wasikmaareenkat

voorstellen is beleefd.(wasikmaareenkat)

hoi,

voor ik hier begin te posten wou ik me even voorstellen. (ik weet niet hoe gebruikelijk of gewenst dat is, maar voor het geval dat het wel gewenst is, bij deze:)
ik ben wasikmaareenkat, aangezien ik anoniem wil blijven. ik ben een studente van 21 jaar, sinds (vermoedelijk) mijn vijftiende last van een depressieve stoornis, sinds mijn zeventiende daarvoor in therapie plus de nodige medicijnen. daarnaast voor anorexia nervosa in dagbehandeling geweest, ongeveer anderhalf jaar. nu studeer ik en probeer zoveel mogelijk een normaal leven te leiden, met een vriend, hobby's en een paar vrienden. het gaat niet zo makkelijk, chronische depressie is vastgesteld en hoewel ik besef dat ik dankbaar mag (moet :S) zijn voor mijn leven, vind ik het vaak ontzettend zwaar (of niet uit te houden). ik vind het heel erg dat mijn leven meer om overleven gaat dan om leven. god wat klink ik dramatisch op dit tijdstip. (maar zo voelt het..)
nou ja. verder hou ik van katten, muziek, boeken, lieve mensen.. ik ga eens wat rondkijken op dit forum :)
Gebruikersavatar
Selfje
Berichten: 1586
Lid geworden op: 25 jan 2012 13:27

Re: voorstellen is beleefd.

Welkom, wasikmaareenkat :)
Laat je glimlach de wereld veranderen,
maar laat de wereld niet je glimlach veranderen.
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: voorstellen is beleefd.

Welkom hoor. ;)
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Black_unicorn

Re: voorstellen is beleefd.

Welkom wasikmaareenkat!

Je beschikt in elk geval over een leuke portie humor! I like!! :D
ilm

Re: voorstellen is beleefd.(wasikmaareenkat)

Welkom, namens een leeftijd genootje met depressies en die 1,5 jaar lang heeft geworsteld met anorexia maar de strijd heeft gewonnen. Ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk het moet zijn als ik daar, naast een depressie, ook nog mee te maken zou hebben zoals jij wel hebt. :eek:
wasikmaareenkat

Re: voorstellen is beleefd.(wasikmaareenkat)

ilm schreef:Welkom, namens een leeftijd genootje met depressies en die 1,5 jaar lang heeft geworsteld met anorexia maar de strijd heeft gewonnen. Ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk het moet zijn als ik daar, naast een depressie, ook nog mee te maken zou hebben zoals jij wel hebt. :eek:
hee,
die therapie voor anorexia heb ik met succes afgerond :) de anorexia heeft in totaal een jaar of drie geduurd. ik eet alweer heel lang normaal, maar de gedachten blijven.. heb jij daar ook nog veel last van?
Gebruikersavatar
Lost Soul
Berichten: 1970
Lid geworden op: 29 mei 2010 18:31

Re: voorstellen is beleefd.(wasikmaareenkat)

Welkom! :)
If we don't get lost, we'll never find a new route.
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: voorstellen is beleefd.(wasikmaareenkat)

:o wat een leuke nick

welkom!
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: voorstellen is beleefd.(wasikmaareenkat)

Doet me denken aan de serie Kees en Co. Met Simone Kleinsma. En dan de eerste seizoenen met die zin in de begintune. love3
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
ilm

Re: voorstellen is beleefd.(wasikmaareenkat)

wasikmaareenkat schreef:
ilm schreef:Welkom, namens een leeftijd genootje met depressies en die 1,5 jaar lang heeft geworsteld met anorexia maar de strijd heeft gewonnen. Ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk het moet zijn als ik daar, naast een depressie, ook nog mee te maken zou hebben zoals jij wel hebt. :eek:
hee,
die therapie voor anorexia heb ik met succes afgerond :) de anorexia heeft in totaal een jaar of drie geduurd. ik eet alweer heel lang normaal, maar de gedachten blijven.. heb jij daar ook nog veel last van?
Nee eigenlijk niet, ik zat na een jaar echt op het moment dat ik elke seconde dat ik wakker was aan eten dacht, of juist aan niet eten en calorieen verbranden, en toen is het me zelf gelukt om er na een half jaar van af te zijn. Ik snap niet hoe me dat eigenlijk is gelukt maarja, ik heb nog wel eens gehad dat ik een paar dagen terug viel maar dat is nu helemaal niet meer zo. Is ook al bijna 3 jaar geleden dat het weer goed ging.
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: voorstellen is beleefd.(wasikmaareenkat)

Welkom Was je maar een kat ;)
Inzicht als Uitweg..
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: voorstellen is beleefd.(wasikmaareenkat)

Welkom. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je zou dan als je werkelijk een kat zou was. ;-)
* Liebe Macht Frei *
wasikmaareenkat

Re: voorstellen is beleefd.(wasikmaareenkat)

volhoudertje schreef:Welkom. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je zou dan als je werkelijk een kat zou was. ;-)
me geen zorgen maken, helemaal niks doen en daar volop van genieten, vreten, rondspringen en een beetje miauwen.

Terug naar “Voorstellen (2012-2014)”