkleden.
Ik kan hier wel een uur voor uit trekken, ik geniet altijs van de geuren die vrij komen!

Vandaag gaan we naar marijn ouders, niet echt mijn favorieten bezigheid.
Want ze zijn nogal 'hoogachtig' en ze geven (vooral jolanda) het gevoel of ik een of ander achterstands vrouw ben.
Zo zie ik het, maar ik heb zelf beloofd om te komen want dat was het voornemen voor 2013.
We doen het er maar mee.

Vanavond doe ik weinig want ik zal wel erg moe zijn als ik er geweest ben.......

Voor nu: fijn weekendje nog
Liefs :knuffel:
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

succes meisje en gewoon jezelf blijven
de ouders van men toenmalig jeugdvriendje waren een doktersgezin ik voeldde me daar ook niet altijd op mijn gemak omdat ik ja toch me minder voeldde dan hun maar uiteindelijk ja als de liefde sterk genoeg is overwin je dat

fijne dag gewenst ik ga me zo ook eens klaarmaken om naar men ouders te vertrekken
ik mag kadootjs uitdelen vandaag en dat vind ik dan weer geweldig

:knuffel:
caro
puur op het gevoel
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

eithnec schreef:succes meisje en gewoon jezelf blijven
de ouders van men toenmalig jeugdvriendje waren een doktersgezin ik voeldde me daar ook niet altijd op mijn gemak omdat ik ja toch me minder voeldde dan hun maar uiteindelijk ja als de liefde sterk genoeg is overwin je dat

fijne dag gewenst ik ga me zo ook eens klaarmaken om naar men ouders te vertrekken
ik mag kadootjs uitdelen vandaag en dat vind ik dan weer geweldig

:knuffel:
caro

Dat klopt ik denk altijd maar, je hoeft er niet samen mee te leven en te wonen :)
En dat overleef ik dan ook wel weer.

Jij ook een fijne dag toegenst!
Leuk kadoorjes uitdelen :)

Liefs patries
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

hoi hoi lieve mensen...


zoals altijd weer even een verhaaltje hoe het met me gegaan is vandaag.

Ik ben om half 10 uit bed gekomen en heb me omgekleed, daarna wat brood gegeten.
en met de bus samen met marijn, naar zijn ouders geweest.
zoals altijd heb ik daar nooit veel zin in, omdat het niet echt mijn grootste vrienden zijn hihi, ik heb in het begin van dit jaar gezegd dat we zouden beloven om vaker bij ze langs te gaan, dus belofte maakt schuld.
zodoende daar aangekomen, eigenlijk was de moeder van marijn erg vriendelijk en we hebben best fijn gepraat over van alles en nog wat!

als slagroom op de taart kreeg ik van haar leuke dingen waar ik me creativiteit weer mee uit kan breiden,.
jullie kennen het misschien wel of misschien ook wel niet.
van die blaadjes met een kraspen erbij en daaruit komt dan een figuur als je erover heen krast!
daar was ik wel erg blij mee ook heb ik heel veel kleurpotloden en wat vet krijt gekregen [027]

erg vriendelijk van haar! het leek wel of ze vandaag helemaal veranderd was,,, of kan het aan mij liggen?
want ik heb ook wel meer inzet getoond 001_rolleyes ik voelde me immers ook goed vandaag!


als klap op de vuurpijl kregen we ook nog een playstation 2 kado! hoe geweldig is dat 011 011 011

daarna vroeg ze ons mee uit eten 008 dft003 SHOCKING!!
ik was er namelijk niet op voorbereid om uit eten te gaan, jullie kennen me angsten in drukte etc.
maar toch heb ik het gedaan!
ik kan best trots op mezelf zijn want ik voelde mezelf gewoon perfect 001_rolleyes ...
We hebben lekker gegeten en ik genoot zichtbaar van het moment.

het lijkt wel of we allebei iets aan onze relatie willen doen, zowel de schoonmoeder als ik...

op dit moment ben ik erg druk maar dit kan ook komen omdat ik net samen met Caroline ben gaan kijken voor een zomervakantie.
ik wil dit jaar met marijn weer eens een keer ertussen uit.
hebben jullie leuke en fijne plaatsen waar we heen moeten (liefst spanje of daar in de buurt).... cheerqd5

morgen ga ik dan eindelijk mijn mountainbike ophalen cheerqd5 cheerqd5 cheerqd5
en...ik heb mezelf aangemeld op www.flaironline.nl voor nieuwe mensen te leren kennen, en wat denken jullie?!
ik ben uitgenodigd op 26 januari om met een paar meiden een borreltje te gaan drinken, erg leuk en uitdagend. love3 ...

dinsdag ga ik dan eindelijk mijn lang verwachtte tattoo zetten, mijn eerste portret foto.
het heeft een betekenis, het wordt een tattoo met veel verhalen erin.
ik wil graag een foto ervan maken en jullie nader uitleggen wat het allemaal inhoud.
voor mij is het een heel belangrijk proces waar ik erg naar uit kijk.


Zooo dit is even genoeg voor nu, ik ben eerlijk gezegd best moe, maar door mijn drukte kan ik nog niet echt slapen.
iemand enig idee hoe ik toch een beetje tot rust kom in mezelf ... ?
er is ook zoveel gebeurd de afgelopen paar uur ..... [zucht]


Liefs en bedankt,.

Patricia
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

lieve patries
er zijn bepaalde geuren die jou tot rust kunnen brengen (ik heb vanavond wat bijgeleerd tijdens men prive chatgesprekje) lavendel linde en citroenmelisse ook bachbloesem kunnen jou tot rust brengen je hebt ze in wierrook vorm maar ook lichaamsolie of bad productjes kunnen fijn zijn en rustgevend werken daar begin ik meestal mee als ritueel het badgebeuren met de heerlijke rustgevende geuren
vervolgens ga ik dan met de warmte van bad of douche nog bij me soms olie smeren lichaamsolie wilde roos heb ik das ook heerlijk zacht nadien dan kruip ik onder men deken met warme kersenpitjes tegen me aan doe ik men ogen toe en luister ik rustgevende muziek (jou muzieklinkje van daarnet is prima daarvoor) tot ik me rustig voel en dan zet ik de muziek aan kant en kan ik meestal vrij snel inslapen

slaapzacht meisje
:knuffel:
caro
puur op het gevoel

Terug naar “Stress, angsten en fobieën”